mitä himin netti sivuille on tapahtunut?

poisongirl

Käväisin pitkästä aikaa heartagramin sivuilla ja ruutuun ilmesty vain musta ruutu jossa valkonen heartagrammi keskelle ja jokin sävelmä vain alko kuulua ???

8

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lklkdto

Koskas se uusi levy ilmestyy? Odottavan aika on pitkä...

• gnagnrnarnar

Lieneekin jo tiedossa, että Ville on sulkenut sivut ja ovat miettimässä tulevaisuuttaan. Kuulemma VV haluaa himin palaavan juurilleen. Ja VV ei ole enää sinkku, sanoo seiska.

• poisongirl

Ei ole raitiskaan samaisen seiskan mukaan korkki on auki kuten pate mustajärvelläkin....

• sambaldwin

Valo oli sitä mieltä että sivut olivat vain iso paitakauppa joten kiinni meni, mielestäni ihan oikea ratkaisu koska aika kaupalliseksi meni tuo meininki :(

• jljlkjlkjlkjlkj

Joo, nyt Ville kuulemma ryyppää taas, eikä se ole yhtään hyvä asia. Oli sentään monta vuotta kai kuivilla, olisi sinnitellyt.
      Valitteli jossain, että erakon elämä on peestä. Olisi pitänyt pontevammin järjestää itselleen sosiaalista elämää, tavata kavereita ja uusia ihmisiä, niin ehkä olisi sillä energialla jaksanut ilman viinaa.
      Kauhuskenario on se, että pumppu pettää viimeistään viisikymppisenä. Moni muukin alkkis mennyt silleen.

huoh

• jules.

Ehkä Villellä on niin paha paniikkihäiriö, ettei kykene lähtemään tornistaan selvinpäin.

• Lina-

Se sävelmä, joka siellä soi on tietääkseni HIMin basistin Migen sävellyksiä :) Tai niin olen ainakin kuullut.

• en mä vaan

kuule mitään musiikkia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60