Voisiko joku ihana ihminen, joka omistaa Hannan albumin listata tänne piisit ja niiden tekijät. Siis säveltäjät ja sanoittajat. Kiitos jo etukäteen sinulle, joka vaivaudut sen tekemään.
Hannan piisintekijät
4
253
Vastaukset
- jumankjauta
mulla on sellanen kutina että Petri Munckilla olis jotakin tekemistä Hannan biisien kanssa, mutta jos se on totta niin sehän selittääkin että miksi ne on niin kökköjä
- Miia
Petri Munckilla ei ole tekemistä Hannan biisien kanssa, vaan hän on Antti Tuiskun levyllä ollut tekemässä biisejä Antille. Hannan levyn biisit on muun muassa Sirenin ja Risto Asikaisen käsialaa..
- masie
Miia kirjoitti:
Petri Munckilla ei ole tekemistä Hannan biisien kanssa, vaan hän on Antti Tuiskun levyllä ollut tekemässä biisejä Antille. Hannan levyn biisit on muun muassa Sirenin ja Risto Asikaisen käsialaa..
Joitakin Ruotsalaisia sekä Norjalaisia biisin tekijöitä. En tiedä nimiä, mutta eiköhän ne levyn kansista löydy.
Risto Asikaisen käsialaa on kuulemma Love's Run Over Me, joka ainakin minun silmissäni nostaa Asikaista biisin tekijänä. Biisi on kaikkea muuta mitä yleensä Asikaisen kynästä lähtee. Minulle ainakin toimii kybällä. Harmi vaan, että biisiä ei voi irrottaa sinkuksi. Ei taida olla kaikkein radio ystävällisin biisi. Mutta on se vaan ihanan kuulosta, kun Hanna panee parastaan. Laulaa niin, että tuntuu päässä ja varpaissa.
- Raz
Voisiko Hannan levyn omistaja ystävällisesti listat sen piisit ja niiden tekijät tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423