Sähköpostini on ollut pois päältä jo koko illan. (n. 18:30 alkaen) Missä vika?
sähköposti ei toimi
4
61
Vastaukset
Nyt tuntuisi toimivan jotenkin täällä. Aika hitaasti tosin. Toivottavasti pahn vika on saatu korjattua. Päivällä ja illalla sen sitten näkee, kun on ememmän ruuhkaa sivuilla. Näin aamuyöllä tuskin on montaakaan käyttäjää samaan aikaan kirjautuneena.
Ei toiminut eilen, eikä toimi edelleenkään (17.1 klo 11:30). Ei toimi explorerilla, eikä firefoxilla...
- pian entinenkäyttäjä
jesseG1935 kirjoitti:
Ei toiminut eilen, eikä toimi edelleenkään (17.1 klo 11:30). Ei toimi explorerilla, eikä firefoxilla...
Ei toimi sähkäri vieläkään.huoh :( ..kokeiltu kaikilla, myös chromilla..ois vaan NIIN tärkeitä posteja avattavana. Eikä ylläpito voi mitenkään ilmoittaa, vastata kauanko viä pitää venata. Tosi huonoa palvelua!
Paras siirtyä käyttämään Gmailia, toimii varmasti ja aina! - Näin minulla
pian entinenkäyttäjä kirjoitti:
Ei toimi sähkäri vieläkään.huoh :( ..kokeiltu kaikilla, myös chromilla..ois vaan NIIN tärkeitä posteja avattavana. Eikä ylläpito voi mitenkään ilmoittaa, vastata kauanko viä pitää venata. Tosi huonoa palvelua!
Paras siirtyä käyttämään Gmailia, toimii varmasti ja aina!Jo vuosia sitten, kun silloinkin sposti oli toimimatta, sain idean. Kun alkoi toimia, laitoin heti automaattisen edelleenlähetyksen toiseen postiini. Täällä toisessa postissa taas laitoin, että kaikki tästä postista tuleva menee suoraan roskapostikansioon, joka automaattisesti tyhjenee viikon välein. Sitten keksin uuden jutun. Tein uuden S24-postit -kansion, johon ne ohjautuvat ja joka tyhjenee automaattisesti aina kuukausittain.
Systeemi toimii. Nyt S24-posti on ollut taas jumissa, mutta minä saan omat postini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906