Haavistolla ei tilannetajua.

muuten mukava mutta

Haavisto homona ei olisi saanut asettua ehdokkaaksi presidenttivaaleihin. Mukava ja osaava mies, mutta tässä asiassa hänellä ei ollut tilannetajua.
Tämä maa mässäilee tällaisilla asioilla. Jossakin on raja, senhän osoittaa kansainvälinen tapakin; missään maassa ei ole homoja valtion päämiehenä, ei edes ehdolla ole ollut homoja. Muualla maailmalla tuo on ymmärretty, koska se aiheuttaa todella kiusallisia tilanteita.

17

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ski-be

Mies on homo, ja sivari. Tämmöisestä miehestä pitäisi vielä saada puoustusvoimain ylipäällikkö. EI HYVÄ PÄIVÄ!!!

• Natoluukku

Ski-be, homot saa olla USAn ja NATOnkin armeijoissa. Haavisto kannattaa Suomen liittämistä NATOon.

Se voi olla että sodat loppus kun homoarmeijat hyökkäis toistensa kimppuun. Ehkä NATO- tai siis HOMOHaavisto oliskin ylipäällikkönä rauhan ja rakkauden mies tai siis homo.

• järki hoi älä jätä

Gallupeista päätellen valtaosa Iltasanomien lukijoista on homoja. Mutta mitä presidentin homouteen tulee niin eihän Suomea oteta enää missään vakavasti kun meillä säädyttömät kullinimijämiehet ovat palvotussa asemassa ja heitä kumarretaan kuin antikristusta. Tollaset pitäs helvetti vie kivittää pois maata pahentamasta tai potkia mereen. Uikoot Ruottiin kun se paskareikä niin kovasti houkuttaa. Tony Halmetta tarvittais kommentoimaan ja ärähtämään maan nykyistä alennustilaa kun siihen ei muistakaan ole. Tony oli sentäs aito hetero ja isänmaan asialla.

Tää Suomihan on kuin joku Sodoma tai Gomorra. No sivistynyt ihminen tietää miten näitten kaupunkien lopulta kävi. Loppu ei ollut juhlaa eikä riemua vaan täysi tuho.

Lopunaikojahan tässä selvästi eletään kun millään ei ole mitään väliä. Kohta ei ole kellään rahaakaan jos ja kun euro luhistuu kokonaan.
      Onnea vaan Niinistölle vastuullisessa presidentin tehtävässä seuraavan kuuden vuoden ajan.

• vai niin

No jos olisi niin että vain homot äänestäisi homoja, niin eikö silloin vain rikkaiden pitäisi äänestää niinitöä ja hän saisi 3% äänipotin?

Mulle on ihan sama mitä pressa touhuaa makkarissa, en tule koskaan olemaan siellä läsnä.

• patriklind

"missään maassa ei ole homoja valtion päämiehenä, ei edes ehdolla ole ollut homoja. "

Olet väärässä. Marokon kuningas Muhammad VI on homo, vaikkei siitä julkisesti puhutakaan (ei ainakaan Marokossa).

Islannin pääministeri Jóhanna Sigurðardóttir on avoimesti lesbo.

• kansakunnan kruunut

Nyt eletään 2012-vuotta, kukaan nykyaikainen kansalainen ei äänestä heteroita. Nyt on saatava homo edustamaan kansaa ulkomaille, oppisivat siellä esimerkin kautta sietämään niinkin tuikitavallista ihmisryhmää. Yhä useampi kääntyy homoksi jos saadaan homo valtikalle. Heterot on liian taviksia. Presidentinkin on saatava osallistua lööppijulkisuuteen, ei se saa olla turhakejulkkisten yksinoikeus. Presidentit ovat eläneet liian syrjässä jokapäiväisestä kansiuutisoinnista, nyt halutaan lööppipäivityksiä myös presidentistä.

• julkihomous on in

Suomi olisi ehkä sitten ensimmäisiä maita jossa ei ole päämiehenä kaapihomoa.

• Härkäparissa

Hienoo, ittenäisyyspippaloissa kätellään ja jorataan sitte härkäparissa!

• Pellottaa

Ne vaihtaa Marskin patsaan Haavistopariin? Hui...

• suosio vain kasvaa

Ihan samanlaista dissausta kuin Halosta kohtaan.

Kyllä mahtaa teitä Niinistöläisiä ketuttaa, kun Niinistö jää taas toiseksi.

• Yleisesti ottaen Haavisto on hyvä jätkä, mutta pyrkimässä väärään paikkaan. Pressallahaan ei nykyään ole paljonkaan poliittista valtaa, hän on ensisijassa valtion keulakuva. Älykäs ja sympaattinen esiintyjä, mutta hänellä on rasitteenaan parikin hyvin painavaa imagoseikkaa, jotka yllä on jo tuotu esiin. Paremmin tämä *henkilö voisi toteuttaa itseään jossain diplomaatti- ja sovittelutehtävissä, mieluummin siellä, missä homous ja siviilipalvelu ei vähennä sosiaalista pääomaa.

Ja (Huooohh!) Miksi vihreät eivät jo 80-luvulla ymmärtäneet suostutella Eero Paloheimoa ehdokkaakseen? Sen verran olin silloin avittamassa niitä (en sano "meitä") kaupunginvaltuustoon ja eduskuntaan, että näin mihin se touhu ajautui. Feministeillä on siellä veto-oikeus tämmöisiin ehdokkuuksiin. Parrakas tervejärkinen keski-ikäinen mies on niille jos ei ihan lähtökohtaisesti paha niin vähintään epäilyttävä olento.

• Ylipäällikkyys

Yleinen käsitys on, että homoissa on paljon väkivaltaa, sadismia, sadomasokismia, henkistä kiusaamista, natsien ihailua. Miten on Haaviston kanssa? Olisi hyvä tietää. Hän hakee sentäs armeijan ylipäälliköksi. Voisiko Haavisto käyttää väärin sotilaskuria nuoria alokkaita kohtaan.

• Tilannetajuttomuutta

JOs minä miehenä pyrkisin naisten alusvaatemalliksi, minua pidettäisiin hulluna.

Jos sivari pyrkii armeijan ylipäälliköksi, ateisti Suomen kansan turvalliseksi johtajaksi osallistumaan virallisiin Jumalanpalveluksiin ja homo edistämään Suomen naisten asemaa ja tasa-arvoa sekä antamaan mallia siitä, miten Suomeen saadaan lisää lapsia, niin moni taputtaa käsiä ja huutaa HIP HURAAta!

Kumpi on järkevämpää: mies naisten alusvaatemallina vai Haavisto presidenttiehdokkaana?

• Unta vai totta?

Tasavallan presidentti Pekka Haavisto vihittiin avioliittoon Temppeliaukion kirkossa. Haaviston päättäväinen työ homoparien tasavertaiseen avioliittoon sai huipennuksen, kun Pekka lausui tahdon. Kaikki iltapäivälehdet ja kansainvälinen media olivat paikalla juhlistamassa liittoa. Paikalla olijoiden lämpimät katseet ympäröivät tuoreen avioparin papin sanoessa: " Nyt voit suud.....
      - Herra tasavallan presidentti, miltä nyt tuntuu?
      - Kiitos kysymästä. Tuntuu oikein hyvältä ja toivon, että mahdollisimman moni suomalainen kulkee viittoittamaani tietä. Tämä oli pieni askel minulle, mutta suuri askel Suomelle.
      - Aiotteko hankkia lapsia?
      - Kyllä. Itse asiassa saamme jo tulevalla viikolla kaksoset Kiinasta.
      - Jäättekö äitiyslomalle, lapsethan ovat alle vuoden ikäisiä.

Unta vai totta, sen kansa päättää seuraavan kahden viikon aikana.

• cgngngng

Kohta tämä yhteiskuntarakenne tulee tiensä päähän. Pelkään pahoin, että Suomen valtion sisällä muhii jo aikapommi.

• Yök!

Hmmm. Se ilta kun Haavistosta tulee pressa ni se sytyttää kynttilät sen puolison kanssa ja rupevat kiihkeästi hiplailemaan toisiaa. Hiki virtaa ja haavisto asettaa jäykistyneen kyrpänsä Ecuadorilaisen katu lapsen pyllyyn. Lopulta kun paine käy liian kovaksi niin Haavisto runkkaa lämpimät spegget Nexarin selälle ja hieman naamalle jonka Nexar ylpeästi nielee. Nami nami ja pusi pusi. Pressan linnassa on kuuma yö mitä ei oo varmasti koskaan ennen nähty! Kuolleet pressat kääntyy haudas tän jälkee. Se on Varma!

• Suskri<3

Kyllähän homoja ja lesboja valtion toimissa on, jopa päämiehinä - ja naisina :)

Tämä ei kai ole se asia joka määrittää ihmisen kyvyn toimia presidenttinä, ei minun mielestäni.

Itse arvostan kovasti Haavistoa ja toivon, että saamme hänestä presidentin! Uskon vahvasti, että hänen esimerkillään ja arvoillaan on vaikutusta siihen, että Suomesta tulee tasa-arvoisempi, avoimempi, keskustelevampi ja kansainvälisesti vakavasti otettava.

http://siksipekka.fi/siksi/242

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      172
      4726
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3296
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1906
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      664
      1837
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1806
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1485
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe