Ja ensin Tämä Pirskatin Harhalaaki eli lainaus tuolta jostain kaukaa:
"heinonenjorma
22.12.2011 20:16
Johan äijä kirjoitti" oiva hämäys", nimimerkillä. oikein helposti lierihattu on tunnistettavissa. Tosin eihän se minulle kuulu, kirjoittakoon millä lystää. Sitten voikin taas minua syytellä. "
ja lainaus loppuu.
Se Nyt Vaan On Kuulkaas Niin, te mokomat "arvon" klopit, että Kun tai Jos Meikäläinen sattuu harvoin tänne kirjoittamaan, niin Teen Sen Ainoastaan Omaksi, ja teidän Iloksenne!
Kaikki arvelut siitä, että millä nimimerkillä satun milloinkin kirjoittelemaan voitte jättää omaan arvoonsa. Käytän vain Tätä Yhtä, Jonka Olen joskus Vaivoikseni Saanut.
En Edelleenkään Kuulu liittoonne, kuten monet muistavat vanhastaan, Enkä Aio Siihen Liittyä, eli se siitä. En ole tarkoittamanne lierihattu enkä myöskään mikään vitun postimies, joka kantaa viestejä lootasta toiseen muitten riesaksi. Niitä tuntuu riittävän mustolaisleirissä omasta takaa ilman ulkopuolisiakin.
Jatkuvan palstalla roikkumisen ja räksyttämisen sijasta vietän vapaa-aikani eräiden muiden tavoista poiketen siihen oleelliseen keskittyen, täysin oikean ulkoilmaelämän ja matkailun piirissä, en netissä isompia paskoja jauhaen. Kuin tämän tässä.
Hyvää Vuoden Jatkoa Kaikille Sen Ansainneelle.
Mitä Ihmettä ?? ja Samalla Korjaus Törkeään Asiavirheeseen!
4
140
Vastaukset
- ei paskaporukkaa
Mitäpä sitä meille valittelet, valita niille jotka usealla nimimerkillä kirjoittavat. Valitettavasti ei minullakaan ole osuutta karavaanareiden typeriin rientoihin, eikä koskaan tulekaan. Paska porukkaahan karavaanarit aina ovat olleet, että ei sen kummempia.
- tosi on
Heinonenhan on vainoharhainen moniniminerkkikirjailija jonka kaikki tunnistavat käsialasta . Heinonen vastaa kaikkiin kirjoituksiin joiden kuvittelee vainoharhaisuudessaan olevan hänelle osoitettuja ja "tunnistaa" välittömasti kirjoittajan vihamiehekseen . Moiset kommentit kannattaa antaa jäädä omaan arvoonsa , muutoin hän saa vain lisää vettä myllyynsä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441