Oikein tämmöisellä vanhalla maailmanmatkaajalla ja SDP:n seksualiteettilautakunnan jäsenellä korvat höristyivät ja mieli herkistyi, kun vastaan tulevat pikkulapset lauloivat: "Tyttö teki sen. Täydellisen front-side Ollien".
Kysymyksessähän on vanha amerikkalaisen gay-scenen ilmaus tempulle jossa partneri makaa selällään ja toinen hieroo vehjeksen alapintaa ja eguja mihinkään muuhun kummemmin koskematta, kunnes tykki jyrähtää rinnuksille. Nimitys tulee vanhoista amerikkalaisista elokuvista. "FRONT-SIDE-OLLIE. First you get HARDY, then you get OLLIE. And before you know it, you'll be in that FINE MESS".
Oikein ihmetyttää, kuka noillekin lapsille on tuon termin opettanut. Se kun jäi unholaan jo yli neljäkymmentä vuotta sitten, ja oli vain osalla amerikan gay-kansan tiedossa. Minun tehtäväni toki on tietää se, koska olen SDP:n seksualiteettilautakunnan jäsen ja seksuaalisen tasa-arvoisuuden edistäjä jo ajoilta nakki ja munat. Tosin se hieman sekoittaa, että lauloivat tytöstä. Mutta eihän sillä ole väliä kuka hiplailee. Kaiken ne heterot meiltä homoilta kuitenkin vievät. Vaikka väliäkös tuolla.
Maailma muuttuu. Lapsetkin jo laulavat "Front-side Olliesta"
4
131
Vastaukset
- Hei tonttu!
Se on skeittitermi.
- Pera Porista
Googlasin ja tarkistin. Niin näköjään onkin nykyään. Kaikenlaisia vanhoja ilmaisuja ne skeittaajat sitten lainaavatkin. Samaan tapaan kuin baarimikot paukkujensa nimiksi ja motoristit prätkätemppuihinsa. Vai väitätkö ettei Cancan ole myöskään tanssi vaan pelkkä prätkätermi, tai busdriver bussikuski, butterfly perhonen. Candybar ei tietenkään ole karkkitanko eikä cannonballeja ole koskaan ammuttu tykillä. Magic Carpet tietenkin liittyy vain temppuihin eikä 1001-yön satuihin.
Ja niin edelleen...
Troll fail.
- So What?
Lapset lauleskelevat kaikenlaisia lauluja tietämättä niiden "piilosanomia". Eräskin lapsi ihan oikeassa esiintymisessä lauloi "Mestarileipuria" aivan innoissaan, eikä varmasti tiennyt mistä leivontapuuhista laulussa on oikein kysymys.
Varmaan lapsi on oppinut tuon frontside ollien isältään. Näin ne perinteet säilyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088