Moikka! :)
Olis sellasta kysyttävää, että mistä päin löytyy eläinlääkäreitä, jotka on erikoistuneet myös fretteihin? :)
Eläinlääkäreitä?
6
757
Vastaukset
- käynyt sie
tampereella on ainakin eläinklinikka oiva, hyvä paikka! I like :D
seinäjoella mai-vet eläinklinikka...todella ammattimaiset otteet olivat ja tietoa ja taitoa löytyi:=)
- =)
Helsingissä HauMau, eläinlääkäri Pilvi Lassila ja Espoossa Arkki, eläinlääkäri Kristiina Kontio-Jalanka. Molemmilla heistä on ainakin yli 10 vuoden kokemus frettien hoidosta. Lisäksi Kulloosta löytyy eläinklinikka Linnunmäki ja he osaavat myös hyvin frettejä hoitaa.
Näitä kaikkia voin ainakin itse kokemuksien perusteella suositella. - Kysyväeiteiltäeksy
Voi kiitos kaikille! :)
Olen harkinnut pitkään frettiä ja lukenut netin ihmeellisestä maailmasta niin paljon kuin pystyy. :)
Muutan, lukion jälkeen ja mietin noit paikkakuntiikin silleen
jatko-opiskelujen/ eläinlääkärin kannalta. :D
Haluun antaa fretille tooooosi hyvän ja huolehtivan kodin :)- Turun seudulla
Raision Vettorilla on kokemusta, ainakin parilla eläinlääkärillä, ja koira- kissaklinikka osaa myös jonkin verran.
- Keski-Uuusimaa
Tuusulan kunnan eläinlääkäri Einar Eriksson hoitaa kanssa frettejä ammattitaidolla. Tosin Eikka on kunnan eläinlääkäri eli ottaa omat ensin, päivystää myös Kulloossa, joka toinen lauantai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850