Hannan piisintekijät

Raz

Voisiko joku ihana ihminen, joka omistaa Hannan albumin listata tänne piisit ja niiden tekijät. Siis säveltäjät ja sanoittajat. Kiitos jo etukäteen sinulle, joka vaivaudut sen tekemään.

4

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumankjauta

mulla on sellanen kutina että Petri Munckilla olis jotakin tekemistä Hannan biisien kanssa, mutta jos se on totta niin sehän selittääkin että miksi ne on niin kökköjä

• Miia

Petri Munckilla ei ole tekemistä Hannan biisien kanssa, vaan hän on Antti Tuiskun levyllä ollut tekemässä biisejä Antille. Hannan levyn biisit on muun muassa Sirenin ja Risto Asikaisen käsialaa..

• masie
        Miia kirjoitti:

Petri Munckilla ei ole tekemistä Hannan biisien kanssa, vaan hän on Antti Tuiskun levyllä ollut tekemässä biisejä Antille. Hannan levyn biisit on muun muassa Sirenin ja Risto Asikaisen käsialaa..

Joitakin Ruotsalaisia sekä Norjalaisia biisin tekijöitä. En tiedä nimiä, mutta eiköhän ne levyn kansista löydy.
        Risto Asikaisen käsialaa on kuulemma Love's Run Over Me, joka ainakin minun silmissäni nostaa Asikaista biisin tekijänä. Biisi on kaikkea muuta mitä yleensä Asikaisen kynästä lähtee. Minulle ainakin toimii kybällä. Harmi vaan, että biisiä ei voi irrottaa sinkuksi. Ei taida olla kaikkein radio ystävällisin biisi. Mutta on se vaan ihanan kuulosta, kun Hanna panee parastaan. Laulaa niin, että tuntuu päässä ja varpaissa.

• Raz

Voisiko Hannan levyn omistaja ystävällisesti listat sen piisit ja niiden tekijät tänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe