Olen 29 vuotias neitsyt. Lapsuuteni vietin maatilalla jossa ei asunut lähellä kavereita. Lisäksi isäni on alkoholisti jota kautta tuli rähjäämisiä, huutamista, selkäsaunaa ja perheväkivaltaa. Se jätti isot arvet jotka eivät ole vieläkään parantuneet. Sosiaaliset taidot ovat vielä aika heikot varsinkin naisten kanssa. Onneksi sentään yhden kaverin kanssa pystyn vapautuneesti keskustelemaan ja naljailemaan. Itse ei tule paljoa liikuttua missään muaalla kuin harrastuksissa. Työ tilannekkin on huono kun työttömänä tällä hetkeellä ja alla lukiota 4 vuotta joka jäi kesken mutaman aineen tai oikeastaa yhden aineen takia. Kommentteja tai omia kokemuksia saa laitella.
Outoa vai ei ?
11
529
Vastaukset
- apinaa koijataan
Mutta mitäs teit 16 päivää sitten? ;)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10373139
Et koitappas jo päättää - toinen sot.pol.?
Mites sen selibaatin kanssa on mennyt?
- paatti
et ole paattis kanssa, kun vasta alussa.
Itse olin toista vuotta, ja se ties lakanapyykkiä, kun ei itse pussejaan tyhjänny.
luonteenlujuutta se vaati, mutta kasvatti kyllä rintakarvoja. Ihan helposti on menny kun on vaan pysyny erossa houkutuksista. Olen sotilaspoliisi armeijan koulutukselta, oletko säkin?
Tällä kirjotuksella tarkotin etten ole koskaan päässy naisen kanssa pukille. Selibaatti on eri asia.
- karvakoura
aaah et siis RUNKANNUT noniin nyt aukesi... kerropa, oletko joku kuulapääskini kun kuulemma sotilaspoliisiksi kouluttautunut: jos näin niin sittenhän ihan luontevaa, skini ei saa pillua paitsi ankarassa molemminpuolisessa darrassa.
En ole mikään skini. On vaan hiusket ajettu pois, ei sen kummempaa sen takana.
- eiskini
Kannattaa varmaan kiinnittää siihen lookkiin hiukan enemmän huomiota. Anna hiusten kasvaa vaikka vähän pakenevatkin. Nyt näytät aivan kaljaskiniltä. Isäm maam toivot eivät saa pesää, näin se vain on. Jos ei muuten tipu niin käy huorissa niin saat paineet ekasta kerrasta pois ja huomaat että naiset ovat ihmisiä eivätkä mitään satuprinsessoja vaikka media niin väittää.
Ei saamisen pitäs olla pelkästä hiustyylistä kiinni. En käytä ollenkaan alkoholia jos tolla kalja jutulla sitä tarkotetaan.
- jkafhsuha
Mutta ihan totta, näytät kuvassasi hiukan pelottavalta.. Just joltain skiniltä.. Ensivaikutelma on tärkeä, joten kannattaisi panostaa vähän lempeämmän näköiseen ulkonäköön, jos vaikka sitten lohkeaisi. ;)
- kokdiuch
No mitäs vikaa skineissä on? Osa on helvetin hyvän näkösiä ja ei niissä aatteissakaa mitää vikaa ole :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854