Oikein Hyvää Uutta Vuotta kaikille!Täällä torreviejassa on vierähtänyt nyt jo yli kolme kuukautta.Olin varautunut kylmempään aikaan,mut olenkin positiivisesti yllättynyt lämpimästä säästä vaikka mennäänkin jo tammikuuta.Päivisin on ollut lähes 20 astetta ja yötkin n7-8,että ei hassumpaa.Liikuntaa olen harrastanut,no lähinnä kävellyt päivittäin ja nyt se alkaa näkymään myös painossa.Fibromyalgiakin on antanut rauhan,ei pahemmin särkylääkkeitä ole tarvinnut.Ja vaikka aiemmin joku epäilikin tulevani tänne viemään toisten miehiä,niin sitä ei ainakaan vielä ole tapahtunut,et sillä rintamalla kyllä ollut hiljaista,mut muuten olen saanut uusia tuttavuuksia.Ei muuta kuin kevättä kohti mennään ja reipasta mieltä kaikille tämän palstan lukijoille
UUSI VUOSI
aloevera48
2
228
Vastaukset
mukava kuulla että mennyt mukavasti! no tosta miesten nielemisestä:jos oletkin ruma kuin rupikonna, älä lannistu, kaikille löytyy rakas:)
Jalmarille voin sanoa et en oo ollenkaan ruma,ja kauneushan on katsojan silmissä.enkä oo kyllä kovin kranttukaan,mut ei oo vielä tullut sellaista joka säväyttäs,mut toivossa on hyvä elää j.n.e.Mukavaa talvea edelleekin kaikille,enkä jalmari vetänyt herneitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657