Jos Niinistö ja Soini, äänestän Soinia.
Jos Niinistö ja Väyrynen, äänestän Väyrystä.
Jos Niinistö ja Haavisto, en äänestä kumpaakaan.
Ps. Lisäksi vaimoni aikoi äänestää 2 kierroksella mahdollista Väyrystä, eli siinä tilanteessa äänet Väyryselle, siis Niinistö - Väyrynen asetelmassa.
Melkeinpä itse veikkaisin, että Väyrynen menee heittämällä toiselle kierrokselle.
Soini on kova, mutta joutuu nyt hieman antamaan periksi ja taipumaan.
Pätevyydestä se ei jää Soinin kohdalla missään nimessä kiinni.
Kansa kokee, että Soinista on päivänpolitiikassa, eli eduskunnassa enemmän hyötyä.
2. kierroksen tilanne kohdallani.
4
112
Vastaukset
Tilanne minun kohdallani.
Jos toisella kierroksella on (täysin hypoteettisesti):
Väyrynen vs. Essayah - en äänestä kumpaakaan
Väyrynen vs. joku muu ehdokas - äänestän sitä toista.
Todennäköisesti vastakkain ovat Niinistö ja Haavisto ja silloin luonnollisesti äänestän Haavistoa.- Eläkeläispersu
Tulevat vaalitapahtumat:
- Äänestän ensimmäisellä kierroksella Väyrystä.
- Äänestän toisella kierroksella Väyrystä
- Paavo Väyrynen valitaan presidentiksi - Kansa muistaa
Enemmistö suomalaisista muistaa Paavon väyrystelyt ja äänestää aina häntä vastaan.
Tämän tietäen Kiviniemi ja kumppanit etsivät loppuun asti vaihtoehtoa Väyryselle. - 4 nro1
Väyrynen on varma valinta. Se saa tutisevat muiden kannattjat roskapostamaan.
Pois alta Väyrynen tuloo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421