Löysin Facebookista sivun "Anna Tallgren Miss Suomeksi 2012", jossa oli linkki www.annatallgren.com osoitteeseen. Hieno nähdä, että Missitkin kampanjoivat sosiaalisessa mediassa ja verkossa. Oma ääni menee kyllä Annalle - ja ei pelkästään kampanjoinnin takia ;)
Anna Tallgren Miss Suomeksi
5
727
Vastaukset
- missmaitotyttö
tai sitten ei... käy lukeen muista paikoista mitä mieltä kansa on tästä missistä. ei oo naamavärkki ihan priimaluokkaa! jopa tossa tämän vuoden huonotasoissa näyttelyssä muut kiilaa kirkkaasti ohi, ei edes rinnanmitta nyt auta tässä.
- JyrijaJane
maitotyttö ei osaa ees kirjottaa oikein, pelle. anna on paras ja voi hyvinkin voittaa!
- AN79
Minunkin suosikikseni Anna on noussut, koska hän on kotoisin Lohjalta, joka oli aikanaan ukkini kotipaikkakunta. Olen aina pitänyt blondeista, joilla on aito hymy huulilla.
- huuto/kysymysmerkki
En vaan voi ymmärtää, mikä tekee tästä siansilmäisestä vetyperoksiinipäästä niin ihmeellisen. Perus pissa-liisa.
Vartalo on mukiin menevä. - jk
vai iiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657