Heissan :) Olen 20-vuotias opiskelija, ja etsin Turusta tai lähistöltä ihan oikeaa tyttöystävää, en pelkkiä kavereita. Jos olet suunnilleen 17-21 v ja haluaisit tutustua luotettavaan, suloiseksi ja lempeäksi sanottuun poikaan, niin kerro ihmeessä.
En tupakoi enkä tykkää ryyppäämisestä. Kohtuullinen juominen käy tietenkin, mutta tupakoivia tyttöjä en siedä. Ja saisit osata muitakin sanoja kuin vittu.
Mulla on taipumuksena ihastua uskomattoman helposti pelkän ulkonäön perusteella, eli jos olet suloisen näköinen ja kaipaat seuraa, niin olen harvinaisen helppo tapaus :) HUOM. En hae täältä vain seksiä, vaan kunnolliseen seurusteluun halukasta tyttöä. Toivoisin, ettei seksi ole sinullekaan se kaikista tärkein juttu, tärkeä se kyllä saa olla :)
En viitsi antaa tähän omaa s-postia, kun siitä tulee nimi ilmi, mutta jos annat omasi niin sitten saadaan yhteys muodostettua. Etsin täältä netistä siksi, että tämä on hyvin varteenotettava vaihtoehto, enkä tykkää siitä että monet etsivät vääristä paikoista, esim. kirjastosta !!!
Hakusessa sievä tyttö Turun suunnalta :)
:)
3
91
Vastaukset
- mmmm : ))
moi. et oikeastaan kauheasti kertonut itsestäsi mut : ) voisha sitä tutustua. laita mailia
sointuisuus@suomi24.fi - oot liian vanha
lopeta tuo ruikuttaminen
- ootnoloin
huoh ruma ei kelpaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667