Voitteko auttaa aloitteliaa, sillä en saa xbox 360 -ohjainta toimimaan Farming Simulator pelin kanssa???
Farming Simulator 2011
4
196
Vastaukset
- sama aloittelija
Hei auttakaa nyt hyvät ihmiset, sillä te varmasti osaatte nää pelihommat:)
- heijari noei
Tiedätkö onko sitä ylipäätänsä mahdollista saada toimimaan? Enkä ymmärrä miten joku voi pelata tota jollain ohjaimella.
Mutta ite oon ladannu ja asentanu motion joy nimisen ohjelman jonka avulla sain ps3 ohjaimen toimimaan pc:n ja fifan kanssa. Mutta xboxin ohjaimen pitäis toimia tosta vaan. Ehkä se peli ei tue padeja mene ja tiedä. Motion joylla vois kyllä onnistua ku voi noita näppäinten toimintoja säätää.
- Rc
kuka voi auttaa että miten se ukko juoksee kovaa?
- Farming simulator
Paina vasenta shift nappia sii sitä nuolta ylöspäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423