Hei!
Nyt menossa jo 3. verenpainelääke! Lääkitys aloitettiin syyskuulla -11. Mulla aiheuttaa painetta päässä ja voimattomuutta. On myös kilpirauhasen vajaatoimintaa. Onko muilla minkälaisia oireita vp-lääkkeistä, jos ne ei sovi?
ei auta
2
156
Vastaukset
- paineet ok
Millasia paineita sulla on noiden tuntemusten aikana? Meinaan vaan, että mulla ainakin jos verenpaine laskee vähän liikaakin, niin tulee tollanen voimaton olo ja pää on kipeä (ei normaalia särkyä).Eli voisko painet laskea vähän liikaa???
Mulla ainoa oire verenpainelääkkeistä on ollut ACE-estäjistä tullut kuiva yskä, muista verenpainelääkeryhmistä ei ole tullut mitään sivuvaikutuksia. - mmmmmmmmmiiiirrrrrrr
Paine on 125/ 80 keskimäärin, leposyke 88 ja monesti syke on koholla.Eli siitä ei pitäisi johtua. Tuo päänsärky on enemmän sellaista paineen tuntua. Mulla on varmaan nyt ACE- estäjä, kun on tuota yksimistä ollut. Onneks aika vähäisstä : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339