Mutta väitän, että parhaimmillaan nainen on 28-vuotiaana. Ai miksikö? No kertokaahan arvon palstalaisetkin omia mielipiteitänne asiasta
Nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana sanotaan
103
5530
Vastaukset
- syntyjä syviä
riippuu täysin naisesta samoin kuin miehestäkin. joku voi olla parhaimmillaan jonkun ikäisenä ja toinen taas toisen ikäisenä. otetaan esimerkki vaikka jostain mallista, joka voi olla jonkun mielestä todella kaunis. joku taas ei välttämättä pidä hänenlaisistaan yhtään. sama miehissä. jonkun mielestä lihaksikas adonis voi olla ihana tai sitten hoikka mies. joku taas pitää pyöreämmistä.
nämä on vähän tämmöisiä makukysymyksiä, joihin ei ole olemassa yhtä ainoaa ja oikeaa vastausta.- Ihan totta
Mielipidekysymys on tuo vähän kuin vaikka auton väri. Jotkut tosiaan pitävät vähän pyöremmistä niin on mistä ottaa kiinni.
- Häpy man :)
Nainen on aina parhaimmillaan..........no, ihan aina.
- Häpy man :)
17 on muuten teini, ei nainen. Naisiksi luokittelisin.....olisiko 30 ja ylös päin kun alkavat olla kypsiä myös henkisestikin. Siihen saakka ovat turhakemaisia hupsakkeita.
Millonhan mä olen kauneimmillani ;o))),,, meneekö niin että se aika oli ja meni, vai onko tulevaisuudessa vielä jotain h-hetkiä odotettavissa ;-D,,,
No tilanteelleni en mahda mitään, senkun annan tilanteen olla niinkun on ollu koko mun elämäni ;o))),,,- Eetu 50
18 v ja siihen tuplat eli 18-36 v parhaat iät.
- eilen synttärit
Omasta mielestäni sanon, että 43-vuotiaana olen parhaimmillani! Eipä heilauta pikku asiat, kun on isompiinkin matkan varrella törmännyt. Lisäksi omaan terveen itsetunnon ja uskon sen olevan suht hieno meriitti tässä maailmassa. Minua ei kyykytetä, enkä koe tarvetta kyykyttää ketään muutakaan! Vietän mukavaa sinkkuäidin elämää, siihen ei tarvita muuta kuin hyvä ja sujuva arki!
- ??????
Mikä on sinkkuäiti ?
- mk
?????? kirjoitti:
Mikä on sinkkuäiti ?
Sinkku äiti on sellainen nainen jolla on lapsi mutta ei ole ollut koskaan vakituisessa parisuhteessa ja aina ollut vapaa nainen vaikka lapsikin on mutta jollain se on harkittu juttu kun rupeaa biolooginen kello tikittää
Mä olen kans 43v ja olen kyllä täysin samaa mieltä kanssasi :)
Omat lapset ovat jo omillan ja elän nyt sinkkuna "taas" elämäni parasta aikaa ja hehkun.....- Jyski hummeri
Niin ja ne kunnon panot väliin, mihin sä ne unohdit
- Yualle
Vaihdevuodet ei vielä siis paina? Ainakin osa yli 40v naisista naama on aika norsunvitulla vaihdevuosien takia..., en usko, että ovat silloin parhaimmillaan, omastakaan mielestään.
- hyvää OLI !!!!!
?????? kirjoitti:
Mikä on sinkkuäiti ?
Se on semmonen NAITU NEITI !!!
- ollut ja mennyt55
Yualle kirjoitti:
Vaihdevuodet ei vielä siis paina? Ainakin osa yli 40v naisista naama on aika norsunvitulla vaihdevuosien takia..., en usko, että ovat silloin parhaimmillaan, omastakaan mielestään.
Hyi sua,missäs olet käynyt norsunsellasta kattomassa.
- miehen näkemys asiaa
20 - 40v, riippuen naisesta. Kaunis nainen on siis tämä em. tapauus. Rumat hehtaariperseiset mammat, EI IKINÄ!
Nykyaikana naisen ikää ei voi sanoa nkemältä, kun toiset kakskymppiset on kuin kolmivitosia ja päin vastoin.- tsetset
niin, koska juodaan , poltellaan ja rellestellään.. (biletys) se syö elimistöä ja täten vanhenee nopeasti. kuluttava elämäntapa ei anna anteeksi. jostain on otettava..
minusta 30-45 on parhaita ikiä....
- tyhmä kysymys
Jätit itse vastaamatta omaan kysymykseesi. Ai miksikö? Niin, miksi juuri 28-vuotiaana? Ja KAIKKI naisetko? Aika omituinen kysymys. Jotkut on 20-vuotiaana, jotkut 50-vuotiaana, se riippuu täysin naisesta. Ja mitä sillä "parhaimmillaan"-sanalla nyt edes tarkoitetaan.
- Happy girl
Parhaimmillaan, minusta elämä on vasta alkanut eli 34v, hehkun sisäistä onnea ja sitä ei ympäristö voi olla huomaamatta. Nyt palaset alkavat olla kohdillaan ja elämässä on flowta:))) Tähän asti olen hakenut paikkaani ja pyristellyt elämässä eteenpäin, nyt ei enää tarvi. Saa antautua elämän vietäväksi, se kantaa.
- asdfasfafasdf
Nainen on kauneimmillaan 19-vuotiaana. Älyllistä puolta on ihan turha kommentoida, koska ei nainen ole milloinkaan älykäs.
- Mister Sovinisti
Tuo on kyllä ihan totta.
Kyllä minä olen onnellisin nyt, 59-vuotiaana. En kaikilla mittareilla parhaimmillani enkä kauneimmillani, mutta olen tyytyväinen elämääni, harrastuksiini ja terveyteeni. Vain kainalo puuttuu. Onkohan se sitten siitä syystä, että olen tämän ikäinen?
- lady f
Kiitos samoin; sama ikä ja mietteet.
Kainalo löytyisi nuorempien miesten joukosta, omaikäiset kun tarvitsevat usein jo hoitajaa... - ;))) naurahdus.
lady f kirjoitti:
Kiitos samoin; sama ikä ja mietteet.
Kainalo löytyisi nuorempien miesten joukosta, omaikäiset kun tarvitsevat usein jo hoitajaa...Meinaatko jottapa viisi vaan ei kuusi kymmenet täytettyään mies kuin mies jo tarvitsisi pelkkää hoitajaa:) No on niitä varmaan sellaisiakin, passattavia tapauksia. Mutta luulisin valtaosan olevan vielä suht vetreitä.
- 47v nainen
Ehdottomasti 40 vuotiaana :)
- juxa69
38-42, ja että miksi. Silloin ne alkaa tietää mitä haluu. Ei tarvitse aina vonkua.
- zikamiekkonen
Nainen on parhaimmillaan tuoreena, eli teini-iässä (16-19), siitä sitten alkaa tasainen rupsahtaminen. Kriittinen piste on 25v paikkeilla. Henkisesti nainen ei kehity koskaan, mutta yksilökohtaisesti saattaa olla siedettävä missä iässä tahansa.
- high iq
Aika hyvin on nainen henkisesti kehittynyt, kun täyttää mm. maamme korkeakoulut!
Vai tarkoitatko kenties kehittymisellä miehen palvelemista ja mielipiteettömyyttä? - zikamiekkonen
high iq kirjoitti:
Aika hyvin on nainen henkisesti kehittynyt, kun täyttää mm. maamme korkeakoulut!
Vai tarkoitatko kenties kehittymisellä miehen palvelemista ja mielipiteettömyyttä?Naisille on hyvin paljon opiskelupaikkoja, suurin osa kansantalouden kannalta turhia, esim sosiaalialaa, kielien opiskelua, kulttuuria, jne. Voisi puhua naisille rakennetusta suojatyöpaikkojen verkostosta.
Tunnetusti monet kiltit tytöt ovat hyviä opiskelemaan kaikkea turhaa. Toki ihan fiksuajkin naisia on, mutta ei ne sen henkisesti kehittyneempiä ole. Hormoonit ottaa vallan ja kaikki looginen päättely katoaa jonnekin primitiivitasolle ja sitten tulee itkupotkuraivaria. Oli tytöllä sitten ikää 15v tai 45v.
Kuten totesin naisissa on kuitenkin ihan siedettäviä yksilöitä, yleensä juuri sellaisia, jotka ovat sisäistäneet missä naisen paikka on, eli miestä palvelemassa. - -mirkku--
zikamiekkonen kirjoitti:
Naisille on hyvin paljon opiskelupaikkoja, suurin osa kansantalouden kannalta turhia, esim sosiaalialaa, kielien opiskelua, kulttuuria, jne. Voisi puhua naisille rakennetusta suojatyöpaikkojen verkostosta.
Tunnetusti monet kiltit tytöt ovat hyviä opiskelemaan kaikkea turhaa. Toki ihan fiksuajkin naisia on, mutta ei ne sen henkisesti kehittyneempiä ole. Hormoonit ottaa vallan ja kaikki looginen päättely katoaa jonnekin primitiivitasolle ja sitten tulee itkupotkuraivaria. Oli tytöllä sitten ikää 15v tai 45v.
Kuten totesin naisissa on kuitenkin ihan siedettäviä yksilöitä, yleensä juuri sellaisia, jotka ovat sisäistäneet missä naisen paikka on, eli miestä palvelemassa.No en yhtään ihmettele, että seurassasi tulee niitä itkupotkutaivareita :D
- Lady manhattan
Niin...kuulostaa ehkä hassulta mut oon 50v nainen enkä ole koskaan saanut näin paljon kehuja ulkonäöstäni.Oman ikäisiltä miehiltä että nuoremmiltakin...........
- lmkjpoklkjog
Hei mulla sama kuin edellisellä ja ikää on 46..jopa 23 v nuoret miehet on kiinnostuneita...outoa
- Yksi_näkemys
Minusta nainen on parhaimmilaan silloin kun hän on vihdoinkin hyväksynyt itsensä. Oma empiirinen kokemuskeni sanoo että se tapahtuu yleensä 35. Ulkonäkömielessä haarukka on pitkä... Aina tuolta paristakympistä yli viiteenkymmeneen. Täysin kiinni siitä miten itsestään missäkin vaiheessa pitää huolta.
- Happy girl
Just näin, hyvä! Elämä alkaa vasta aueta, tämmöistäkin on olemassa, ihan ihmeellistä ja jos se tästä vielä syvenee ja paranee ja ja ja... niin mitä onkaan luvassa, sitä ihmetellessä, päivä kerrallaan. Alkaa tosiaan tietää, mitä haluaa ja tarvitsee sekä nimenomaan hyväksyy itsensä - sitä se on.
Aluksi kannattaisi määritellä mitä sanalla "parhaimmillaan" haetaan....
Fyysistä ulkonäköä? Vai juurikin sitä tervettä henkisyyttä.- hoikka ja kaunis
Aloittaja on siis 28 vuotias. Joop, minäkin luulin nuorempana olevani parhaimmillani. Mutta joka vuosi olen parempi kuin edellisvuonna. Mutta, nyt on just sopivat ikä eli 40, en ole vielä rupsahtanut, tiedän tasan tarkkaan mitä haluan, en jaksa pienistä välittää jne.
- mk
Naiseni täyttää huomenna 55v ja on aivan perhammillaan ja itse en voi yli 50v miehenä kuvitellakkaan että pitäsi vaihtaa johonkin alta 30v pimuun jolla ei ole mitään elämänkokemusta että silleen.
- orgidea
AINA.....AINA....AINA..... Rupsahda rauhassa rakkaani !!!!!!!!!!!!
- Tietäjä 2012
Nainen on parhaimillaan 17-21 vuotiaana.. Tämän jälkeen naiset rupsahtaa, katkertoituvat ja heitä on tarpeeksi potkittu elämässään, että alkavat olemaan kyynisiä...
Aivan turhaan alkaa väittämään, että nainen olisi parhaimillaan 30-ikävuoden jälkeen... Yli 30 wee = elämän kauniit päivät nähnyt, ulonäkö ja kroppa rapistuu.- Olin 28 nainen 57
Tuon ikäisenä nainen "mankuu" lasta itselleen ,sen jälkeen sinä et ole enään mitään!!!. Yli 50-70 Elät naisesi kanssa ihania seksi vuosia.
- jj
40-vuotiana
- jösses
Itse olen 40v ja nyt tuntuu että juuri tämä on se paras ikä. Kummastuttaa vaan tuolla baareissa, kun parikymppiset pojan koltiaiset pörrää ympärillä. Jos olisi puuman vikaa, niin vientiä kyllä riittäisi, minua tosin kiinnostaa vaan ja ainoastaan suunnilleen itseni ikäiset miehet
- Demoniiih...;o)...
Kauneus on katsojan silmissä...;o)...
Odottaessani poikasiani, tunsin itseni erittäin kauniiksi ja naiselliseksi..Se oli huikea tunne. (alle kolmekymppisenä).. Nyt on toinen aika. Poikaset lentäneet pesästään ja elämänkumppanikin vaihtunut..Nyt tunnen itseni..(eritavalla)...naiselliseksi , itsevarmaksi ,nautinnonhalukkaaksi ja villiksi estoitta..;o)...Haluttavaksi naiseksi...Siitä pitää huolen tuo uros viekussani..;o)...Demoniiih...;o)...~~ Upeaa,, noin pitää naisen kokea ja nähdä!!
Kaikilla ei ole tunnetta vahvistavaa urosta viekussa, mutta sanoisin, että ikääntyessäänkin itsestään huolehtiva (fyysisesti ja henkisesti) nainen on aina kaunis ja haluttava ....
Ihailen myös raskaana olevaa naista, raskaus on vaikuttavaa.
- mr tupperware
Makuasioista ei voi kiistellä. Kaikki naisetahn ovat kauniita, mutta jos fyysinen puoli naisissa kiinnostaa enemmän, kuin henkinen, niin tottahan nuori 18-25 on upea sileine ihoineen ja tuoksuineen.
Henkinen kypsyys ja luonne puhkeavat yleensä vasta 30v , jos puhkeavat..sama miehillä, jos 30v. ei ole luonne kunnossa, se ei korjaannu ikinä.
Itse olen vanha 55 ukko, mut en ole milloinkaan seurustellut tai rakastellut yli 30v naisen kanssa. Yksi tykkää tyttärestä ja toinen äidistä. Antakaa kaikkien kukkien kukkia....meissä on kaikissa se pieni ero. Tunnen monta naista, jotka pitävät vastaavasti nuoremmista miehistä. Kaikki on ok, kun ei loukata ketään, ja kaikkia kohdellaan arvostavasti.- jannika,31
Et sitten ole uskaltanut ikinä kohdata aikuista naista, jossa vastusta ja samanlainen elämäntilanne ...
Mitähän alle kolmikymppiset naiset sinussa näkevät...paitsi kukkaron.
- Isoisäikäisen miehen tulisi keskittyä jo vähitellen ihan oikeaan aikuisten elämään eikä paeta nuoruuteen pateettisesti nuoria naisia vonkaamalla..
- Mutta kuten sanoit, se pieni ero löytyy kaikista... - mr tupperware
jannika,31 kirjoitti:
Et sitten ole uskaltanut ikinä kohdata aikuista naista, jossa vastusta ja samanlainen elämäntilanne ...
- Isoisäikäisen miehen tulisi keskittyä jo vähitellen ihan oikeaan aikuisten elämään eikä paeta nuoruuteen pateettisesti nuoria naisia vonkaamalla..
- Mutta kuten sanoit, se pieni ero löytyy kaikista...Ehkä olet oikeassa, ehkä et. Ystäväpiiriini kuuluu monta vanhempaa naista. Voi olla, että pakenen, voi olla, että en..vonkaaminen tuntuu kyllä jotenkin vieraalta minulle. Tykkään vaan jutella nuorempien energisten ihmisten kanssa, ja on ollut pidempi-ja lyhytaikaisempia suhteita.
Olen aivan normaali , työssä käyvä mies. Kukkaro on se mikä on..
Arvostan ajatuksiasi jannika. - tyttö/nainen-21
jannika,31 kirjoitti:
- Mutta kuten sanoit, se pieni ero löytyy kaikista..."Et sitten ole uskaltanut ikinä kohdata aikuista naista, jossa vastusta ja samanlainen elämäntilanne ..."
Kuten herra tuppervaara jo sanoikin: makuasioista ei voi kiistellä. En minäkään liiemmin pidä omanikäisistä pojista, vaan ~10-15 vuotta vanhemmista.
Jos ukko tykkää sellaisesta söpöstä viattomuudesta (tai jostain muusta piirteestä mitä nuorilla tyttösillä on), niin mikä siinä. Ei se heti tarkoita että jotenkin pelkää aikuista naista.
Vaikken ihan 55-vuotiaista ole (vielä) kiinnostunut, niin arvostan vanhemmassa miehessä elämänkokemusten kautta saatua viisautta. - Ukko45
mr tupperware kirjoitti:
Ehkä olet oikeassa, ehkä et. Ystäväpiiriini kuuluu monta vanhempaa naista. Voi olla, että pakenen, voi olla, että en..vonkaaminen tuntuu kyllä jotenkin vieraalta minulle. Tykkään vaan jutella nuorempien energisten ihmisten kanssa, ja on ollut pidempi-ja lyhytaikaisempia suhteita.
Olen aivan normaali , työssä käyvä mies. Kukkaro on se mikä on..
Arvostan ajatuksiasi jannika.Parhaimmillaan sanottiin, sen kai voi sitten ite painottaa mitä arvostaa. Mun mielestä joku 30-35 vuotiaat. Silloin on vielä ulkonäkö monella OK ja jonkun verran elämänkokemustakin tullut.
- nainen vaan
silloin kun minä olin kolmekymppinen nainen, en voinut kuvitellakaan että olisin missään tekemisissä viisikymppisen äijän kanssa, ja 55 kuulosti vieläkin oksettavammalta hyi sentään. Elämäni miehet ovat aina olleet minua muutaman vuoden nuorempia tai samanikäisiä.
Nyt ei ole iällä enää tuollaista merkitystä, kuten silloin oli joten aika ja tunteet muuttuu iän myötä naisellakin. Kieltämättä miehissäkin ne kolmekymppiset ovat niin syötävän komeita namnam!
- zikamiekkonen
Eikös tässä haettu sitä milloin nainen on KAUNEIMMILLAAN, ei milloin se on tyytyväinen elämään tai sisäisesti tasapainossa.
Ihan fyysisesti kauneimmillaan. Älkääkä nyt alkako jauhamaan mistään sisäisestä kauneudesta tai katsojan silmistä. Jos noi ois totta niin missikisoissa olis joukku 35v helvetin sisäisesti hehkeitä läskiperseitä.
Nainen on kaunis kun se on nuori, kiinteä ja nätti. piste.- Katsokaa
Miss Suomi 2012. Siinä iässä naiset kauneimmillaan. Harvoin on ollut nelikymppinen siellä kisaamassa. Eli mitä tällaista turhaa kirjoitellaan, kysyn vaan? Mutta, kenellä on aikaa, niin siitä vaan.
- Itseeni tyytyväinen
Katsokaa kirjoitti:
Miss Suomi 2012. Siinä iässä naiset kauneimmillaan. Harvoin on ollut nelikymppinen siellä kisaamassa. Eli mitä tällaista turhaa kirjoitellaan, kysyn vaan? Mutta, kenellä on aikaa, niin siitä vaan.
Olen itse 56 ja menen täysin vielä 30-55 vuotiaasta. Minulla ei rinnat riipu eikä roiku, muttei ole myöskään botoxia huulissa, eikä silikoni rinnat, niinkuin jo nyky naisilla parikymmpisinä, ja kun he aikanaan pääseevät minun ikääni, ei heillä rinnoista ole enään jäljellä kuin arvet, ja huulet roikkuu kuin vetinen suo.
- Itseeni tyytyväinen
Itseeni tyytyväinen kirjoitti:
Olen itse 56 ja menen täysin vielä 30-55 vuotiaasta. Minulla ei rinnat riipu eikä roiku, muttei ole myöskään botoxia huulissa, eikä silikoni rinnat, niinkuin jo nyky naisilla parikymmpisinä, ja kun he aikanaan pääseevät minun ikääni, ei heillä rinnoista ole enään jäljellä kuin arvet, ja huulet roikkuu kuin vetinen suo.
kirjoitin vahingossa väärin, täytyy korjata. Tarkoitin 30-35 vuotiaasta
- 54
Kai nainen on kauneimmillaan silloin kun hän on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä.
- otsis
eikös tossa otsikossa..sanottu kauneimmillaan...sillähän ei ole mitään tekemistä "parhaimmillaan" sanan kanssa.
- Happy girl
Mutta ylläpito tai muu vastaava taho onkin kääntänyt sen parhaimmillaan, kun katsot etusivun linkkiä :) Ota tästä sitten selvää, mutta uskon näiden kahden jutun menevän pitkälti käsi kädessä....
- M
Luepa otsikko uudestaan, ennenkuin kirjoittelet mitääan!
- jullin kutinat
Nainen kelpaa hyvin niin kauan kun sokeri sulaa suussa ja paska on lämmin.
- *vitsi*
niin joo ja jääpalat hänen silmistään ovat sulaneet.
nimim. hyytävä katse;)
- Nainen 56
50 vuotiaana nainen on kypsä, ja parhaimmillaan, kaikkine kokemuksineen. Uusi villityshän alkaa viiskymppisenä, ja se on menoa, tunnelataus on voimakkaimmillaan. nainen on silloin kypsä mehukas hedelmä.
- ainako pitää
vaan kehua ja ylistää kauniita naisia? hyvä että joku on huomannu toisenlaisetkin naiset
http://www.youtube.com/watch?v=MxHK4Bw4BK0 Nainen on parhaimmillaan minkä ikäisenä tahansa.
- nelli48
48vuotiaana:=)täytin just sen ja nyt elämä hyvin!sinkkuna olen ja lapset maailmalla!!liikuntaa harrastan,lenkkeilyy,salia!!!!ja terveys hyvä!
- Yksi ämmä
Luonne on tässä vuosien vieriessä onneksi kehittynyt, siinä suhteessa olen nyt parempi kuin koskaan.
Ulkonäön puolesta parhaimmillani olin aika tasan 10 vuotta sitten, 22 vuotiaana. Tietenkään en osannut sitä arvostaa silloin :( - manolito>
Selektiivinen Otos
Tänä vuonna olen tutustunut lähemmin ja syvällisemmin 24v. 33v. ja 56v. naisiin, ja jokainen on omalla tavallaan huippuiässä. Eivät kyllä ole ihan tavallisia naisia, mutta tämä kertoo siitä että alkuperäinen kysymys on enemmän retorinen. Jos ei sitä tajua ei kannata vastata.
Naisissa on samanlaisia luonne ja persoonahäiriöisiä kuin meissä miehissäkin, ja molemmista löytyy niitä positiivisempiakin tapauksia paljon.
Jos on näistä valittava autiolle saarelle kimppaan niin tuo 56v. Fyysisten ja henkisten avujen paketti on todella hyvä, uskokaa tai älkää.- Löytäjä
Manolito . Totta puhut .Minä tapasin 70kymppisen naisen itkemässä puiston penkillä .Kysyin häneltä. Mikä hätänä? Hän vastasi. Minulla on itseäni 20vuotta nuorempi mies , joka hoitaa minua hyvin. Viimme yönnäkin Hän lempi minua niin että olen aivan puhki. Hän käski minun mennä ulkoilemaan kun hän laittaa meille ruuan. Syönnin jälkeen voisimme lempiä taas. Lohdutin naista ja sanoin hänelle. Eihän sinulla ole nyt mitään hätää kun olet täällä puistossa paossa siltä äijältä. Nainen vastasi. Siinä se vika onkin ,kun en muista missä asun. Tässäpä nainen parhaimmillaan
- 25
ei koskaan...hirveitä otuksia pakkelinaamoja hyi hyi.
- Qmis-88
Nainen? 17v?
Eieieie, vain täysi-ikäisestä voi sanoa nainen eli 18 eteenpäin. :)
Omasta mielestäni nainen on KAUNEIMMILLAAN 25-vuotiaana ja parhaimmillaan (luottamus itseensä, tietää mitä haluaa) niin yli 30v :nä. - Alle.
viisikymppinen nainen ja yli 25vuotias,siltä väliltä löytyy naisen paras ikä,jos on yhtään pitänyt vartalostaan huolta. Nykyään yhä useampi nainen ei huolehdi ulkonäöstään,ovat ylipainoisia talipalloja.
- parhaimmillaan*
Kauneimmillaan kyllä nuorena, mutta parhaimmillaan silloin kun on sinut itsensä kanssa. Tavallisesti sellainen asenne kehittyy vähän myöhemmällä iällä, mutta valitettavasti myös monesti katoaa uudestaan iän edelleen karttuessa. Isovanhemmuus auttaa usein saavuttamaan sen uudestaan ja pitämään sitä yllä.
- Muistikuva
IIsakkikin taisi elää vanhaksi, mutta kuolinvuotella ollessaan hänelle tuotiin nuoria naisia hänen jalkojaan lämmittämään.
- parhaimmillaan*
Muistikuva kirjoitti:
IIsakkikin taisi elää vanhaksi, mutta kuolinvuotella ollessaan hänelle tuotiin nuoria naisia hänen jalkojaan lämmittämään.
En muista, olin aika nuori vielä tuohon aikaan...
- Uusi Salomon
Nainen parhaimillaan 100-vuotiaana ja jos yli pääsee, niin voi antaa neuvoja tollaisille tolloille, jotka yliarvostavat katoavaa kauneutta. Saarakin sai Iisakin yli 90-kymppisenä ja Abrahamkin eli 175-vuotiaaksi ja kuoli elämäänsä tyytyväisenä, odottaen ylösnousemusta, jos luoja muistaa hänet viimeisenä päivänä. Repikää siitä tietämättömät.
- Revinpä heti!
Siihen aikaan kun Sara ja Abraham hengittivät historiaa, oli odotettavissa oleva elinkaari naisilla 40 ja miehillä keskimäärin 35 vuotta. Kaikki muu tieto on humpuukkia ja matkalla koristunutta, paisunutta valhetta.
- Arvaa Sinä
Just, eikä melkein.
"Vanhoissa hehkuu hengen aurinko"
Eino Leino
Näin mietti minä.
- Hound Dog
Harva nainen on haluttava yli nelikymppisenä, että sen alle pitää olla.
Kauneus on k-a-t-s-o-t-t-a-v-a-n silmissä.
Jos on terve, niin voi ulkonäköönsä vaikuttaa fyysisen kunnon hoitamisella. Kuntoilu antaa myös vireyttä mieleen. Kunnostaan huolehtiminen tuo ja vahvistaa ihmisen henkistä virittyneisyyttä. Katse säilyy vuosikymmenien saatossa eloisana ja kirkkaana,, kauniina.
Sisäinen kauneus näkyy päällepäin itsensä hyväksyvän ja toisia arvostavan henkilön eleissä ja katseessa.Edellisessä en ajatellut ikää, koska varttuneena pystyn näkemään ihmisessä kauneutta iästä riippumatta. Itseasiassa vanhempana näenkin naiset kauniimpina kuin nuorena, heh, menemättä kuitenkaan muihin yksituiskohtiin kun silmät. ;))
Ps. 17 vuotias on lapsi, kehittymässä vasta naiseksi. Hullu sanonta toi
"nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana", ei pidä ainakaan nykyisin paikkaansa. Onneksi nykyään saa kehittyä rauhassa naiseksi, eikä tarvitse synnyttää 18 -vuotiaana esikoistaan.natugladiaattori kirjoitti:
Edellisessä en ajatellut ikää, koska varttuneena pystyn näkemään ihmisessä kauneutta iästä riippumatta. Itseasiassa vanhempana näenkin naiset kauniimpina kuin nuorena, heh, menemättä kuitenkaan muihin yksituiskohtiin kun silmät. ;))
Ps. 17 vuotias on lapsi, kehittymässä vasta naiseksi. Hullu sanonta toi
"nainen on kauneimmillaan 17-vuotiaana", ei pidä ainakaan nykyisin paikkaansa. Onneksi nykyään saa kehittyä rauhassa naiseksi, eikä tarvitse synnyttää 18 -vuotiaana esikoistaan.Kauneus on katsojan silmässä.;) Ja jokaisen näkö on yksilöllinen asia.:D
Kieltämättä miehetkin komistuu näin oman iän myötä.;)
On aivan eri asia puhua naisesta kuin pissis-ikäisestä tyttelistä. Eikä tuo parasta ennen -päiväys naisia ainakaan imartele.
Kauneus on katsojan silmässä, sanotaan myös. Ja jos vielä määriteltäisiin, mikä on kaunis...... onko se sellainen, joka tuottaa mielihyvää, vai Kardashian-standardin mukainen tekele?No minun täytyy sanoa että yleensä mielestäni parhaimman näköiset naiset sattuvat olemaan noin 30-35 -vuotiaita, ainakin hyvin usein. Mutta kauniita ja hyvännäköisiä (siinäkin on mielestäni ero) naisia mahtuu kyllä mielestäni ihan mihin ikävaiheeseen tahansa, riippuu ihan yksilöistä.
Ja itsehän olen vasta 27, sanoisin että "tyttönen" vielä ja vasta "loistoani" kohti menossa, toivoisin. :P- Uusi Salomon
Aatamikin eli 930 vuotta ja Metusalehemikin melkein tuhat vuotta, muttei yli, sillä Luojalle tuhat vuotta on kuin yksi päivä. Vedenpaisumuksen jälkeen ihmisille määrättiin eliniäksi 70-80 vuotta, etteivät ne kerkiäisi tehdä pahuutta liian pitkään. Pikku hiljaa ihmisten ikä on vakiintunut tuohon arvioon. Vaikka lääketiede edistyy ja elinikä pitenee, niin kaikki yli 80-vuoden ovat vaivaa ja kolotusta yleensä. Jokainen uusi sukupolvi on vähän heikompi, kuin edellinen älyllisesti. On niitä ollut ennenkin viisaita miehiä ja naisia. Nykyajan bimbot ja nuoruutta korostavat kierukasta ja pillereistä ohiammutut luulevat, että elävät ikuisesti nuorena ja kauniina. Tulee aika, jolloin rupsahdatte kaikki järkiinsä, jos aika tällaisena jatkuu. Tässä vastaus " Revippä heti " kirjoittajalle.
- Sinikalle
>Minun tyttöystävä on parhaillaan iän vuoksi ja muutenkin. Minä olen 53v ja Sinikka
26v. Sinikka kertoi minunn ihastuneensa jo vuonna 2009 ,kun firmani puolesta
vierailin pankissa kolme kertaa viikossa. Sitten juhannuksen alla 2010 Sinikka
kysyi missä vietät juhannuksen ,kerroin meneväni mökille.Sinikka kysyi etkö kutsu
minua sinne kahville ,sanoin kutsu on voimassa annoin osoitteen. Juhannus viikolla
sitten keittelin kahvia ja kukas sieltä tulikaan pihaan,Sinikka ajeli pihaan. Sinikka
jäi yöksi ja siitä lähtien hän muutti talooni asumaan ja rakkaus loistaa meillä.
Tuttavat sanovat ,että naisystäväsi on onnenonkija mutta minä en koe sellaiseksi sitä.
Kiva tuollaisen naisen kanssa on rakastella kun hän on notkea kuin Gepardi
ja rakastaa rakastamista niin kuin minäkin. - Onnellinen sinkku
Itse olen 45 vuotias nainen, tosin mua luullaan usein 37 vuotiaaksi. Luulen sen johtuvan siitä kun olen pitänyt itsestäni hyvää huolta ja ihoni on sileä ja nuorekas kuten muutenkin koen olevani. Kyllä terveet elämäntavat nuorentaa! Olen usein kuullut miehiltä että 40 nainen on parhaimmillaan,, ja syy siihen on että silloin nainen tietää mitä haluaa, on sinut itsensä kanssa ja seksi on parasta sen ikäisten kanssa. Myöskään nelikymmpiset eivät ujostele sängyssä. Monet nuoret miehen (alle 30 vee) ovat ottaneet yhteyttä ja sanoneet että heitä ei kiinnosta nuoremmat naiset, koska ne on niin epävarmoja itsestään ja niile on vain tärkeätä että tekoripset ja tekokynnet on kunnossa. Itse olen huomennut että kyllä tässä iässä seksi maistuu parhaimmalta,,ja tuntuu että sitä vaan tahtoo lisää iän karttuessa, ja siitä todella nauttii, samaa ei voi sanoa kun oli parikymppinen. Olen ollut pahaassa iässä 30 vuotiaasta lähtien, koska silloin aloin olla itsevarama ja tiesin mitä haluan,,sillä mulla ei ole mitään menetettävää, nautin elämästä ja miehistä...en laske miesten varaan mitään, niin ei tule pettymyksiä. Olen silti valmis vakavaan suhteeseen, jos sellainen sopiva oman ikäinen mies löytyy.
Naiset tuntuvat pääsääntöisesti (oman otantani mukaan) paranevan vanhetessaan eli nainen on aina parhaimmillaan. Ja mikä parasta huomenna nainen aina vielä vähän parempi kuin tänään... :o)
- Linuxhörhö
Nainen on parhaimmillaan 0-130 vuotiaana. Kauneus onkin sitten lähinnä kiinni siitä mitä arvoja tyrkytetään kulttuurin puolesta. Kauneimmat näkemäni naiset ovat olleet ikäväliltä 17-60.
- Rehellinen Mies
Iällä ei juurikaan ole väliä,kunhan löytyy itsevarmuutta,silloin nainen on parhaimmillaan.
Tässä on unohtunut se aivan oleellinen ja perimmäinen näkökulma......vanhat ja viisaat sanoivat aikoinaan että nainen on NAINEN vasta kolmen synnytyksen jälkeen. Kyllä joku parikymppinen on vasta naisenalku, ei yhtään sen enempää.
Ei siis ole kiinni pelkästään iästä, pitää olla kokemusta, tietoa ja taitoa.......siis kypsä nainen...mikään ei voita sellaista....- tähtiä kämmenellä7
Minä olen vapautunut 64 vuotiaana ja todennut että se on ollut elämäni parasta aikaa siitä lähtien.Ei ole tressiä eikä muutakaan ,joka veisi
voimia pois,voi nauttia kaikesta .Vakinaista kainaloa ei ole,mutta itse olen näin halunnut elämäni jatkuvan.Kainaloa
tarjoaa hiukka nuoremmat miehet nykyään.Ehkä se pysyvä kainalo löytyy vielä .Jokainen päivä kun on uusi ihme. - Vain priimaa
Eiköhän jokainen viriili viisikymppinen äijä ota parikolmekymppisen naisen paljon mieluummin kuin vaihdevuosien kanssa kamppailevan kiukkupussin.
- rapistuva kauneus
Itse ainakin olin 17-vuotiaana aikamoinen finninaama, ujo ja tyyli ihan hakusessa. Fyysisesti kauneimmillani olin ehkä n. 21-v iässä.
Itse olen tuntenut itseni kauneimmaksi ollessani raskaana. Vasta silloin opin nauttimaan naiseudesta.
Tasapainosimmillani olen kokenut nyt vasta 40 iässä. Olen onnellinen, vaikka elämä ei olekaan mennyt niin kuin olisin ehkä halunnut. Fyysisen kauneuden rapistuessa olen löytänyt elämänarvoja muista asioista, jotka pysyvät. nooh minusta nainen on parhaimmillaan kun siinä on vielä rahtunen nuoruuden (jälki)hehkua, mutta samalla ajan ja kokemuksen tuomaa itsehillintää ja luonteesta on teinirosot siloiteltu pois ,.
- hih,hei.
HugaZaga,lta on teinirosot siloiteltu pois ,.
hih,hei. kirjoitti:
HugaZaga,lta on teinirosot siloiteltu pois ,.
mulle tuli finni silmien väliin ko olen syönyt niin paljon suklaata ,. joulukonvehdit on kohtapuoliin saatu syötyä ,.
- Toppari-64
Ite tykkään 45-65 -vuotiaista. Nuorempia en edes vilkaise enään.
- jep..
17-v ei ole vielä "nainen"...
"neito on 17-vuotiaana parhaimmillaan" niihän se menee! omalla kohdalla se ainakin oli niin..- marap_
mutta 17-vuotiaana kauneimmillaan,,,onko nykyään,, 21-13 v sanoisin.
- 2xlapset
Nuorena tytöt on nättejä.Aikuisena naisena he ovat kauniita.Jokaisella naururypyllä mikä tulee iän myötä on ansaittu ja sen me kannamme ylpeinä!Kauneus on katsojan silmiss! Sanotaan,että nainen on kauneimmillaan ,kun hän on raskaana! Huom! Miehen suusta kuultuna:)
- Jokinen kuusaalta
P*skat.
Nainen on kauneimmillaan kolmekymppisenä ja se yleensä säilyy 40 ikävuoteen saakka. Parikymppiset eivät omaa vielä sitä naisellisuutta mitä kolmekymppisillä on. Teini on teini eikä sitä pitkät hiukset muuta, kyllä mies tytön tunnistaa. Mies haluaa naisen, ei tyttöä.
Katkeria äijiä kyllä riittää jotka ei saa seuraa ikäisiltään naisilta niin sitten vahdataan pikkutyttöjä. Jos joku 22v tyttö luulee olevansa kaunis aikuinen nainen, niin saan luvan nauraa kun tiedetään että naimisissa olevat miehet kulkevat enemmistönä aikuisten naisten kanssa.
Rypyt on akkojen juttuja, niitä nyt on parikymppisilläkin, mutta kuten sanoin niin mies kiinnostuu naisesta jos vaan saa.
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144