Yritys johtajien Eläkerahastot on tyhjennetty --liiansuurista herrojen eläkemaksujen takia

Aamuuutisissa sanottiin että Nyt on työläisten eläkerahastosta otettu suuri summa rahaa Yritysjohtajien eläkemaksuihin .
Aikaisemmin oli tiedossa kuinka eläkemaksuja oli sijoitettu ulkolaisiin sijoituskohteisiinja hävitty niissä suuriasummia.
Nyt on sitten taasen "voro" käynyt työjäisten säästöpossulls.
Olisikoos aika tällaisesta tehtävä loppu.
Onko enään minkäänlaista oikeusvaltioo olemassa , heikompiosasia painetaan ,ja ne joilla jo on ennestää annetaan lisää.
Tämähän on aivan kuin Keikan malliin .

16

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syylliset:

Niinistö ja Lipponen Mönkäre aloittivat tuon .

Ikävää on että VAIN Lipposta siitä syytetään, vaikka Niinistö on sen suurin syntipukki!

Hän vain avaa pyöreät vanhuksen silmänsä ja on niiin viaton!

• Älä horise! Kerrottiin kyllä, että 1,2 mrd on rahaa siiretty suureläkeläisille, päin vastoin kuin on kerrottu ja koskee vain julkishallinnon palveluksessa olleita.

• Älä ite!

oo kirkossa kuulutettu että olis varaa lääkkeisiin tällä menolla enää Suomessa!
        On ne Kokoomus & Jutta sen verran taas tuhlanneet kansan varallisuutta.

Vai mitä oot mieltä niistä 35 Miljardista eurosta ? Sehän on melkein yhden vuoden Suomen valtion koko budjetti!
        Niin jotta niin nyt maa makaa.

• Mitenkähän ne pystyy kuluttamaan sellaisia summia?
      Heidän kuukausiansionsahan ovat kymmeniä kertoja suuremmat, kuin meikäläisten, tavallisten tallaajien, ansiot ja niilläkin tulemme ihan hyvin toimeen.
      Ahneus on sairaus sekin. Siihen ei vaan taida olla mitään lääkettä, vai onko?
      Tai onhan se, että laitettaisiin ne häpeämään toisten siivellä elämisestä.

• Pitäisikin tutkia, millä tuloilla voi tulla toimeen ja minkä tulorajan yläpuolella ovat tulot ylisuuret "normaalia elämää" ajatellen.

Ptäisiköhän perustaa tulopuolue asioita hoitamaan?

• ne on laillisia

ja oikein, niin on palstan neroimmat sanoneet ! Kateellisia vaan olette !

• ne on laillisia kirjoitti:

ja oikein, niin on palstan neroimmat sanoneet ! Kateellisia vaan olette !

Jos vääryys on päättäjien toteuttama niin se on laillinen.

• Vain Totuus

On taas hyvä soppa syntymässä, on tässä alettava ottamaan itse selvää asioista, paskapuheisiin ja luuloihin ei luottamista,
      Ymmärrys hoi!

• ---------

Ajan kohta vaatii joiltakin liet' sontaa, onhan se nii jännää mummolla.

• bÖÖÖÖÖÖÖÖÖ++++

No niin kuunneltu on ja aloittajalla on kyllä tullut lipsahdus tahattomasti vai tahallaan,
      Ei ole kyse yritysjohtajista ja ammattijärjestöjen johtajista böööö sanos yx paavo

• 11+18

Totta´maar kyllä toisten siivellä elävät pitäisi laittaa häpäpaaluun.

• Olokee hyWä
    • u,m****

ei oo Paavoihin luottamista --sano ullamirjami , otanyt sinäkin PÖÖ järki käteen

• no sitähän minäkin olen sanonut .--hyvä että joku muukin on samaa mieltä

Hyviä eduskunnassa vaikuttajia ei kannata haaskata Turhanpantiks

• Voi vääryyttä

Hieman ihmetellä täytyy, kuinka nämä lisäeläkkeitten saajat ilkeävät katsoa tavallisia työntekijöitä silmiin tämän uutisen jälkeen. Nauttivat suuria eläkkeitä toisten kustannuksella.

Mielestäni näistä lisäeläkkeistä voitaisiin lailla poistaa se osuus, mikä joudutaan maksamaan tavallisten työntekijöitten maksamasta eläkemaksusta. Törkeää on toisten pyllyllä tuleen istua.

Voitiinhan kansaneläkekin poistaa, vaikka se piti olla jatkuva ja pitävä. Vietiinpä vielä joiltakin kahteenkertaan.

• voi olla että tämä laki on voimassa niissä vanhoissa eläkkeissä joita nämä isotuloiset nauttii --- Siittä oli lehdessä muös jotain mutta kun en nyt muista ihan varmaan --se ei ole uusissa eläkkeissä..
      Mutta tietoa saa kun Guuglettaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe