PAAVO VÄYRYNEN EHDOTTOMASTI PARAS TULEVA PRESIDENTTI. ÄÄNESTÄ NUMEROA 4!! Kokemusta,tietämystä ja ryhdikkyyttä eniten on Väyrysessä.
Yhteiskunta/politiikka/vaalit
4
<50
Vastaukset
- Niinistö tuo keskisormet
Väurynen on presidenttinä sellainen, jotka kunnioitettaisiin. Kukaan ei yrittäisi hyppiä Väyrysen eikä Suomen varpaille. Meidät jätettäisiin rauhaan.
Jos Niinistö olisi presidentti, täällä alkaisi amerikkalaisten aseiden ja sotilaiden trafiikki. Kiva olisi kävellä kauppatorilla kun puolet olisi jenkkisotilaita jotka näyttäisivät keskisormea.Ehdokkaista Väyrynen ja Soini ovat sellaisia, joita suuri enemmistö kansasta ei kunnioita. Siksi heistä ei voi ikinä tulla presidenttiä. Ja siksi he olisivat Niinistön kannalta parhaita mahdollisia vastustajia toiselle kierrokselle. Kaikilla muilla ehdokkailla on vähemman vastustusta.
- Anti sale
patriklind kirjoitti:
Ehdokkaista Väyrynen ja Soini ovat sellaisia, joita suuri enemmistö kansasta ei kunnioita. Siksi heistä ei voi ikinä tulla presidenttiä. Ja siksi he olisivat Niinistön kannalta parhaita mahdollisia vastustajia toiselle kierrokselle. Kaikilla muilla ehdokkailla on vähemman vastustusta.
Väyrynen menee toiselle kierrokselle % luvuissa ykkösenä. Niinistö jää haastajan asemaan.
- asdfghjklödfsghjk
Väyrynen ei nauti kansan enemmistän luottamusta. onneksi.
Väyrynen on vallanhimoinen pyrkyri joka yrittää olla humoristi. Tekopyhyys paistaa läpi, koska väyrynen ei osaa edes näytellä.
Mies joka todistettavasti on julistanut olevansa jumalan valittu johtamaan suomen kansaa, ei saa koskaan päästää mihinkään viralliseen asemaan ettei pissa nousisi enempää päähän. Onneksi Väyrynen tippui myös eduskunnasta. Nyt kun hän saa vielä pressan vaaleissa turpaansa niin alkaa taas muiden syyttely. Milloin syy on kilpakumppaneissa ja milloin mediassa, mutta ei koskaan itse Väyrysessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421