Suomi on ihmeellinen maa. Haavisto pyrkii presidentiksi, hänellä on puolisonaan nuori kolumbialainen poika eikä kukaan ole huomaavinaankaan asiaa.
Miksi kukaan ei uskalla vai eikö saa kysyä, miten Haavisto on ajatellut emännöinnin. Hoitaisiko sen kolumbialainen puoliso vai ei.
Osaako puoliso edustaa Suomea ja presidenttiä, maan johtoa. Mitä hän tietää Suomrn valtiosäännöstä, protokollasta jne.
Voiko kolumbialaiselle puolisolle luovuttaa Suomea koskevia salaisia tietoja, onko hän Suomen kansalainen. Mikä on hänen koulutuksensa?
Äänestäjällä pitää olla oikeus tietää.
Haaviston puoliso hämmentää
53
1538
Vastaukset
- 3+6
Ei kukaan uskalla kysyä, kun tulee samantien leimatuksi homofoobikoksi tai perussuomalaiseksi. Erittäin hyviä kysymyksiä. Nykyisessä suomalaisessa yhteiskunnassa uutta suvaitsemattomuutta edustaa se, että ei saa vapaasti olla esimerkiksi sitä mieltä, että homopuoliso ei ole sovelias presidentin puolisoksi. Valtaväestön edustajat, olipa kyse mistä hyvänsä kuten syntyperästä tai heteroudesta, joutuvat mielipiteidensä vuoksi haukutuksi jos julkisesti puolustavat valtaväestön näkemyksiä. Nurinkurista.
- mitä kertoo
Mitähän Haaviston puolisovalinta kertoo Haavistosta? Sivistymätön , koulujakäymätön mies Kolumbiasta! Onko lukutaitoinen?Kikattelee haastatteluissa.Tappelee kapakoissa.
Jos jonkun ehdokkaan naispuoliso olisi tuollainen, niin sumeilematta lehdet pilkkaisivat. - Kuvottaa ajatellakin
mitä kertoo kirjoitti:
Mitähän Haaviston puolisovalinta kertoo Haavistosta? Sivistymätön , koulujakäymätön mies Kolumbiasta! Onko lukutaitoinen?Kikattelee haastatteluissa.Tappelee kapakoissa.
Jos jonkun ehdokkaan naispuoliso olisi tuollainen, niin sumeilematta lehdet pilkkaisivat.Minun on vaikea, suorastaan mahdotonta kuvitella, että Sauli Niinistön puoliso Jenni Haukio ajelisi kännissä autolla tai haastaisi riittaa kapakassa. Ei, ei ja ei.
Tuo Haaviston morsio ei ymmärrä asemaansa, eikä häntä pidä päästää korkeisiin tehtäviin, ei lähellekään. - fjfjeififbdn
mitä kertoo kirjoitti:
Jos jonkun ehdokkaan naispuoliso olisi tuollainen, niin sumeilematta lehdet pilkkaisivat.Ja Haaviston puoliso ajelee kännissä autolla.
- Tasan ei mene..
Nyt on niin "suvaitsevainen" ilmapiiri, etten enää kehtaa myöntää että kävin armeijan, suoritin tutkinnon ja menin naimisiin naisen kanssa (olen itse mies).
Vesa Keskiselle naurettiin kun hän toi kauniin ja nuoren brasilialaisneitosen tyttöystäväkseen.
Haavisto on rohkea ja avoimen suvaitsevainen kun hän toi nuoren equadorilaisäijän miehekseen. - real equal
mitä kertoo kirjoitti:
Jos jonkun ehdokkaan naispuoliso olisi tuollainen, niin sumeilematta lehdet pilkkaisivat.Jos Niinistöllä olisi joku nippa nappa täysikäinen Venakko puolisona ,se olisi kauhea skandaali.Mutta nyt on vaan niin pusi,pusi touhua,että..
"Voiko kolumbialaiselle puolisolle luovuttaa Suomea koskevia salaisia tietoja, onko hän Suomen kansalainen. Mikä on hänen koulutuksensa?
Äänestäjällä pitää olla oikeus tietää."
Miksi ihmeessä presidentin puolisolle pitäisi luovuttaa Suomea koskevia salaisia tietoja? Ei niin ole koskaan tehty eikä pidä tehdä jatkossakaan.
Faktojen etsiminen internet-aikakautena ei pitäisi olla sinullekaan vaikeaa. Helposti saa selville, että Antonio Flores on syntyjään ecuadorlainen eikä suinkaan kolumbialainen. Hän on Suomen kansalainen. Hän ei enää kuulu nuorisoon, sillä hän täyttää tänä vuonna 34 vuotta. Saman ikäinen on myös Sauli Niinistön puoliso. Ammatiltaan Flores on parturi-kampaaja ja on myös saanut alalle koulutuksen. Se, että ihminen kuuluu perinteiseen työväestöön, ei tarkoita, etteikö hän kykenisi oppimaan asioita. Asenteellasi pilkkaat työläisiä ja aliarvioit heitä.
Muuten olen tyytyväinen, että kaltaisesi roiskivat näillä palstoilla. Se nimittäin edistää Pekka Haaviston kannatuksen jatkuvaa kasvua.- Ei mitään infoa
Patriklind,
minun tehtäväni ei ole hakea tietoa Haaviston puolisosta. Presidentinvaaleissa Haavisto on ehdokas. Hänen tehtävänsä on antaa tietoa, vastauksia, jos äänestäjät kysyvät ja nyt kysyvät. En edes ymmärrä, miten tämä asia sinulle kuuluu tai niin, että sinä saisit keskustella, mutta minä en. Ihan pöpiä.
On aivan yhdentekevää, mihin yhteiskuntaluokkaan Haaviston puoliso kuuluu. Se ei ole kiinnostavaa vaan se, onko hän Suomen kansalainen, mitä hän tietää Suomesta, maamme historiasta, perustuslaista, valtiosta, valtion eri hallinnoista, presidentin ja presidentin puolison oikeuksista, vastuista, velvollisuuksista, Suomen ulkosuhteista, edustuksista jne.
Älä edes kuvittele Patriklind että saisit minut hiljaiseksi haukkumalla minua. Minä kysyn, puhun, kirjoitan, koska se on inhimillistä, oikein ja oikeutettua, etenkin nyt kun olen vertailemassa ehdokkaita.
Kuten sanot, hän on ecuadorilainen poika joten kysymykset ovat luonnollisia. Et näköjään ymmärrä, että niihin voi ja saa myös vastata, ei ja ei mitään. Sekin on informaatiota. - Sori vaan
En usko, että kannatus kasvaa. Päinvastoin, toivottavasti Kokoomus ja varsinkin media nostavat homousasian näyttävästi esille. Luulen, että esim. keskustalaiset isännät ja emännät eivät hurjasti Haaviston elämänläheisistä arvoista perusta, kun tietävät kuka olisi tulossa Linnaan "emännöimään"....JOS Haavisto olisi perinteisessä parisuhteessa, jopa minä olisin saattanut äänestää häntä, hän tuntuu hyvin sympaattiselta mieheltä. Minä eikä aika vain olla kypsiä hyväksymään HOMOparia Suomen presidenttipariksi, näin se vaan on.
- Niinistö
Sori vaan kirjoitti:
En usko, että kannatus kasvaa. Päinvastoin, toivottavasti Kokoomus ja varsinkin media nostavat homousasian näyttävästi esille. Luulen, että esim. keskustalaiset isännät ja emännät eivät hurjasti Haaviston elämänläheisistä arvoista perusta, kun tietävät kuka olisi tulossa Linnaan "emännöimään"....JOS Haavisto olisi perinteisessä parisuhteessa, jopa minä olisin saattanut äänestää häntä, hän tuntuu hyvin sympaattiselta mieheltä. Minä eikä aika vain olla kypsiä hyväksymään HOMOparia Suomen presidenttipariksi, näin se vaan on.
Näinhän se lyhykäisyydessään juuri on.
Enemmistö sen kyllä tajuaa.
Hyvä Niinistö.
Hyvä Haavisto olet hyvä politikko mutta et sopiva Presidentiksi. - tasa-arvoinen Suomi
Sori vaan kirjoitti:
Minä olen ennen ollut kokoomuksen kannattaja, ja olin kahden vbaiheilla äänestänkö Saulia vai Pekkaa. Näiden rasististen vihapuheiden takia olen päättänyt äänestää Pekkaa. Olen tasa-arvoisen Suomen kannalla.
- myrkkyyy
Jos vähänkin omilla aivoillaan ajattelee, niin ymmärtää, ettei haavistosta ole pressaksi, ei tuollaisen puolison kanssa pressa voi edustaa suomea missään, kuin joissakin homovestareilla. Eipä tuosta ole mediakaan uskaltanut totta kertoa, kai katsotaan heti rasistiksi
- raasistiimii
Einpä olisi unissanikaan kuvitellut, jotta jollain puolueella on pokkaa esittää homoparia presitentiksi, saattaakin tulla aikamoinen romahdus kannatuksessa. Vai pellet äänestävät haavistoa.
- Allahin tahto
Minusta Tasavallan presidentti Haavisto voisi tehdö ensimmäisen valtiovierailunsa Ruotsin asemesta Iraniin. Hän voisi ottaa puolisonsakin mukaan.
- No hyi vittu
Hei oikeesti hyi helvetti joku homo presidentiksi.
- 12+8
Tiedätkö vastaukset kysymyksiisi muiden ehdokkaiden puolisoiden osalta?
- Antoni ei pärjää
Oletsä ihan dorkis. Muiden ehdokkaiden vaimot ovat suomalaisia ja käyneet läpi suomalaisen koulutuksen, joka on maailman huippuluokkaa. Ne tuntee Suomen, sen historian, perustuslakimme periaatteet jne., mutta brassipoika ei varmaankaan tiedä. Jos Haavisto on pojan ottanut vielä vaatimattomista oloista niin ei se varmaan tiedä oikein mitään. Ei silloin linnaa ja presidenttiä kyllä voi emännöidä, on se selvä juttu, eikä Suomea edustaa.
- ruutipalaajo
Antoni ei pärjää kirjoitti:
Oletsä ihan dorkis. Muiden ehdokkaiden vaimot ovat suomalaisia ja käyneet läpi suomalaisen koulutuksen, joka on maailman huippuluokkaa. Ne tuntee Suomen, sen historian, perustuslakimme periaatteet jne., mutta brassipoika ei varmaankaan tiedä. Jos Haavisto on pojan ottanut vielä vaatimattomista oloista niin ei se varmaan tiedä oikein mitään. Ei silloin linnaa ja presidenttiä kyllä voi emännöidä, on se selvä juttu, eikä Suomea edustaa.
Toivottavasti tästälähtien ei kuulu enää yhtään homosanaa, eikä yksikään homo ole tekemisissä lapsiemme kanssa.
- kuka hän on?
Antoni ei pärjää kirjoitti:
Itseasiassa google ei anna mitään tietoa nimellä "Nexar Antonio Flores" !
Ei tiedetä mistä hän on kotoisin, ei ikää, ei perhettä, ei kotioloista, ei yhtään mistään mitään, muuta kuin ne samat jutut mitä on suomalaisessa mediassa kirjoitettu.
Jotain säläkähmäistä Haaviston puolisossa, jotakin peitellään, ehkä hänen ikäänsä. - Jos Haavisto on ostanut
kuka hän on? kirjoitti:
Ei tiedetä mistä hän on kotoisin, ei ikää, ei perhettä, ei kotioloista, ei yhtään mistään mitään, muuta kuin ne samat jutut mitä on suomalaisessa mediassa kirjoitettu.
Jotain säläkähmäistä Haaviston puolisossa, jotakin peitellään, ehkä hänen ikäänsä.Ikää voidaan peitellä, taustaa. Voi olla että Haavisto on ostanut hänet. Etelä-Amerikassa kuten Aasiassakin vanhat homomiehet, pedofiilit, transut kiertelee köyhiä alueita, missä pojat myy seksiä miehille, jotkut homot sitten ostaa noita poikia itselleen.
- 1212
kuka hän on? kirjoitti:
Jotain säläkähmäistä Haaviston puolisossa, jotakin peitellään, ehkä hänen ikäänsä.Nexar Antonio Flores EI OLE JULKISUUDEN HENKILÖ.
Löytyykö sinusta, perheestäsi ja kaikista ystävistäsi kaikki taustatiedot googlaamalla? Minun ei ainakaan.
Voi miten hämäriä tyyppejä me kaikki ollaan. :P - Jenni Linnaan !
1212 kirjoitti:
Nexar Antonio Flores EI OLE JULKISUUDEN HENKILÖ.
Löytyykö sinusta, perheestäsi ja kaikista ystävistäsi kaikki taustatiedot googlaamalla? Minun ei ainakaan.
Voi miten hämäriä tyyppejä me kaikki ollaan. :PMinusta Pekka Haaviston ns. heikko kohta on nimenomaan tuo tumpelomainen tuontipuoliso, joka ei varmaan tiedä Suomen historiasta, valtiosta, lainsäädännöstä, maantieteestä tai kansasta tuon taivaallista.
Sen verran korjaan, että tuontijeppe saattaa tietää ja tuntea hyvinkin monta suomalaista asianharrastajaa eli homppelipomppelia, mutta muuten taitaa elo ja olot Suomessa olla takkusten takana hänelle.
Toista seon Saulin upealla Jenni-vaimolla, jok asyntyperäisen suomalaisena NAISENA hallitsee niin pienet kuin suuretkin asiat loistavasti kaikissa vaiheissa. - posliinihymy--
Jenni Linnaan ! kirjoitti:
Minusta Pekka Haaviston ns. heikko kohta on nimenomaan tuo tumpelomainen tuontipuoliso, joka ei varmaan tiedä Suomen historiasta, valtiosta, lainsäädännöstä, maantieteestä tai kansasta tuon taivaallista.
Sen verran korjaan, että tuontijeppe saattaa tietää ja tuntea hyvinkin monta suomalaista asianharrastajaa eli homppelipomppelia, mutta muuten taitaa elo ja olot Suomessa olla takkusten takana hänelle.
Toista seon Saulin upealla Jenni-vaimolla, jok asyntyperäisen suomalaisena NAISENA hallitsee niin pienet kuin suuretkin asiat loistavasti kaikissa vaiheissa.Jenni linnaan.. hänen ie tarvitse sen jälkeen silisttää Saulinm paitoja ja laittaa lruokaa, vaan sen tekee Suomen maksama palvelija...
jennin ei tarvitse muuta kuin helliä vanhaa miestään...
- törkyhiplii
Kaikki homot yhtykää, ei tuu lapsii
- Pilksu
Haavisto on kertonut asiasta avoimesti jokaisessa haastattelussa ja joka kerta kun sitä on joku tullut kysymään.
Jos jokin asia jää kaivelemaan se ei aina selviä keskustelupalstoilta varsinkaan oikeassa muodossaan. Siitä kannattaa ottaa selvää itse, vaikka menemällä paikan päälle kun Pekka tulee omalle seudullesi ja kysyä suoraan! Tai kuuntelemalla haastatteluja, tämähän on aivan selvä juttu.
Itse arvostan Pekkaa kovasti ihmisenä, voin yhtyä tähän kirjoitukseen:
"Arvostan ihmistä, joka osaa samalla luontevuudella kohdata suomalaisia toreilla ja somalialaisia sissipäälliköitä Afrikan sarven erämailla. Arvostan ihmistä, jolla on rohkeutta panna itsensä likoon. Arvostan ihmistä, joka etsii konfliktin sijasta sovintoa ja uskaltaa toimia rauhan puolesta oman henkensäkin uhalla. Arvostan ihmistä, jonka arvomaailma ei määrity poissulkemisen vaan mukaan ottamisen kautta.”
LÄHDE: Sami Hilvo, 3.1.2012 - -a-a-a-a-a
Minusta Haavisto on erinomaisen fiksu mies, eikä hänen seksuaalisella identiteetillä ole sen asian kanssa mitään tekoa.
Toiseksi hänen elinkumppaninsa ei varmasti tule mihinkään valtiolliseen tehtävään, vaikka Haavistosta presidentti tulisikin. Varmasti hänet pidettäisiin "kyökin puolella" sen nyt pitäisi jokaisen tajuta.- keskipisteeksi tulis
Ai, että valtion keulakuvan ja ykköshenkilön puoliso pidettäisiin kyökin puolella piilossa, tuskinpa. Luulen, että tapahtuisi juuri päinvastoin. Kansainvälinen media olisi nimenomaan uteliaasti kiinnostunut normaalista poikkeavasta presidenttiparista, joka myös tulisi jollain tavoin leimaamaan valtiotamme. En tiedä olisiko tämä kansamme suvaitsuvaisuuden osoitus homoparin valinnalla pelkästään eduksi.
- inho ja syvä
Mikä puolisi sellainen on jolla on samanlaiset sukupuolielimet, kuin ns. puolisollaan.
Järki päähän samaa sukupuolta ei ole mikään puoliso, eikä tule olemaan.
Pakko äänestää nyt Niinistöä, kun Väyrynen ei päässyt toiselle kierrokselle.- eeeeei
Joo ääni meni eduskuntavaaleissa persuille, nyt väyryselle, seuraava niinistölle ja kuntavaaleissa takas persuihin. Kyllä hävettäis jos suomella ei olis maan äitiä. Tulis linnaan kaks kärpästä yhdellä iskulla maahanmuuttaja ja maan isiä tuplasti. Eikä se persujen jytky ole mihinkään kadonnut. Soinia vain tarvitaan oikeasti hoitamaan sitä sekasortoa siellä arkadianmäellä.
- Hyväsoomii
Homous on sairaus joka johtuu e pillereistä ja muista hormonihoidoista joita Suomessa aloitettiin käyttämään.
Homot pitäisi laittaa johonkin saarelle, vaikka Ahvenanmaalle.
Ennen muinoin, jos joku oli homo hänet laitettiin heti hoitoon sen enempää kysymättä.
Raamatun aikaan heidät kivitettiin.
Homous ei ole luonnollista, vaikka sitä luonnossakin eläinkunnassa jonkun verran esiintyy.
Homoudesta ns. ehetyneitä on, mutta heitä kritisoidaan niin voimakkaasti, että eivät ole päässeet esiin ja eivät uskolla tulla esiin.
Tuleva Suomen presidentti tulee olemaan homo. Mitä se saa aikaan Suomessa ja Suomelle?
Ainakin Suomessa alkaa nousta viharikosten määrä.
Ulkomailla kukaan ei ota Suomen presidenttiä vakavasti ja pitävät suomalaisia typerinä perversseinä.- jotaha
Haavisto pitäisi lähettää heti venäjälle,missä Homot joutuvat pakkohoitoon. Ennen joutuivat vankilaan.
- ??????
Mitäköhän se niinistö tekee makuukammarissaan? Hänellä on vaimo (erisukupuolta, mitähöhän niistäkin sekasuhteista tulee), mistä sitä kukaan tietää mistä niinistö tykkää, kenties hän harrastaa sm-seksiä pukeutuu nahka-asuun ja katselee animal planettia... mitäköhän siitä tlisi jos se tulisi julkisuuteen?
On paljon seksuaalisia suuntauksia, heteroillakin, jotka eivät kestä päivänvaloa. - Suomikuva
Eikö kukaan ajattel millaisen Suomikuvan antaa homopresidentti, kuinka hän voi matkustaa maahan jossa homous on tuomittavaa? Näitä maita on paljon, ja kyllä tätä puolta kannattaisi ajatella, kyllähän presidentti ulkomailla edustaa koko maata eikä itseään.
- ei ongelmia
No tuskimpa hän jossain Malesiassa homouttaa kailottaisi, ei se estä presidenttiä sinne matkustamasta, hyvinhän tuo on saanut matkustaa ennenkin noissa rauhanhieronta tehtävissään ja aika usein juurikin noissa homokielto maissa.
Anton tai mikä se puoliso sitten olikaan, hän pantaisiin vain linnan kaappiin, kun valtiovieraita tulee. - Venäläinen----
Ihmettelen suuresti Suomen kansaa, jotka ovat äänestäneet Haaviston toiselle kierrokselle. Kysymys ei ole sukupuoli suuntautumisesta vaan siitä, että miten mahdollinen presidentti Haavisto voi edustaa suomenmaata maailmalla yhdessä puolisonsa kanssa. On valtioita, jotka hyväksyy homosuhteita ja sitten on myös niitä, jotka eivät!
Miten sellainen nuori ja kokematon poikaystävä voi seistä puolisonsa rinnalla tärkeissä edustustilaisuuksissa ja samalla jatkaa normaalia elämää ja tehdä omia töitä jatkossakin parturi kampaajana.
Itsekäs ajattelutapa, suomen historian huono tuntemus, rattijuoppumus ja väkivaltaisuus ei ole eduksi jos kysymyksessä on presidentin puoliso.
Miettikää äänestäjät vielä kerran, että mitä se presidentin työ pitää sisällään ja kuka edustaa Suomea maailmalla parhaalla mahdollisella tavalla. Nyt ei puhuta menneestä vaan tulevasta. Nyt ei myöskään puhuta seksuaalisesta suuntautumisesta vaan presidentin työtehtövistä ja mitä ne tuo tullessaan.
Sauli Niinistö täyttää lähes kaikki presidenttiehdokkaan kriteerit.
=) - Arvot ja kokemus
Minä en ole täydellinen.Sinä et ole täydellinen.Niinistö ei ole täydellinen.Haavisto ei ole täydellinen.Kukaan ei ole täydellinen.
Kun asiaa alkaa pohtimaan omalla järjellään ja kokemuksellaan niin ei ole aika kypsä muulle kuin Niinistölle tässä vaiheessa elämän ja maailman menon kannalta.
Itse ymmärrän lähinnä Haaviston kannattajissa suurta protesti ääntä nykyiselle menolle ja erityisesti nuorien kalastelussa että anna äänesi minulle niin minä annan maailmani ja kaiken sinulle.Kokemattomuuden piikkiin voi myös laittaa sen että yritetään liikaa vaikuttaa nuorempaan polveen,kun Haavisto tietää sen että nuoret ovat innokkaita eikä loppuun asti miettiviä ihmisiä ja jotka myös tekevät enemmän virheitä elämässään niin miksei he voisi antaa helpolla ääntänsä minulle kuin tässä reippaasti avitan asiaa.Tämä vain paistaa ärsyttävästi esille.
Arvomaailma ja kokemus suomen hyväksi on myös selkeä viesti järkiperusteille ja valinta on selkeä SAULI NIINISTÖ Suomen presidentiksi 2012!
Se mitä Haavisto toisi mukanaan jos hänet valittaisiin olisi liian suurta ymmärrettäväksi minulle ja suurimmmalle osalle suomalaisista, mutta myös maailmalla asia olisi epäkypsä monessakin mielessä tämän tyyppiselle ehdokkaalle,vaikkakin ehkä joskus kauempana tulevaisuudessa mahdollinen (muttei silloinkaan toivottava)sillä arvo johtajuus on paljon muuta kuin mitä hän viestittää kokonaisuutena.
Itse olen sydämeltäni Sosiaalidemokraatti mutta myös muuntautuva ja siksi Niinistö myös.Vaikka lopultahan ihmiset tämän maailman tuhoavat niin jos sen suuri ryhmä haluaisi tehdä niin silloin he äänestäisivät Haavistoa ja ihmiskunnan tuho olisi aiempaa nopeampaa.Perustan tämän siihen että Haavisto edustaa (tietämättään myös kunnolla sitä itse)huonoja arvoja jotka aiheuttavat monissa myös vihaa ja väkivaltaa.Tiedän että sitä ei jokainen Haaviston kannattajistakaan täysin ymmärrä ja jos ymmärtäisivät niin todennäköisesti äänestäisivät Niinistöä tai jättäisivät äänestämättä.
Tämä on minun ja näkökantani mikä on sinun???
Kuitenkin kahdesta hyvästä tai suht hyvästä parempi kaikkien kannalta on NIINISTÖ! - internets
Puoliso on -78 syntynyt, tapasivat vuonna 1997 Kolumbiassa tämän ollessa 19v, ja PH oli siis kyseisessä maassa reppureissaamassa. Näin kertoo internetin tietopankit. Rekisteröity parisuhde vuodesta 2002. Uskoisin, että suomen kansalaisuus löytyy.
En näe ongelmaa, kun ottaa huomioon, miten yleinen ilmiö on thai-vaimojen tai muuten vain nuorempien vaimokkeiden pitäminen (myös Niinistöllä 20-30v nuorempi emäntä). Parisuhde ei kuitenkaan vaikuta politiikan tekemiseen. Ja homodiplomaaatit eivät ole mikään uusi asia, hyvin ovat arabien kanssa pärjänneet.- 1960
Nyt kun ulkomaailma on naureskellut Tarja Halosen imagolle kaksi pressakautta ja meillä on mahdollisuus päästä tästä eroon, emme saa päästää Haavistoa ja aisapoikaa linnaan isännöimään. Jos vähänkin osaa lukea ihmistä, niin huomaa Haaviston olevan kyllä mukava poika ja hyvä puhujakin, mutta muuten ihan tavallinen reppana homo kuten homot yleensäkin ovat. Pelko yksinäisistä illoista kalvaa mieltä jatkuvasti. Valitettavasti se kuuluu homon elämään niin eläin kuin ihmiskunnassakin. Kysykää Putinilta kumman kanssa hän mieluummin kehittäisi maidemme suhteita?
- hauveliini
Niinistö presidentiksi
Maailmalla Suomi olisi naurunalainen jos Haavisto pressana "puolisonsa"kanssa. - Venäläinen----
Jep Jep....yhdyn kyllä näihin kaikkiin Haavisto vastaisiin mielipiteisiin!
- Leather-FINLAND
SEURAAVISSA LINNANJUHLISSA ON YKSI HUONE SISUSTETTU DARKROOMIKSI!!!
- Ajattelemattomuutta
Saataman homo ei voi kun sanoa että kiukku lisääntyy jo tällaisesta että jo kakkos mieheksi pääsi.
Jos vielä ykköseksi niin sit kyllä kaaos olisi monella tapaa valmis. - vaimoton ja voimaton
Ajattelemattomuutta kirjoitti:
Saataman homo ei voi kun sanoa että kiukku lisääntyy jo tällaisesta että jo kakkos mieheksi pääsi.
Jos vielä ykköseksi niin sit kyllä kaaos olisi monella tapaa valmis.Entäs se kun 64 vuotias mies ottaa 30 vuotta nuoremman?
Onko se sitten ihan normaalia?
Miksei samanikäinen kelvannut.
Ehdokkaista vain Soinilla ja Väyrysellä taisi olla alkuperäiset ja omanikäiset vaimot. - Johan on kummaa
vaimoton ja voimaton kirjoitti:
Entäs se kun 64 vuotias mies ottaa 30 vuotta nuoremman?
Ehdokkaista vain Soinilla ja Väyrysellä taisi olla alkuperäiset ja omanikäiset vaimot.Mitä helkkarin väliä sillä ikäerolla on, kun molemmat ovat kuitenkin aikuisia ihmisiä?
- Per S. Veivari (SDP)
vaimoton ja voimaton kirjoitti:
Entäs se kun 64 vuotias mies ottaa 30 vuotta nuoremman?
Ehdokkaista vain Soinilla ja Väyrysellä taisi olla alkuperäiset ja omanikäiset vaimot.Salen muija on kuitenkin samalla viivalla: koulutettu, eurooppalainen nainen.
Pekka sensijaan raahasi "thaikkumuijan" remumatkalta.. - Buahahahaa
Per S. Veivari (SDP) kirjoitti:
Salen muija on kuitenkin samalla viivalla: koulutettu, eurooppalainen nainen.
Pekka sensijaan raahasi "thaikkumuijan" remumatkalta..Hölmönoloinen ladyboy
- Hohhoijaa..
Presidentti on se, joka meillä on töissä, ei presidentin puoliso. Presidentti ei ole mikään kuningas, jonka puolisoakin palvotaan. Eikä puolisolle todellakaan mitään salaisia tietoja luovuteta.
- JIIIII36
Mistä sä Hohhoijaa... sen tiedät...oletko ollut kärpäsenä katossa, kun noin voit sanoa...kenelle niitä tietoja luvuteta ja kenelle ei! Kyllä omassa perheessä yleensä tyäasioista keskustellaan ja siinä sivussa voi lipsahtaa joitakin salaisiksikin luokiteltuja tietoja...
- 3+9=?
Haaviston "perheen" tuntemis / seurustelun kesto heittelee 3 vuodella haastattelun ajankohdasta riippuen...
Kovasti on poistettu / lukittu keskustelut ko. aiheesta netin syövereistä?!
Muistavat väärin vai pedofiili?! - Mitä sää vihjaat?
Jaa että kiimaanen bäkpäkkeri ois pökkiny nuarta poekaa tropiikissa..?
- linnan emäntä
Antilla ollut traaginen lapsuus:
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1482997/vihrea-lanka-pekka-haaviston-antonio-puolisolla-traaginen-lapsuus - pasuuna
juuri.... suomen sisäinen turvallisuus häviää haaviston mukana
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421