liikaa fyrkkaa

Make71

Eksyin sattumalta tälle sivustolle. Tekstit ovat aivan käsittämättömiä, miten ihmeessä te ihmiset olette voineet ajaa itsenne tuollaiseen jamaan?? Siis totaalinen itsetuhovietti ohjailee pääosin täällä pesivää porukkaa.

Itselläni rahaa riittää, kaikki rehdillä työnteolla ansaittu, en juo enkä juuri harrasta mitään epämääräistä.

Kysymys kuuluu: MITÄ OLISIT VALMIS TEKEMÄÄN RAHAN ETEEN?

Asun etelä-pohjanmaalla (S:joella) Ja osoitan kysymykseni pääosin naisille...

Tarjoan 1000-2000€ Mielenkiintoisimmalle tapaukselle.

-Make 71-

39

767

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfsdfgh

Hhahaha hyvää settii....

• Make71

Eiks ookki.. Mä en tajua tätä porukkaa joka hiertää täällä.

Nyyh nyyh... Vittu, täpäkkää tulee jos on valmis tekemään sen eteen jotaki, Moppaa vaikka ilkosillaan mun epäsiistin kämpän ja hieroo mun vitun kipeet hartiat. Ottaa lähtiessä vaikka suihin..

Ei mulla ole rahasta pulaa, mutta jos ollaan kuin "linnunpojat" suu auki ja odotetaan, että joku hyväuskoinen hyypiö tulee ja pudottaa "madon suuhun" niin ei mee mulla läpi.

Eikä täällä taida olla oikeita rahamiehiä minun lisäkseni ainuttakaan ;)))

Parin tonnin eteen pitää hiukka ryhdistäytä ja edes yrittää jotaki.. Näin se menee! EN LAINAA vaan annan, jos on järkeviä/ vähemmän järkeviä ehdotuksia..

• nainen-69

Kuulehan Make71. Ois kyllä rahan tarve vaikken mikään sosiaalipummi olekkaan ja ihan tyontekoakin maistanut nuoresta saakka. Jokaiselle vaan (ainakin perheelliselle) tulee joskus tilanne ettei raha riitäkkään johonkin äkkimenoon.

Mutta jos minä pyllisin sinun edessä alasti ja pumppaisin suihin niin tuntisin itseni sen jälkeen todella, todella yököttäväksi.
      Eli vaikka rahoillasi kehutkin niin koeta ymmärtää, että on täällä sama ihmisarvo hieman köyhemmilläkin.
      Ja ei sinun rahasi ainakaan käyttäytymistäsi/tapojasi ole kohentaneet.

• Tuon on se käsittämätön palstan vakioväittämä, että jokaiselle tulee eteen tilanne ettei rahat riitäkään johonkin äkkimenoon. Vastuulliset ihmiset ovat varautuneet äkkimenoihin, sitä varten on vararahasto. Eikä se tarkoita että pankkitilillä pitäisi olla miljoona euroa lojumassa, vaan sitä että rahaa laitetaan joka kuukausi vähän säästöön ja kerätään ainakin se muutaman kuukauden tuloja vastaava puskuri.

• Tylympi kohtalo

Sinulla ei ole vielä tarpeeksi nälkä.

• Make71
        Tylympi kohtalo kirjoitti:

Sinulla ei ole vielä tarpeeksi nälkä.

Ei tunnu todellakaan olevan väellä nälkä, Jos ihan oikeasti on porukka niin kusessa kuin väittävät olevansa (jopa itsemurhaa suunnitellen)

Niin väitän siltikin, että jos todellista rahantarvetta on. NIIN SILLOIN ON ASIAN ETEEN TEHTÄVÄ JOTAKIN!!!

Täysin aloitekyvytön ihmisparka, joka keskittyy pummimaan täällä rahaa lainaksi, joutaa mielestäni romukoppaan.

Nainen-69 tuntisi itsensä yököttäväksi ja näkee siis ennemmin nälkää, kuin vastaanottaa palveluja vastaan rahallisen korvikkeen, onko muita kommentteja??

Tiedoksi vain, kun raha revitään selkänahasta raskaissa töissä, on ihan oikeasti päivän päätteeksi yököttävä ja haiseva... Mutta se on ennenkaikkea itse ansaittu.

Käytökseni saattaa olla hiukan "karkeaa" mutta ns. rahoittavana osapuolena, saan olla ihan täys kuspää halutessani, niin minunkin pomo on. Enkä häntä siitä moiti.

1000-2000 tonnia tiskissä.. Kelle kelpaa ja mitä teet sen eteen???

• jggy
        Make71 kirjoitti:

Ei tunnu todellakaan olevan väellä nälkä, Jos ihan oikeasti on porukka niin kusessa kuin väittävät olevansa (jopa itsemurhaa suunnitellen)

Niin väitän siltikin, että jos todellista rahantarvetta on. NIIN SILLOIN ON ASIAN ETEEN TEHTÄVÄ JOTAKIN!!!

Täysin aloitekyvytön ihmisparka, joka keskittyy pummimaan täällä rahaa lainaksi, joutaa mielestäni romukoppaan.

Nainen-69 tuntisi itsensä yököttäväksi ja näkee siis ennemmin nälkää, kuin vastaanottaa palveluja vastaan rahallisen korvikkeen, onko muita kommentteja??

Tiedoksi vain, kun raha revitään selkänahasta raskaissa töissä, on ihan oikeasti päivän päätteeksi yököttävä ja haiseva... Mutta se on ennenkaikkea itse ansaittu.

Käytökseni saattaa olla hiukan "karkeaa" mutta ns. rahoittavana osapuolena, saan olla ihan täys kuspää halutessani, niin minunkin pomo on. Enkä häntä siitä moiti.

Luulisi että joku ottaisi tältä juntilta helpot 1-2 miljoonaa.

• Jaana.A.1969

Jos oot 42 ja pyörit täällä niin, et säkään kyl kättäs oikein pelannut.
        Joten keskittyisit siihen suihin ottamiseen.
        Se meiltä köihiltä puuttuu meinaan ihmisarvo!

• Make71 kirjoitti:

Pointti onkin juuri siinä, että ihmiset mielummin ottavat itteltänsä hengin, kuin tekevät jotain rahansa eteen.

• Nainen-699

Enhän minä ole täällä pummaamassa lainaa enkä näe nälkää.
      Halusin vaan sanoa omat kommenttini tuohon sinun tapaasi ilmaista mitä pitäisi ehkä lainan eteen tehdä.
      Uskon että olet rahasi raskaalla työllä ansainnut, vaikka kyllä oma hoitoalanikin on suhteellisen raskasta kolmevuoroineen.
      Kriittiselle senverran, ettei kaikilla ole mahdollisuutta säästämällä säästää rahaa.
      Vaikka toki ymmärrän, että se olisi erittäin viisasta.
      Eihän kaikkien palkasta voi edes säästää vaikka kuinka menot ja tulot laskisi tarkalleen.

• Make71

Ei tarvi "lainan" eteen tehdä mitään, SILLÄ EN LAINAA! Edellisissä viesteissä, mitä täällä saa lukea, on ihmisten tilanne mielestäni sellainen, että heillä ei yksinkertaisesti ole varaa maksaa lainojaan takaisin.

Uusi "laina" ei ole kuin hetken helpotus, mutta itse ongelmahan ei katoa mihinkään?

Ts. sanoen "ravistan" ihmisen hereille, tekemään jotain rahan eteen (palkkansa), jos palkkio tulee joskin jopa hieman nöyryyttävällä/ oudolla tavalla, niin jaksan silti uskoa, että kun ihminen on valmis em mainitulla tavoilla hankkimaan tarvitsemansa rahasumman, oppii hän samalla jotain itsestään.

Pitänee silti muistuttaa kaikkia lukijoita, että esim. 2000€ on siivoojan kahden kuukauden käteen jäävä palkka ja ulosottossa olevalle ihmiselle vielä suurempi raha, vastannee jo 3kk sossutukiaisia??

Raha on rahaa... En usko, että sitä aivan näin helposti on jaossa joka päivä ;)))

Ehdotuksia ehdotuksia...

• Anni17

Kaikkien ja kaikesta voi aina säästää.
        Aika urpo tekstiä taas.

• nainen-6999

Kyllä,2000e on iso raha ja itse tyytyisin tuhanteen euroon.
      Mutta se mitä sen rahan eteen tekisin on sitten eri juttu.

Varmaan nöyrtyisinkin, mutta silti en alasti sun kämppääs siivoisi :)
      Mitä itse haluaisit sinulle tai sinuun liittyvästi tehtävän, että antaisit tuon summan ?

• Make71

Mä mietin. Paska ku puutarhakin on hangen alla, siellä olisi ollut kaikennäköistä kynsimistä.

Lähtisitkö kanssani Pariisiin kuukauden päästä, siellä on yhdet messut. Saisit olla sihteerinä ja jakaa osastolla esitteitä. Meno pe ja paluu su. 3pv/ 2000€ Maksan luonnollisesti lennot ja hotellin. Päivät pitkiä, mutta sunnuntain saisit kierrellä Pariisia.

Lauantai iltana tarjoaisit sitten vaikka eroottisen tanssin ja hieronnan/pebaa??, menisimme sen päälle vaikka ratatatuilleen syömään.

Rahat saat sitten em. mainitusti 500 lähtiessä, lauantaina 1000 ja sunnuntaina 500
        Paluulento on sunnuntai iltana.

Käykö näin?

• Voila voila
        Make71 kirjoitti:

Mä mietin. Paska ku puutarhakin on hangen alla, siellä olisi ollut kaikennäköistä kynsimistä.

Lähtisitkö kanssani Pariisiin kuukauden päästä, siellä on yhdet messut. Saisit olla sihteerinä ja jakaa osastolla esitteitä. Meno pe ja paluu su. 3pv/ 2000€ Maksan luonnollisesti lennot ja hotellin. Päivät pitkiä, mutta sunnuntain saisit kierrellä Pariisia.

Lauantai iltana tarjoaisit sitten vaikka eroottisen tanssin ja hieronnan/pebaa??, menisimme sen päälle vaikka ratatatuilleen syömään.

Rahat saat sitten em. mainitusti 500 lähtiessä, lauantaina 1000 ja sunnuntaina 500
        Paluulento on sunnuntai iltana.

Käykö näin?

No mikä ettei. Sihreerinhommat sujuu kuin leikki. Kymmensormijärjestelmä on tuttu(2 toimii ja 8 lepää tai sinnepäin).
        Osastolla ei sitten muuta jaeta ku esitteitä, höh. Eihän siinä tienaa mitään. no ok jaetaan vaan esitteitä.
        Tankoakin osaan tanssia ja pari sana ranskaakin: merde(=hyvää päivää), ex cuse mua(=eks kusekaan) pari esimerkkiä vaan. Voin toki toimia sulle vaikka tulkkina, kirjastosta löytyy sanakirjoja.
        Hyvä, että maksat kulut toivon kuitenkin, että lisäksi hankit mulle creme-sikareja(aamusigge ja iltasigge), olen hulluna niihin, kiitos.

• yrittäjä

Ihan tavallinen köyhä paska sä oot. Älä yritä esittää ite sanoit et käyt palkkatöissä.
      Mulla on enemmän rahaa ku sä oot ikinä nähny eikä se oo mikää vitun perintö,
      ja mun tarjous on et mä opetan sulle miten sitä rahaa oikeesti tehään jos annat 2000 euroo.

• Make71

Säälittävä parodia.. Yrittäjäksi aikova ehkä, puuttuuko alkupääoma? Vai onko huonot sijoitukset syönyt pääomat? Tämähän ei välttämättä ole ihan menestyvän yrittäjän palsta? Mee pankkiin kerjään, tai leikkauta itelles pillu ja tuu moppaan mun lattiat ;)

Saat sitten sinäkin makkaraa leipäs päälle..

Looseri!

• Henkhenk

Minä tarvitsisin rahaa, joten anna mulle. Olen köyhä, tilillä 0 euroo. Ja asun naapurissasi.

• Make71

Pitäkää köyhät lainailijat tunkkinne!

Tässä mediassa ei todellakaan ole ketään muita, kun puhtaita pummeja ja onnenonkijoita.

Sayonara! nopeat syövät hitaat ja teiltä surkimuksilta ei nähtävästi löydy kuin sitä jälkimmäistä.

Jos joskus haluatte nostaa päätänne siitä tunkiosta mihin olette itsenne omin käsin lusikoineet, niin tehkää nopeita päätöksiä ja olkaa rohkeita.

Ps. En olisi vaatinut ketään imuroimaan, hieromaan tai ottamaan suihin ..

Olisin antanut työpaikan kaikkine etuineen, työharjoitteluna olisi ollut kyseinen Ranskan matka. Olen yhden Suomen suurimman teknologiayrityksen rekrytointipäällikkö. Ja ihan oikea sihteerin sekä vientiassistentin paikka olisi ollut tarjolla, jos teillä olisi ollut sen verran selkärankaa ja rohkeutta lähteä kokeilemaan onneanne. Työ olisi ollut etätyötä ja palkka hiukka vajaa 5000€/kk kaikki edut (mm. asunto auto) 48kk. määräaikainen soppari.

Eli: 4 vuotta vitun varma duuni..

Syökää vaikka minun puolesta vaikka kuivia käpyjä, niitäkin voi lainata tai yrittää pantata ;)

• On teillä suurella teknologiayrityksellä vaatimattomat vaatimukset työnhakijalle, kun ei tarvita muuta kuin surkea rahatilanne. Mahdatte olla tosi mukavaa porukkaa, kun ette muuten saa ketään hommiin. Voi sua ressua, tätä se avohoito teettää.

• ................0

Terve Make!

Nyt o rahat vähissä. Asuntovelkaa viel parkytdonaa jäljel ja seuraava tilikin tulee monen viikon päästä. Pistä vaikka se 2000€ tilille ni oisin kiitollinen. Ei nyt muuten mut autoo ois kiva saaha kunnon subbari.

• YX ÄISKÄ

Kuinka noin varakas mies on ilman vaimoa ja vielä pohjanmaalla??

• Nainen69999

Älä nyt Make hermostu...Vaikka luulen etten sinne matkalle kanssasi pääsisikään...
      Jos sinäkään et mene.
      Minne katosit???

• Make71

En kadonnut mihinkään... Meinasin kadota, mutta pakko oli tulla tarkistamaan, josko porukka olisi järkiintynyt.

Yhdelle äiskälle vastaus: olen eronnut.

Nainen vm. 69 vastaus: Ranskan keikka normijuttu, kuuluu työhöni.

• Mie

Make, voin vetää sua kahdesta tonnista turpaan.

• Nainen 69999

Mietin vaan, että etkö lahjoita tuota summaa ilman matkustamista?
      Ja oletko oikeasti tosissasi vai pelleiletkö vaan meidän hupsujen kustannuksella? :)

Olet ehkä ensimmäinen joka tarjoaa rahaa näin.
      Siltikin ihmettelen miksi ihmeessä.
      Kyllä,tottakai mielelläni tuhat euroa tai edes puolet siitä ottaisin/lainaisin rahaa.
      Sais asiat luistamaan ja loppujen lopuksi aika pienellä summalla.
      Vahinko vaan etten asu Pohjanmaalla :(

• voe hyvänen aika.

Musta tuntuu ihan sille että aloittaja on joku limanen perverssi vanhapoika joka ei saa akkaa sit millään ja rahat on peritty mammanpoikana..

Saat maksaa mulle siitä että tuut ite siivoomaan tänne meille, ikkunatkin voi sit samalla pestä ja kyllä pihan kolamistakin löytyy. Kattoremontin voit kanssa kustantaa ja siitäkin tietty maksaa että saat kustantaa sen. Paljon oot valmis maksamaan että saat tulla tänne???? .mut ei mielellään alasti jos et o hyvännäköinen ja hyväkroppainen mies.

• Pätäkkää tulee.....

Ai kauheeta, on se kamalaa, kun tota rahaa on sulle kertynyt ihan vaivoiks asti. Et kuitenkaan ole naista saanut. Kato, ei se raha itsessään tee kaljamahaisesta, kaljusta, hampaattomasta pienip''''''stä ja lökäpöksystä komeata, ellei sitten totaaliseen kohennusleikkaukseen ryhdy. Nythän niitä pidennysleikkauksiakin tehdään(suosittelen) . Isolla ******** se rahatonkin porskuttelee ja naiset ovat lääpällään. Ovat jopa valmiita sijoittamaan sievoisen summan *******ni. Olen alkanut "myydä" siitä niinku lomaosakkeita. Sellasii viikkovuorot juu nou. Kevät-kesät ja juhlapyhät ovat ns. korkeakausia ja syksy/talvi on hieman edullisempaa. Hyvin toimii. Olen sijoittanut St.Lucialla olevaan sieniviljelmään.

• Make71

Ei mulla naisista ole pulaa, Itseasiassa pyrkijöitä aina välissä liiankin kanssa.

Tämän Lainat/velka osaston porukka vain on nin V....n tyhmiä ja yksinkertaisia, että aivan häjyä tekee.

Syökää siis niitä käpyjä, ne on kaltaisillenne lainaajille sopivaa ravintoa, ei teitä voi oikein ihmisinä pitää. Jos olettekin, niin sukulaisenne häpeävät teitä! Olette täysin elämässänne epäonnistuneita luusereita.

Pysykää tunkiossa ja eläkää kurja elämänne, kuolettekin nuorina ja velkaisina. Sosiaaliset ja taloudelliset ongelmanne, syövät elimenne ja psyykeenne pikavauhtia.

Jos joskus tajuatte, minkälaisia mätämunia olette, ja haluatte muutosta asiaan, niin minut löytää pörssi ja osakkeet osiosta, kohtuullisen helposti.

Hävetkää pummit, teillä ei ole itsetuntoa, saatika ihmisarvoa, ette ole hiiriä kummempia.

Mika Waltarin Sinuhe egyptilaäistä lainatakseni: Äänenne on kuin kärpästen surinaa korvissa!

• Mikael K.

Bonjour, Make71 !

Sinä puhut ASIAA ! Merde näitä narisijoita !

P.S- et maininnut mitään ikäjoitusta - etkä kielitaidoista virkannut.

MERIT

• Mie

Make taitaa olla joku kestosienissä oleva hippi...

• Nainen****

Mulle kelpais raha. Voin lähtee sinne Ranskaankin. Mites on? Mitä pitää tehdä, siivota? Ottaa suikkiin? Eiku piti toimia sihteerinä? Kirjotteleppas, olisin kiinnostunut.

• make 71

Vieläkö työnteko kiinnostaa? Ollu hiukka kiire, ei ole kerinnyt tänne tulla ihmettelemään.. Taas tarvittais työtä vieroksumattomia mimmejä.

• Nesserine
        make 71 kirjoitti:

Vieläkö työnteko kiinnostaa? Ollu hiukka kiire, ei ole kerinnyt tänne tulla ihmettelemään.. Taas tarvittais työtä vieroksumattomia mimmejä.

Sinä maksat ja minä tulen. Teen mitä pyydät. Ok?

• No kidding?

Varsinainen huomiohuora täällä huutelemassa. Ja aivan varmasti sitä heruu kun tullaan hypoteettista rahanippua heiluttelemaan.

Mites make, taitaa olla sihteeriopisto käyty läpi ja uusien seikkailujen vuoro kun tänne tullaan tollasia ehdottelemaan? Vai onko kyseessä ihan silkka huomion kipeys jota äiti ei antanu ja koulussa ei saatu? Jäi nuoruus elämättä koska oli kiire tehdä töitä, nyt tuntuu siltä että teit ehkä väärän valinnan ja nyt sitä pitää kompensoida?

No ei, jokaisella tapansa. :D Hieno mies varmasti. Tällästen ahdasmielisten työmyyrien takia Niinistö on presidentti ja talous on laskussa. Ei lainan ottajien, vaan niiden antajien takia.

Olen ilonen sun puolesta jos nukut yösi hyvin!

• S-annica

make 71: Laita sähköpostiosotteesi, niin voidaan neuvotella. Ei tarvii kaikkia yksityiskohtia tässä paljastaa noille muille...

• kuuppanen

Jeps ja mulle kans,kelpais nimittäin toi 5000egee kuussa vallanmainiosti =D

• heiaheia72

Pistä Make sposti osoite. Ihan varmasti otan yhteyttä.

• Ootkos köyhä?

Paria tonnia en edes kadulta vaivaudu poimimaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6215
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      641
      2562
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1199
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      79
      1100
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      72
      1046
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      55
      1040
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      64
      934
    9. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      66