Olen siis menossa kuukauden päästä new yorkiin ja olen suunnitellut ostavani sieltä jonkinlaisia pieniä huonekaluja ja muita sisustusjuttuja uuteen kotiini. Onko siis järkevämpää tilata suomesta käsin esim rahtipuhdin kautta tavaraa jenkkiläisistä nettikaupoista vai ostaa paikain päältä ja etsiä joku toinen palvelu joka tekee lentorahtikuljetuksia? olisiko teillä ehdotuksia noista rahtipalveluista?
Huonekalujen yms. tuonti Suomeen
3
245
Vastaukset
- lopeta jo
Mutta kun jenkitkin ostaa Ikeaa jne...eikö löydy lähempää? Pelkkä ajatus saa minun nauramaan...ihan sama kluin kuskaan lunta Suomeen....on sitä meilläkin.
- okeii
sama asia kun jotkut miehet tai miksei naisetkin tilaa autonosia jenkeistä, kyllähän niitä saa täältäkin mutta jenkeistä saa parempaa ja joskus myös halvempaakin tavaraa. jotkut ei vaan tyydy suomen suppeaan valikoimaan
- matkailija-x
Huonekaluille tulee aika paljon lisähintaa rahdeista, huolinta-ja varastomaksuista, tullimaksuista ja vielä alvia 23% tuotteen ja rahtien arvosta. Hinta helposti kaksikertaistuu vähänkin isompien/suurempien tavaroiden kohdalla ostohintaan nähden ennenkuin tuote on kotona, etenkin jos tavara tulee lentorahtina. Kannattaa siis harkita ostoksia tarkkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890