oletteko koskaan katsonut neloselta tuleevaa komedia sarjaa pulmuset se tulee 18.10 katsokaa pari jaksoa ja kommentoikaa ps se ei tuu viikonloppusin
Juoni: Pulmuset kertoo bundyjen perhe elämäatä perheen isä al bundy on sarjan päähenkilö joka on töissä naisten kenkäkaupassa perheen äiti peggy bundy on sohvaperuna joka katsoo oprahia päivät pitkät ja törsää miehensä huimaa kuukausi palkkaa 3,50 perheen tyttö kelly bundy on suosittu mutta ihan törkeän tyhmä kellyllä on myös joka illaksi uusi poika ystävä kun taas hänen veljellään joka on fiksu ei ole ollut koskaan kunnon treffejä sen sijaan hän sekstailee kumi naisensa kanssa. kommen toikaa pliis
pulmuset = best
randomjfvgyvfy76567
4
285
Vastaukset
- Pulumunen
Pakko myöntää, että kovaa kamaa nämä pulmuset! Where is the dvd?
- samhow
Kattelin silloin muinoin ja olin fani. Nykyään noi uusinnat lähinnä tuo mieleen myötähäpeän amerikkalaista kulttuuria kohtaan.
- Mustis8
Pulmuset on parasta mitä tv.seen on tullut sitten värejen.
- AL
Pulmuset on kaikkien aikojen hauskin tv-sarja!
Mielestäni hauskuus ei ole kadonnut mihinkään vaikka aikaa on kulunut sitten suomen ensiesitysten.
Näyttelijät ovat huippuja ja hahmot hauskoja.
Harmi ettei saa dvd:nä suomiteksteillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647