Hei,
muutin äskettäin työn perässä Helsinkiin (Töölöön). Aloittelin entisellä asuinpaikkakunnallani tennisharrastusta, millään huipputasolla taitoni eivät ole ja kaipaan valmentajan/ohjaajan opastusta. Yritin hakea netistä tietoa Helsingin tennismahdollisuuksista, mutta informaatio oli vajavaista.
Onko Helsingissä (mieluiten länsi) millaisia ”aikuisten tenniskouluja”? Mieluiten menisin yksityistunnille. Järjestävätkö seurat sellaisia? Entä onko tietoa hinnoista?
Tennistunnit Helsingissä?
4
1901
Vastaukset
- eitosiaankukaan
Useimmilla seuroilla on aikuisille suunnattua tennisvalmennusta. Esimerkiksi Smashilla on neljän hengen samantasoisia aikuisryhmiä, jotka tapaavat kerran viikossa. Hintaa tulee reilu 20 euroa/tunti. Lisätietoja löytyy osoitteesta
http://smashtennis.sporttisaitti.com/valmennus/smash-helsinki/aikuisvalmennus_ja_tenniskurssit/- fortylaw
Kiitos vastauksesta. Entä onko yksityistunteja saatavilla?
- kkari
Minuakin kiinnostaisi. Tosin lähinnä Itä-Helsinki. Kummallista, että tennisseurat eivät vaivaudu vastaamaan potentiaalisille maksaville asiakkaille.
- noeitosiaankukaan
Yksityistunneista kannattaa kuulemma ottaa yhteyttä suoraan valmentajaan. Esimerkiksi Smashin (Helsinki) valmentajien yhteystiedot löytyvät Smashin kotisivulta http://smashtennis.sporttisaitti.com/smash-helsinki/ - kannattaa etsiä sellainen valmentaja, joka muutenkin antaa aikuisvalmennustunteja.
Hinnaksi arvioin noin 30 euroa / tunti kenttävuokra. Kertokaa täällä, jos löydätte hyvän yksityisvalmentajan edullisemmin. Itseänikin kiinnostaisi. Myös keskinäinen treenaaminen ilman pisteistä pelaamista kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339