meni hyvin. Ei ollu kuvissa mitään ylimäärästä :) Hoito jatkuu 3kk. Ainut hankaluus oli laittaa minuun varjoainetta kun ei meinaneet saada kanyylia paikaleen.. Tuli kyl tosi neultyynymäinen olo siinä..
väliaika tarkastus
14
186
Vastaukset
- c37
Kirjotetaan uudestaan kun jostain syystä ensimmäisestä versiosta jonka poistin katos tekstiä.
Ihana asia että välitarkastus on mennyt hyvin eikä näy mitään ylimääräistä ;);) Onnittelut sinulle siitä.
Sama ongelma minulla etteivät tahdo saada kanyylia paikoilleen ja jokusen kerran on käynyt niin ettei suoni ole vetänyt ja letkut on sit poksuneet rikki.
Itselläni hoitotauko jatkuu vielä . Maaliskuun alussa on sit kontrollit ja muut ja hoidot vissiinkin jatkuu vk:lla 11 - Odotellen kevättä
Mukavaa lukea muiden syöpäpotilaiden kuulumisia! Kiitos aamun-virkku ja c37.
Kuinka muut ja lyhut-syöpäpotilaat voivat? Esimerkiksi pete-j, Mökinmuija, Lyhu10 ja MTJ, en muista enempää.
Minulla on toukokuussa kontrolli.
Toivottavasti te pysytte hyvässä kunnossa rankoista hoidoista huolimatta.- MöKin-MuiJa
Odottelen kevättä sinulle kiitos kysymästä.Itselläni on asiat hyvin,ainakin tällähaavaa,toukokuulla mittaillaan taas CEA,ta ja jos kaikki hyvin niin neljäs vuosi kesäkuulla 08 leikkauksen jälkeen alkaisi
viides puhdas vuosi.
Harvakseen enää täällä käyn,joten en muista mikä sinun syöpäsi on ollut mutta siitä huolimatta toivottelen Onnea toukokuun kontrollille,jotta se olisi puhdas silloin ja aina seuraavissakin.
- Lysu10
Noiden yllämainittujen rankkojen hoitojen vuoksi olen nyt ollut ½-vuotta liikuntarajoitteinen. Soittivat aamulla, että fysioterapeutti on sairastunut ja poissa töistä. Ensimmäinen hänen ohjaamastaan kuntoutushoitokäynneistä olisi ollut tänään.
Ennen joulua kolonoskopiassa paksusuoli todettiin siistiksi mutta maksa eikä keuhkokuvauksia ei tehty. Seuraava syöpäkontrolli on noin viiden kuukauden kuluttua. Tein äsken kahden mun ja raspiksen yhteisen ystävän kanssa sopimuksen käynnistä ensi viikon vaihteessa haudalla, kun en pysty vielä itse ajamaan autoa.
Hyvää jatkoa toivon taas teille kaikille syöpäpotilaille ja seurannassa oleville. - -ra
Onneksi olkoon
- syöppis.
Hyvä ettei väliaikaistarkastuksessa ilmennyt mitään poikkeavaa.
Millainen hoito sinulla nyt on,olet ehkä kertonut mutta nyt en muista.
Tuon kanyylin laittamisessa on minullakin ollut ongelmia,joudutaan moneen kertaan yrittämään ja eri paikkoihin,välillä vaihtamaan jopa sairaanhoitajaa.- aamun-virkku
irinotekaania nyt laitetaan suoneen ja syön sit xelodaa. 2 viikon jaksoina on hoidot. Nyt sain kortisoni tapletteja niveliini siihenasti ennenkun tulee reumalle lähete. On menny nivelet aika huonoon kuntoon, kun ei ole voinu niille tarkotettua lääkettä syömään...
- Hunttasvili
Bravoooo aamun-virkku iloisista uutisista.
Paitaa se päivä vielä risukassaankin. - MöKin-MuiJa
Lämpimät Onnittelut a-v ,lle puhtaista kuvista ja tuo 3kk menee nopeasti,siinä samalla kun päivät pitenee ja varjot lyhenee,joten pääset voimistumaan hyvin kesäksi. ;)
- Entinen. Teille :)!
Mökin-Muija, kuinka sinä voit? Kyllä on mukavaa lukea lysu-potilaiden kuulumisia.
Lysu10, harmi että saat odottaa vielä kuntoutushoitoa hermokipuihisi, toivottavasti fysioterapeutti on kunnossa vetämään kuntoutustasi seuraavana sovittuna päivänä ja siitä eteenpäin. Vie erään entisen sp-n hiljainen tervehdys raspiksen haudalle.
Aamun-virkku, toivotaan että hoitojen aikana vielä menee hyvin. Voisit kysyä, miksei Suomessa käytetä PICC-linea? Olit toipunut rankasta leikkauksesta muutama kuukausi sitten.
c37, sitä samaa hyvää hoitoa sinulle niinkuin a-v:lle.
Mutta mitä kuuluu muille lysu-potilaille? - Mailta
Onnitteluni aamun-virkku. On se niin mukava saada hyviä uutisia. Itse menen ensi kuun alussa kuulemaan kuvaukseni tuomion.
- Entinen. Teille :)!
Olen huolissani erään nimimerkin voinnista. Viimeisin hänen kirjoituksestaan on tainnut kuulua liki kuukausi sitten. Hän kuuluu lysut-potilaisiin. Satutteko tietämään jotain hänen nykyvoinnistaan rankoissa hoidoissa? Viimeksi kirjoittaessa hän oli vielä sairaalassa tai terveyskeskuksessa.
Virtuaalihalit!
Ja kanssa "Mailta"! - lysu
Tervehdys pitkästä aikaa kaikille syöpäpotilaille sekä heidän omaisilleen. Toukokuussa tulee 5 vuotta täyteen syövän toteamisesta ja ensi kuussa on näillä näkymin viimeinen kontrolli. Suolen toiminta on edelleen vilkasta ja siksi onkin laitettu vireille osatyökyvyttömyyseläkkeen hakeminen. Saa nähdä sitten, miten käy.
Valo lisääntyy ja kevättä kohti mennään - näillä eväillä, mitä elämä eteemme tuo.- Lysu10
Olipa mukava, kun sinä lähes kaimani tulit kertomaan kuulumisesi ja lukemaan juttujamme. Hyvä, että näin monet vuodet olet selvinnyt ilman taudin uusimista ja nythän on jo mahdollista jotta syöpä pysyisi loitolla lopun elämääsi, toivottavasti.
Pidän peukut ylhäällä viimeiseen kontrolliisi saakka.
Joska tuo suolen toimintakin alkaisi vähitellen korjaantumaan.
Hyvää alkavaa kevät-talvea.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768