..voiko sitä ihan
oikeasti..
..tuntea sen lämmön
sanoista..
..tuulen tuomista
viesteistä..
..ajatuksista lämpimistä
hellistä..
..kuulla äänensä
hiljaisuudessa..
..kasvonsa auringon
paisteessa..
..kietoutuneena
sateeseen..
..lumihankeen
pakkaseen..
..hetkellä ei ole
väliä..
..sillä hän on
sydämessä..
..kaukorakkautenako
tulevaisuuteen..
Kaukorakkaus
8
206
Vastaukset
Kaukorakkaudella - on miljoonien syvät voimat - se joko antaa hurjat piilevätkin voimat käyttöön mutta se voi myös syövyttää ja nakertaa sisintä,jollei ole mahdollisuutta saavuttaa tavoitettaan.
Ihmisen sisimmällä on Elämän/Maailman suurimmat voimat,siihen ei yllä edes aseiden mahtikaan.Kaiken takana on : Ihminen omalla persoonallaan.- onija
..miljoonien syvät voimat
hurjat piilevätkin käyttöön..
sanot niin varmasti asian..
tuo ihmisen sisin..tunnen samoin..
minä kiitän mahtavasta vastauksestasi do..
Voi sen tuntea, mutta onija muuta se kaukorakkaudesta lähirakkaudeksi. Tulee aika, jolloin ei jaksa kaukorakkautta ja siitä alkaa erkaantuminen. Kauniita on runosi. Olen ohittanut runoissasi käytävän vaiheen. Ne ovat tuulahduksia menneestä.
- onija
kiitän syvällisestä..kokemuksen..
tuovasta vastauksestasi..
tavastasi tuoda asiat niinkuin
ne pitäisi mennä..
Hyvää viikonloppua brutuksein.. onija kirjoitti:
kiitän syvällisestä..kokemuksen..
tuovasta vastauksestasi..
tavastasi tuoda asiat niinkuin
ne pitäisi mennä..
Hyvää viikonloppua brutuksein..Luin runoja, myös sinun. Älä anna periksi elämässäsi. Minä annoin silloin, kun olisi vielä voinut vaikuttaa. Hyvää viikonloppua myös sinulle!
Oikeastaan monesti luovutamme ennen aikojaan pelätessämme omaa vajaavaisuutta.- onija
brutsparklingwine kirjoitti:
Luin runoja, myös sinun. Älä anna periksi elämässäsi. Minä annoin silloin, kun olisi vielä voinut vaikuttaa. Hyvää viikonloppua myös sinulle!
Oikeastaan monesti luovutamme ennen aikojaan pelätessämme omaa vajaavaisuutta.periksi antaminen
kuuluu jonnekkin toisaalle
rakastan elämää
sitä rikkautta
enkä pelkää mitään
kiitän brutuksein
on kaukana tähdet ja kuu
sinä vain lähellä ...
(lainaus synttärirunostasi)
ikävöin
tuskani tunne on kaukana
ja sydämessäni
lohduttaudun
että jossain kohtaamme
niin kuin emme ikinä oliskaan erossa
ilman toisiamme olleekkaan
suren
kun en tiedä koska se tapahtuu
mutta aina iloitsen tunteesta
sinusta
sydämessäni ...
no eipä tullut minulta hyvää vastarunoa kaukorakkaudesta
sinun pilviä hipoville sanoille.
sinun sanat ovat silmän iloa
sielun ravintoa
runoilijan ruokaa ...
huippu hyvin hyvä onija !!!- onija
emme ole erossa
sydämet taistelee
vaan pysyy yhdessä
tunnen sen
suuren tuskan
joka kaikertaa
maata alta
jalkojen
jossain vaiheesa
tuskaisessa
odotuksessa
tulevaisuudessa
se välttämätön
odottaa
Kiitän runosein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154