suomesta loppuu väki jos homoja on paljon nekun ei pysy synnyttämään.se on siinä ikävää.ei homoja vastaan mitään muttaku ne ei lisäänny.sen takia kannatan seksi suhdetta missä on mies ja nainen. Lisääntykää ja täyttäkää maa.
sunnuntaina paljastuu miten paljon suomes on homoja
10
89
Vastaukset
- hyvä niin
Väyrynen oli hyvä kakkonen ei homo vaan perheellinen naimisissa naisen kanssa.
- 2 = exit only!
Mä voin jo kuvitella ku Haavistosta tulee (toivottavasti ei) pressa ja samana iltana se viettää kiihkeän yön kynttilän valossa sen puolisonsa kansaa. Hiki virtaa ja lämmin spegge lentää sen puolison perseeseen ja vähän myös selkään ku haavisto vähän sinnekkin runkkaa. HERÄTKÄÄ NYT HERRAN JUMALA!!!
- Voi raukkaa
Olen herännyt huomaamaan, kuinka sairaasti ajatteleva edell. nimimerkki on. Minä niin syvästi säälin, että näin ajatellaan. Et sinäkään raukka uskaltais omalla nimelläsi tuollaista PÖLJYYTTÄ syytää esiin, mutta olet raukka! Mikä ihme saa jotkut ajattelemaan näin ----häntä itseään ilmiselvästi innostaa ajatus homojen aktista. Eipähän täällä muiden ehdokkaiden akteilla hekumoida!!!!!
- Operaa
Voi raukkaa kirjoitti:
Olen herännyt huomaamaan, kuinka sairaasti ajatteleva edell. nimimerkki on. Minä niin syvästi säälin, että näin ajatellaan. Et sinäkään raukka uskaltais omalla nimelläsi tuollaista PÖLJYYTTÄ syytää esiin, mutta olet raukka! Mikä ihme saa jotkut ajattelemaan näin ----häntä itseään ilmiselvästi innostaa ajatus homojen aktista. Eipähän täällä muiden ehdokkaiden akteilla hekumoida!!!!!
Etpähän itsekkään näköjään omalla nimelläsi ole parhaillaan kirjottelemassa.
Kyllä se niin päin on, että tosi elämässä (pl. kameroiden edessä) sitä paljon mieluumin kertoo kärkkäitä mielipiteitä kuin netissä omalla nimellään. Tiedätkö miksi? Koska täällä nämä jutut jäävät ikuisiksi ajoiksi arkistoihin ja niitä voidaan myöhemmin kaivaa esille mitä ihmellisemmissä tarkoituksissa. Väärää mielpidettä kun ei oikeasti ole olemassakaan, niin aina sanomisia voidaan käyttää jossain tilanteessa väärin. Tuolla Esson baarin pöydässä möläytetty mielipide taas katoaa kuin pieru saharaan.
Olen kuullut heteroista, jotka harrastavat seksiä muussa kuin lisääntymistarkoituksessa ja riettaimmat käyttävät jopa ehkäisyä! Vastustatko noitakin perverssejä heteroita?
- Timo Rumpunen
Mä voin jo kuvitella ku Haavistosta tulee (toivottavasti ei) pressa ja samana iltana se viettää kiihkeän yön kynttilän valossa sen puolisonsa kansaa. Hiki virtaa ja lämmin spegge lentää sen puolison ********** ja vähän myös selkään ku haavisto vähän sinnekkin runkkaa. HERÄTKÄÄ NYT HERRAN JUMALA!!!
- Kalle
Ihme suvaitsemattomuutta. Tollaset ihmiset on sairaita!
Tässä on hyvä kolummi tollaisista rasisteista! http://www.redtube.com/119255- jotakin rajaa
Mikä on suvaitsemattomuutta ? Sekö, että et tunnu suvaitsevan oman indikaattorisi vastaista ajattelua?!
Tuo linkkisi taitaa olla yhtä sairastunut homolinkki kun sinäkin.
Surullista, että joku uppoaa noin sairaisiin juttuihin.
H y i h e l v e t t i !
- Kalle
Tää oli trolli http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)
Ja sillä videolla on ihan tarkoitus saada ihmiset huomaamaan minkä laisia ihmisiä he äänestävät. - Pekka on paras
Et sitten ole muumimukimenetelmästä kuullut? Aika monilla homoilla ja lesboilla on lapsia.
Ja lisääntyminenkö se on nykymaailmassa ihmisen elämän tarkoitus? Kun maapallo ei tahdo riittää nykyisellekään väelle, varsinkaan jos kiinalaisilla ja intialaisilla olisi länsimaisten ihmisten elintaso.
Haavisto on pätevä ja kansainvälisesti arvostettu ehdokas. Hänen yksityiselämänsä on sen rinnalla sivuseikka. Sunnuntaina selviää, kuinka paljon Suomessa on ihmisiä, jotka näkevät hänessä muitakin ominaisuuksia kuin homouden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421