Tuli vaan tässä mieleen että pitäskö tuota porttia käydä huuhtelemassa ku on viimeksi käytetty marraskuu lopulla kun sain sytohoidot sillo. Nyt sit tämä hoitotauko on päällä maaliskuulle asti. Kukaan ei kertonu miten pitäs toimia portin kanssa hoitotauolla kun tauko kumminki kestää n3kk. Pitäneen soittaa syöpäpolille ja kysyä tuosta huuhtelusta pitääkö käydä suorittamassa....
vascuportin huuhtelu hoitotauolla
6
2097
Vastaukset
Mun ystävällä on sellainen ja ohjeena on että käyttämätön portti huuhdellaan 4 viikon välein, kun oli puhetta siitä viimeksi.
Hän oli suuressa leikkauksessa ja hoidot jäi väliin muutamia kertoja.
On se harmi kun potilaan pitää itse huoehtia ja muistaa paljon asioita, kaikkien muiden huolien lisäksi.
Kannattaa ottaa yhteys aika pian sinne polille, sen voi huuhdella ihan lähimmässä terveyskeskuksessakin.- c 37
claudia.c kirjoitti:
Siis käyttämätön portti.
niin olen itsekki ymmärtänyt että pitää huuhdella,mutta kun ei tullu aikasemmin mieleen ku vasta nytte että pitäs varmaanki huuhteluki tehdä
- c37
c 37 kirjoitti:
niin olen itsekki ymmärtänyt että pitää huuhdella,mutta kun ei tullu aikasemmin mieleen ku vasta nytte että pitäs varmaanki huuhteluki tehdä
Nyt on aika tilattu portin huuhteluun paikalliseen terveyskeskukseen huomiseksi. Ihan kiva vaan ku kukaan ei sanonu sillo joulukuun alussa yhtään mittään siitä huuhtelusta ku hoitotauko alko ,niin on menny sit jo edellisestä käyttökerrasta 8vk toivottavasti portti vielä vetää. En kyllä oikeesti itse olis koko huuhtelu asiaan edes tajunnu/muistanu ,mutta ku mies otti sen puheeksi ja onneksi otti.
- c37
c37 kirjoitti:
Nyt on aika tilattu portin huuhteluun paikalliseen terveyskeskukseen huomiseksi. Ihan kiva vaan ku kukaan ei sanonu sillo joulukuun alussa yhtään mittään siitä huuhtelusta ku hoitotauko alko ,niin on menny sit jo edellisestä käyttökerrasta 8vk toivottavasti portti vielä vetää. En kyllä oikeesti itse olis koko huuhtelu asiaan edes tajunnu/muistanu ,mutta ku mies otti sen puheeksi ja onneksi otti.
Hyvin suoni veti ei ollu mitään ongelmaa;);) 4vk päästä sit sama homma uudestaan.
- -ra
Hyv' jotta onnistui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768