Tylsä homma.

joutavoinen

Laboraatio käynnnin jälkeen sairaanhoitajan luo koetulosten selvittämiseksi. Kysymyksiä joihin totutut vastaukset, syömiset, liikunnat ja onko dressitekijöitä? kun ei, niin mitä itse voisin tehdä terveyttä edistäviä toimia? Liikuntaa lisää vastaan, sitä voisin tehostaa, kunhan hissin saisivat ensin kuntoon portaita olen kiivennyt aivan kyllästymään asti.

Veriarvoissasi ei ole huomautettavaa, mutta entäpäs alkoholi, kuinkas on sen käyttö hallinnassa? Tietysti kuka sitä nyt tässä iässä lotraisi.
Tylsä homma.

20

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No,,, hyvin sinulla menee kun arvot ovat kohdallaan, kuten itsellänikin, ihmetellä voipi kun tämän ikäisellä ihmsellä arvot pysyy suht koht hyvänä, ei ole merkintää edes tähdellä.

Mitä tulee lotraamiseen niin sehän näkyy verikokeissa, jonka lääkärit kyllä näkee, että ei pieni valkoinen valhe auta, jos vaikka yrittää salata sen.

En uskokkaan sen lotraamisen häiritsevän sinun elämässäsi. Pidäthän muutenkin huolta itsestäsi.

• joutavoinen

Siinäpä se on hoitajalla tylsä homma. Ymmärrän kyllä jokainen asiakas on erikseen ja lääkäriin aikaa varmasti joutuu varaamaan. Tässä naisväki metelöi, kun lääkäri vaihtoi lääkkeen jota ei kela kuitenkaan korvaa ollenkaan. Uusi yhteen otto lääkärin kanssa puhelimitse jos löytyis sopiva korvauksen piirissä oleva lääke
        Kyllä saan olla tyytyväinen kun itselläni kokeet oli kuitenkin tylsästi kohdallaan.

• terveys asioita

mikä on ketjun aihe, biitlesien musiikki vai ?

• Terveydeksihän musiikki onja iloksi! Älähän nyt noin happamasti ole kaavamainen!

Ei säännöt ainakaan kiellä :)

• joutavoinen

Uskaltaisko tuon aloituksen jälkeen lähteä edes ulos. Jos sattuis kohalle vaikka kunnon "lipat", pitänee varautua liukuesteillä. Meinaan, ei olisi tylsempää kuin tulla päänuppi tai koipi lastoitettuna kotiin.

• joutavoinen kirjoitti:

Uskaltaisko tuon aloituksen jälkeen lähteä edes ulos. Jos sattuis kohalle vaikka kunnon "lipat", pitänee varautua liukuesteillä. Meinaan, ei olisi tylsempää kuin tulla päänuppi tai koipi lastoitettuna kotiin.

Jo, tarpeen on täälläkin riippuen kenkien uurteteista ! moikka,..

• joutavoinen kirjoitti:

Ei se iloa päälle pukkaa kun no lastassa pää tai koipi, nimittäin se pitää tosi valppaana, tulee katsottua paremmin mitenkä astelee tuolla kulkiessaan.

Olen kolme kertaa kokenut sen, ja joka kerta sama ranne, on se ikävä se 6 viikkoa kun on kipsissä, suihkussa käynti on tempuista vaikeinta.

Nyt olen oppinut muutaman vuoden pitämään silmiäni maahan suunnatuna, kun itsevarmuus on saanut kolauksen, kulkiessani liukkaalla kadulla.

Eli opi ja ikä kaikki.

• ei kiellä
        texsanell kirjoitti:

Terveydeksihän musiikki onja iloksi! Älähän nyt noin happamasti ole kaavamainen!

Ei säännöt ainakaan kiellä :)

säänöt myöskään huomauttamasta jos joku tunkee ittensä joka paikkaan.
        Hapanta suoratsaan mätää tuo toisten happamaksi nimittely .

• ei kiellä kirjoitti:

säänöt myöskään huomauttamasta jos joku tunkee ittensä joka paikkaan.
        Hapanta suoratsaan mätää tuo toisten happamaksi nimittely .

Elähän naurata!

• Ole onnellinen! Varsinkin jos olet käyttänyt julkista terveydenhuoltoa.
      Joku on sentään kiinnostunut terveydestäsi ja voinnistasi.

Yli 2-vuotta sitten pyrkimykseni vuosittaiseen tarkastukseen terveyskeskukseen tyrmättiin.
      Edellisen vuoden arvot olivat kuulemma niin hyvät ettei ole tarvetta!?
      Jukopliuta, niin kuin tämän ikäisen ukon kunto ja olotila ei vuodessa muuttuisi.

• Vai niin tylysti sinut tyrmättiin,muistan senkin ajan kun oikein kehoitettiin hoitamaan itseä, eli ennalta ehkäistä sairauksia, joten käynnit terv - kesk oli suotavaa, tehdä niisanottu vuosi kontrolli.

Mutta nyt kun pitää kaikessa säästää, niin ei pääse kokeisiin, minullekin kerran sanoi omalääkäri että kun ei ole mitään vaivaa niin ei mennä lapraan kokeisiin, eikä autanut kuin niellä sanat, jotka sain.

Tuntuu siltä, että ikäihmiset ovat juuri säästön kohteena.

• joutavoinen

Olenkin, tyytyväinen vaikka vuodesta toiseen olen noin samoja vastaillut. Nytkin menin kevyellä juoksuaskelella rappua alas, mutta vain muutaman askelman kun ymmärsin, että tapahtui tyylirikko ja lopetin intoilut. Kunto on vielä hyvä on kuitenkin hyvä tietää, että heikkenen nopeasti jos jotakin tapahtuu, näillä plussilla.

Arvi Lind kirjoitti tyylivirheestä joka tapahtui toimittajalle kun "Kuru" laiva upposi
        v 1920 Silloin Hesarin toimittaja kirjoitti, " Tultuani onnettomuuspaikalle kuin tilauksesta yksi mummo pulpahti pinnalle".

• *Kukkahame*

Minulla on 2x vuodessa labra, ja pari muuta juttua, lääkärin tarkastus, kerran vuodessa Meikussa,olen ikionnellinen että näin on.
      En tunne itseäni sairaaksi on poistettu muutamia osia kehostani ja siksi nuo tarkkailut.
      Onnekis en ole masentuvaa sorttimenttia, se kai pitääkin minut liikkuvana ja uteliaana elämälle.
      Eihän koskaan tiedä kuinka nopea lähtö tulee, nopea ja kivuton parasta.
      Näillä eväillä on pärjätty jo vuodesta 2005, toivon eläväni vielä kauan tämä on ihan mukavaa.

• Kunta, joka ei vanhojen ihmisten vuotuisia terveystarkastuksia kykene hoitanmaan terveyskeskuksessaan, pitäisi laittaa hoitoon.

Tervetuola kuntauudistus... ainakin niihin kuntiin.

• Joskus näihin terveyskontrolleihin pyydetään tyyliin; ellei tätä tarkastuskutsua noudateta, lähetämme 33€ laskun.
      Tälläinen kutsu tuli eilen. Nyt vielä muutaman viikon päässä, mutta ei kun menoiksi. Ajomatkaa kertyy vain 70km. Kun maalikylien lähellä asutaan.

Olen kuullut, että Pohjois-Lapin alueilla esim. synnyttäjien tapauksessa ajomatkaa voi tulla satoja kilometrejä.

• Jopelkuneiviittiny

Et varmaan lukenut sitä kutsua loppuun.
        Varmasti siinä luki, että 33€ ellet tule tai peruuta tuoasi ja puh.no., johon voi soittaa.

• yleinen käytäntö

Näinhän ne oikeasti menee nämä kutsukirjeet. Jos varaa vaikka hammaslääkäriin ajan, eikä sitä peru, tai mene niin maksua siitä seuraa.

• joutavoinen

Ja sekin vielä. Vanhat ukot on netistä lukeneet niin paljon terveystietoa, että osaavat kertoa mikä on hyväksi ja mikä pahaksi. Hoitajalle ei jää mitään pätemisen sijaa, myönnellä vaan. Nytkin otin selvää lääkehoidosta insuliinipiikitykseen siirtymisestä, tuttavan ollessa pelkoinen siihen piikitykseen.

Tarkkana on oltava etten hänelle mene kertomaan jotakin soopaa siitä asiasta. Kaveri puhui yrittävänsä hankkia Suomen laki nimisen kirjan, olisiko siitäkin tulossa valetuomari.

• Hihiii..

Niitähän riittäää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2445
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1603
    9. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1518
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    Aihe