Paavo Väyrynen pressaksi!

Väyrys Paavo linnaan

Paavo Väyrynen ymmärtää työväestöä, pienyrittäjyyttä ja ennenkaikkea maatilayrittäjiä. Hän ymmärtää työnteon tärkeyden ja merkityksen yhteiskunnassamme.

Niinistö (kalastelee ääniä valepiilokommarina vaalien alla) ja Lipponen (mairee, kuin mikä valien alla, mutta tultuaan valituksi tuskin huomaa edes köyhää) ovat aivan liian kaukana tavallisesta kansasta. He eivät tiedä yhtään mitään hanttityönteosta tai ihmisten huonosta olosta. He eivät osaa edes sopeutua tavalliseen pienen ihmisen arkeen. Jos noita äänestätte ja heistä jompikumpi tulee valituksi, niin saatte nähdä, että entistä herkemmin työväestön ja huono-osaisten selkänahasta raavitaan herrojen herkut.

Suurempienkin kaupunkien työväestön, eläkeläisten ja heikomassa asemassa olevien kannattaisi nyt äänestää Väyrystä. Yhtä suuri hätä se on kaupnkilaisella, kuin maaseudullakin asuvalla päivittäisistä elämänehdoista, joten hätä on yhteinen. Vain Paavo Väyrynen noista ehdokkaista tuntee kansan hädän.

23

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väyrynen vastustaa ihmisten välistä tasa-arvoa. Se kävi selkeästi ilmi viime viikolla MTV3:n vaalitentissä. Toimittaja kysyi Väyryseltä, kannattaako hän kaikille tasa-arvoista avioliittolakia, joka koskisi siis myös homopareja. Hän kertoi vastustavansa. Tasa-arvo ja humaanius eivät ole Väyrysen elämässä ollenkaan tärkeitä asioita. Yksikään ihmisyyttä arvostava ei äänestä Väyrystä.

• soini - ei eu:ta

Väyrynen esittää nyt kovaakin eurooppa-kriitikkoa. Soinilla kuitenkin tässä puhtaat paperit! Ääni Soinille, ei kellekään Paavoista.

• Väyrynen-Soini ok

Älä ole tyhmä. Asia on tärkein että Niinistö ei pääse puhaltamaan meidän rahoja EU.n oikeistolle ja pankeille eikä viemään meitä USA.n sotien maksumiehiksi. Väyrynen ja Soini ovat tässä samalla puolella Niinistön politiikkaa vastaan.
        Väyrynen olisi parempi presidentti, Soini parempi pääministeri.

• ..
        Väyrynen-Soini ok kirjoitti:

Älä ole tyhmä. Asia on tärkein että Niinistö ei pääse puhaltamaan meidän rahoja EU.n oikeistolle ja pankeille eikä viemään meitä USA.n sotien maksumiehiksi. Väyrynen ja Soini ovat tässä samalla puolella Niinistön politiikkaa vastaan.
        Väyrynen olisi parempi presidentti, Soini parempi pääministeri.

http://www.iltasanomat.fi/

• ei ikinä

Väyrystä ei ikinä presidentiksi!

• Väyrynen ei vie Natoon

Väyrynen lyö tokalla kierroksella Niinistön. Siihen loppuu Suomen rahojen lappaaminen EUlle ja eurolle eikä me lähdetä Natoonkaan sotimaan.

• Tuore Väyrys-fani
        Väyrynen ei vie Natoon kirjoitti:

Väyrynen lyö tokalla kierroksella Niinistön. Siihen loppuu Suomen rahojen lappaaminen EUlle ja eurolle eikä me lähdetä Natoonkaan sotimaan.

Näin on näreet! Väyrynen ei vie meidän nuoriamme sotimaan (kuolemaan) Naton pohjattomaan kitaan. Tapelkoot Jenkit omalla ja yhteistyökumppaneidensa hengillä ja rahoilla. Sitäpaitsi Suomen olisi tyhmää liittyä Natoon, koska Venäjä on naapurissa. Venäjällä on meille suuri taloaudellinen merkitys, eikä sitä kannata tuhrata Jenkkien mielistelyyn. Paljon parempi se on Suomelle, kun pysytään vaan hyvinä naapurina.

Jos Väyrynen ja Niinistö ovat toisella kierroksella vastakkain, niin melkoisen varmaa on, että Väyrys-Paavo voittaa. Perustelen sillä, että Väyrynen saa keskustan, persujen ja SDP:n äänet melkoisen perusteellisesti. Etenkin, jos puolueiden pudonneet presidenttiehdokkaat ilmaisevat suoraan, jotta ketä tukevat.

Jos eduskuntavaalien jakaumaa käytetään mallintamaan, niin jo noilla kolmella puolueella (keskusta, SDP ja Persut) on niin suuri äänimäärä, että Väyrys-Paavolla ei liene vaikeuksia tulla valituksi.

• Tuore Väyrys-fani

Pidetään huoli siitä, että Väyrys-Paavo saa pidettyä hajuraon Niinistöön, vaikka Niinistön nuolijat yrittävätkin kaikkensa saadakseen Paavon putoamaan.

Värys-Paavo pressaksi!

• Kannatan

Kannatetaan

• Väykkä oli hyvä

Väyrynen oli tänään MTVn presidenttikeskustelussa taas valovuoden edellä muita ehdokkaita. Sen minkä hän puhui, oli täyttä asiaa.

• Väyrynen hommiin!

Niinistön ympärille luotu tähti alkaa hiipua mustaksi aukoksi! Vaikka Sale yritti pinnistellä mahdollisimman myöhäiseen vaiheeseen kampanjan aloituksen, hän aloitti kuitenkin liian aikaisin. Kun kupla puhkeaa, sitä ei voi enää ehjätä.

Väyrynen on on tehnyt hommia hymyssä suin miehen lailla ja kulkenut maata ristiin rastiin (vrt. Hesa ja isot paikat Niinistö). Väyrynen ei ole hämmentynyt, ei ole häkeltynyt vaan yrittänyt, kuten yrittäjän luonteeseen kuuluukin. Väyrynen on osoittanut ihailtavalla tavalla SUOMALAISTA SISUA!

Jos faktat painavat päätöksessäsi, niin se on silloin Paavo Väyrynen.

Ps. Niinistön kehon kieli kertoo siitä, että mies alkaa väsyä ja usko hiipua. Hän on joutunut käyttämään jo viimeistä oljenkortta: "Olen laskenut, että kannatukseni on ollut koko ajan noin 50% luokkaa, kun ...." Kukapa sen koiran hännän nostaisi, ellei koira itse. Pssst. Sale... Se kannatus ei ole 50% vaan 37%. Toisella kierroksella se tarkoittaa sitä, että tulee jännät paikat. Silloin nimitttäin katsotaan, kuka äänestää rahan puolesta: lisää rahaa rikkaille ja köyhien rahat Etelä-Euroopan vempulamaille, joissa verojen maksu on harvojen harrastus.

• 4 potenssiin 4

Juu, kyllä Väyrynen pärjäsi tänäänkin parhaiten. Äänestän häntä.

• Väyrynen on älykäs

Väyrynen saa ääniä mitä enemmän on vaalikeskusteluja vaikka järkkärit yrittää mitä kikkaa tahansa Väyrystä vastaan. Kumma että mediaväki ei tajua, että ei älykkyyttä voi padota.

• 4 x 4

Minua kiinnostaa kovasti se 20% osuus äänestäjistä, jotka eivät ilmoittaneet kyselyihin kantaansa.
      Ovatko ne niitä, jotka eivät rohkene ilmoittaa kannattavansa Väyrystä, koska kaupungissa asuvan ei kuulu kannattaa Keskustan ehdokasta?
      Ovatko ne niitä, jotka äänestävät Haavistoa, jotta Väyrynen ei pääse kyykyttämään Niinistöä?
      Ovatko ne niitä, jotka eivät äänestä?

Minä kuulun siihen isoon ryhmään, jotka raapustivat nelosen. Ja kun olen kuunnellut äänestäneiden mielipiteitä, niin melkoinen nippu on tullut nelosia meikäläisen lähipiiristä ja vähän kauempaakin.

En ole täysin varma, ovat suomalaiset ansainneet vieläkään kunnollista ja pätevää presidenttiä. Äänestäjissä on aivan liian paljon sellaisia, joita ei politiikka kiinnosta ja jotka äänestävät ainoastaan sen mukaan, mitä joku kaveri on jostain sanonut.

Väyrystä äänestävä osaa varmasti perustella valintansa selvästi, mutta Niinistön tai Haaviston kohdalla en ole ollenkaan niin varma.

Aika ovelaa: Media nosti Haaviston puskista Väyrysen haastajaksi ja kaivoi sellaisen kyselyn esille, jossa Haaviston kannatus oli pompannut. Samaan aikaan julkaistiin toinen kysely, jossa samaa tulosta ei näkynyt, mutta Väyrysen kannatus oli parantunut selvästi. Väyrynen koetaan todelliseksi Niinistön haastajaksi, joten Väyrynen pitäisi saada sivuun. Tämä on kovaa peliä.

Toivottavasti oikeus voittaa ja saadaan Väyrynen kuudeksi vuodeksi Suomen piikkipaikalle Linnaan!

• Tuore Väyrys-fani

``````Ovatko ne niitä, jotka eivät rohkene ilmoittaa kannattavansa Väyrystä, koska kaupungissa asuvan ei kuulu kannattaa Keskustan ehdokasta?````````

Olen aina ihmetelly, jotta miksi kaupunkilaisen ei "kuuluisi tai ei soisi" äänestää keskustan ehdokasta. Onko siinä jotain "junttimaisuutta" tai kateutta (ei ole kadehdittavaa) maajusseja vastaan? Vai onko siinä jotain sellaista, että joskus maaseutu alkoi tyhjentyä etenkin nuorista ja he muuttivat kaupunkiin ja siten heistä tuli vähän "herraskaisia"? Vai joku kaukainen viha, kun kylässä oli ökytaloja ja torpparit joutuivat maksamaan taksvärkkiä ja tulemaan itse kovin pienellä toimeen? Vai maataloustuet (saahan kaupungissa toimivat yrityksetkin tukiaisia)?

Jos mietitään asiaa niin, jotta kuinka paljon suomen maaseutu viljelyineen, karjoineen, maitoineen yms. työllistää kaupungeissa asuvia ihmisiä, niin olisi varsin luonnollista tukea sitä, mistä palkkansa ja elantonsa saa.

Minun mielestäni tukemalla nyt Väyrystä saamme hyvän vaikuttajan ja tuemme samalla oman maamme maatilataloudesta poikivia elinkeinoja ja siten työllisyyttä. Kaupunkilaisetkin hyötyvät siitä, että maaseutu voi hyvin ja työ siellä on kannattavaa.

Väyrys-Paavo pressaksi. Koukertakaa sunnuntaina äänestyslippuun numero 4!

• Strolym

Ei Väyrynen täydellinen ole, mutta kuitenkin tarjolla olevista ehdokkaista paras. Tämä helsinkiläismies laittaa ensi sunnuntaina kauluspaidan ja kravatin päälle ja menee hymyssä suin piirtämään äänestyskoppiin numeron 4.

• Väykälle ääni ei sprigiä

Stadista minäkin ja Väyryselle ääni, mutta en mä sprigiä päälle laita, kaljalla voin käväistä Väykän kunniaksi.

• paras palkitaan

Täältä keskisuomesta menee ääni Paavo Väyryselle.
      Väyrysellä on kokemusta ja näkemystä.

• Jalasmökki

Miksi pitäisi äänestää henkilöä, joka heti eduskuntaan päästyä alkoi pitämään yhteyttä KGB:n edustajiin (esim Chatskih) ja on toiminut päättäväisesti huonojen länsisuhteiden puolesta. Ei vanhaa koiraa enää kouluteta....

• Väykkä on meikäisiä

Väyrynen viihtyy kansan parissa, Niinistö Hjalliksen kanssa lehtitaloissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      172
      4726
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3296
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1906
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      664
      1837
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1806
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1485
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe