Eli miten mies ehtii pettämään jos lähtee kotoa töihin ja tulee suoraan töistä kotiin? Mutta tunne minulla suuri, että pettää. Murrr.... En vain keksi oikeaa ajankohtaa milloin tämä tapahtuisi jos sitten on edes fyysistä. Harrastuksiakaan kun tuolla ukolla ei ole.
Miten mies ehtii pettää!!?
104
6838
Vastaukset
- päivällä?
Ehkä päivällä. Oma mieheni petti nuoren opiskelijalikan kanssa, jolla oli pieni luukku jossain ja joka pystyi järjestämään aikaa luentojen lomaan.
Miksi luulet, että miehesi pettää? - 24/7 et voi vahtia
Jos haluaa pettää, sen voi tehdä vaikka työaikana.
- Lurps...
Ruokatunnilla ?
- ????__
Lurps... kirjoitti:
Ruokatunnilla ?
Ei ku kahvitunnilla :-)
- kuilulla
Miten voi pettää työaikana? O.o Ei omassa työssä kyllä ainakaan onnistuisi.
Pettämistä epäilen sen takia, koska seksielämämme on loppunut kokonaan, puhelinta mies räplää enemmän kuin yleensä, jää valvomaan minun mentyä jo nukkumaan. Ja jotenkin on vaan "se" olo, että kaikki ei ole hyvin. Niin ja kaikenlisäksi olen vielä raskaana niin se tekee asiasta entistä vittumaisemman jos jotain paljastuisi...
-AP-- kysymysmerkki
Voisiko tuo kaikki johtua raskaudestasi? Ehkä mies on vähän säikähtänyt tulevaa vastuutaan ja pelkää vapautensa puolesta. Siksi on ottanut vähän etäisyyttä, kun yrittää selvitellä asiaa itsekseen. Tyypillistä miehen käytöstä, että pähkäilee itsekseen eikä vahingossakaan ota asiaa puheeksi. Oletko kysynyt häneltä, että miksi ei halua seksia ja haittaako raskaus?
- Been there
Kato mitä se räplää? Kysy suoraan, ehkä ei vielä mitään ole fyysillisesti tapahtunut. ainakaan toivottavasti. Mies tarvitsee tyhmistä unelmistaan herätyksen. Pikku hiljaa se siitä lähtee muuten kohti uusia seikkailuja. Olemme tyhmiä ja hormonien vietäviä. Huomioithan miehesi tarpeet, vaikka sinua ei huvittaisi ? Mies toimii ympäri vuoden, nainen 12 kertaa kuussa (tämä oli karrikointi).
Olkaa yhdessä älkää kasvako erilleen.
- oma kokemus
Oma kokemus on: mies haki mm. sairaslomaa töistä ja aamulla sitten suunnisti toisen naisen työ ja otti vapaita joskus ylitöitä. Kauppareissullaankin ehti käydä piipahtaa toisen tykönä ja olinhan minä välillä kyläreissuilla ja laivalla jolloin teki mitä lystäsi.
Työmatkat käytti puheluihin toisen kanssa ja meni aikaisemmin nukkumaan kuin minä ja jutteli ennen nukahtamistaan toisen kanssa. Viestejä kirjoteltiim salaa esim. liiterissä puuhakureissulla ja vessassa käynnin yhteydessä.- myös koettua
Pekkasia vaimon tietämättä. Lähti ihan tavallisesti muka töihin mutta menikin tuon naisen luo.
- Piitu 26 ja Paavo 5
Koskavaan ehtii jos haluaa. Omani treffasi kauppareissullaankin toista naista jopa lapsen kanssa huvipuistossa käydessä. Meidän poika kertoi minulle kuin kivaa on sen Empun kans keinua ja mies nauroi että hups onko pojalla mielikuvituskaverikin. Toiselta osastolta yh sihteerikkö oli miehen kakkosnainen ja Emppu 4v hänen tytär Emilia.
Mies jäi usein ylitöihin ja kävi toisella paikkakunnalla kursseja joihin työnantaja lähetti. Oliko hän edes kurssilla en tiedä mutta sen tiedän että sama sihteerikkö oli hänen kanssaan teatterissa siel toisella paikkakunnalla.
Nyt asutaankin pojan kanssa kahden kun poika esitteli kauppareissulla mielikuvituskaverinsa ja hänen äidin Elinan. - kuilulla
Olen minä kysynyt, että mistä haluttomuus johtuu ja vastaus on ollut vain, että ei ole käsittänyt, että se on niin iso ongelma ja toisinaan ei oikein mitään vastausta tule. Mietteliäisyys tulevasta vanhemmuudesta toki on normaalia, mutta aina sitä toivoisi, että asioista voisi jutella ilman salamyhkäisyyttä.
Seksielämän täydellinen loppuminen johtaa vaan jotenkin niin äkkiä miettimään pettämistä tai jostain syyllisyydestä johtuvaa haluttomuutta. Hellyyttä kyllä olisi tarjolla paljonkin, mutta olen jotenkin niin loukkaantunut siitä, että minut torjutaan, että en läheisyyttäkään halua ollenkaan. Tästä saadaan aikaiseksi kiva oravanpyörä joka on vaikea saada loppumaan.
-AP-- kysymysmerkki
Mitenkä olisi, että voisitko neuvolassa ottaa puheeksi tämän asian. Ei välttämättä niin, että syytät miestäsi pettäjäksi, vaan niin, että kerrot näistä ongelmista. Neuvolan tädit kun ovat nähneet ja kuulleet vuosien varrella kaikenlaista, niin että sieltäkin suunnasta voisi saada näkemystä.
Toki asiat pitää selvittää oman miehesi kanssa. Teistä on tulossa vanhemmat, joten ette voi kumpainenkin käyttäytyä ihan miten vaan. Sun mies ei välttämättä yhtään tajua, että miltä susta tuntuu. Ei tajua, jos et sitä hänelle kerro. Ja kun kerrot, niin kerro rauhallisesti ja asiallisesti, se menee parhaiten jakeluun.
Muuten, seksittömyys ei välttämättä ole merkki pettämisestä. Voin petettynä sanoa, että seksielämä ja hellyys jatkui kotona ihan normaalisti, vaikka mieheni petti. Samaa voi sanoa varmasti moni muukin petetty. Se mihin itse reagoin oli puhelimen jatkuva räpeltäminen ja vahtiminen ja sekä miehen valheellinen olemus, säpsähtelyt ja ihme selitykset. - kokemusta on
kysymysmerkki kirjoitti:
Mitenkä olisi, että voisitko neuvolassa ottaa puheeksi tämän asian. Ei välttämättä niin, että syytät miestäsi pettäjäksi, vaan niin, että kerrot näistä ongelmista. Neuvolan tädit kun ovat nähneet ja kuulleet vuosien varrella kaikenlaista, niin että sieltäkin suunnasta voisi saada näkemystä.
Toki asiat pitää selvittää oman miehesi kanssa. Teistä on tulossa vanhemmat, joten ette voi kumpainenkin käyttäytyä ihan miten vaan. Sun mies ei välttämättä yhtään tajua, että miltä susta tuntuu. Ei tajua, jos et sitä hänelle kerro. Ja kun kerrot, niin kerro rauhallisesti ja asiallisesti, se menee parhaiten jakeluun.
Muuten, seksittömyys ei välttämättä ole merkki pettämisestä. Voin petettynä sanoa, että seksielämä ja hellyys jatkui kotona ihan normaalisti, vaikka mieheni petti. Samaa voi sanoa varmasti moni muukin petetty. Se mihin itse reagoin oli puhelimen jatkuva räpeltäminen ja vahtiminen ja sekä miehen valheellinen olemus, säpsähtelyt ja ihme selitykset.Siis neuvolassa kertoa omista perheasioista? Kyllä likapyykit pestään kotona eikä neuvolassa. Mitä ne siellä asialle tekevät? Hymistelevät? Ei tämäkään foorumi ole tietenkään oikea paikka purkaa asiaa, sehän pitäsi keskustella asianosaisen kanssa, mutta vinkkejähän tässä aloittaja kaipasikin, mitenkä mies ehtii pettää. Minun vastaukseni että jos miehesi pettää, siihen löytyy kyllä aikaa.
- plaaah
"Olen minä kysynyt, että mistä haluttomuus johtuu"
No ihan ekana tulee mieleen se raskaus.
" oikein mitään vastausta tule. "
Ei kehtaa sanoa.
- trsrt5
Omasta kokemuksesta: samassa työssä olevien on helppo touhuta työpaikalla ja päivällä kotona kun puoliso on poissa.
- Salasuhteilija
Mies siirtyy työssään kohteesta toiseen ja käy aina silloin luonani, tai sitten bändi harkkojen jälkeen, kuten myös sali iltoina. Koulutus matkat olen usein hänen mukanaan. Kyllä niitä mahiksia on kun on puute.
- Päissä vikaa
Osasit sentään salasuhteilijan kirjoittaa yhteen mutta nuo muut yhdyssanavirheet osoittavat, että taidat olla heikko lahjainen? Toivottavasti osaat paremmin sekstata kuin tekstata, muuten sala panosi siirtyy seuraavaan jakelu pisteeseen...
- Yhdyssanavirhekkö
Päissä vikaa kirjoitti:
Osasit sentään salasuhteilijan kirjoittaa yhteen mutta nuo muut yhdyssanavirheet osoittavat, että taidat olla heikko lahjainen? Toivottavasti osaat paremmin sekstata kuin tekstata, muuten sala panosi siirtyy seuraavaan jakelu pisteeseen...
Tärkeintä tässä tapauksessa lienee se YHDYNTÄ.
- Ei suhteilija
Voi helvetti mie uskon että olet salisuhteilija. Kirjoituksesi antaa sinusta pöljän vaikutelman. pettäjät ja muut salasuhteilijat ovat yleensä pöljiä, ihan pöljää porukkaa.
- hätäkeinotkeksii
Työpäivän aikan pystyy hyvin poistumaan "asioille".
Varsinkin jos on kauppias, jolla tiskin takana toinen myyjä.
Tai lähdetään aikaisemmin töihin, vaikka kello 6:deksi kun on niiiiin paljon paperitöitä jne reskontraa.
Niin ja tietysti iltapäivällä tai töiden jälkeen pitää viedä asiakkaille tavaroita.
Kekseliäs pettäjä kyllä keksii keinot kun/jos polttelee.
Illat ja viikonloput kun viettää tiiviisti kotona puolison kanssa, niin eihän tuo puoliso mitään epäile/usko ;D- Hyvä ihminen
Niin pettäjä on myös valehtelija, kieroilija jne. se ei ole ainoa vika se pettäminen. Hän on iljetys jo syntyessään. Roska sakkia.
- Marjoskaaaaa
Mies petti työaikana. Kävi tapaamassa työaikana toista naista ja sitten teki illalla uupuvat tunnit kotikoneella. Vessassa ja autotallissa käydessään tekstaili toiselle naiselle ja kun olimme yhdessä ulkona tai reissussa , niin lähtihän niitä tekstareita illan mittaan ja lomamatkoilta vessareissuilta ihan yhtälailla kuin kotioloissakin.
Lenkille kun sanoi menevänsä, niin tapasikin tuota toista naista. Kauppareissuilla yllättäen puhelin tuuttasi varattua aina. Ja viikonloppuisin oli milloin mitäkin työpaikan pippaloa- eli illanviettoa toisen naisen kanssa.
Ja raskaudesta puheenollen- minun mieheni petti minua ensimmäisen kerran ollessani viimeisilläni raskaana. Syyksi kertoi tulevan vastuun pelottavan. Että kaipa se pelko siellä toisen naisen jalkovälissä sitten lievittyi??? - perrrkele
On se jännä, että jos pelottaa niin pettää? Voi Vee mitä touhua! Mitäs jos naista pelottaa synnytys niin pitääkö meidänkin panna ainakin 9 kuukautta kaikkee millä vaan on heppi jalkojen välissä?
- Vihtori Lettu
Pitää!
- se toinen
itse olen se toinen nainen, ja mies varattu, kuule hyvin ehtii päivällä luokseni otetaan molemmat ylitöitä samaan aikaan tai sit pekkaspäiviä ja muita vapaita, helppoa
- Pauhaava sydän
Sie olet yhtä kaheli kuin homotkin. Paitsi että sie olet yksin yhtä kaheli kuin sata homoa.
- kuilulla
No niin... nyt sitten laitoin viestiä miehelle, että millon tulee kotiin. Tuli äkäinen viesti takaisin jossa sanoi olevansa tähän aikaan työhaastattelussa ja että pitääkö joku todistus tuoda, että uskon???!!!
En ole minä vaan mistää työhaastattelusta kuulutkaan... en tiedä mitä ajatella....
-AP-- miumaumukkaa
Nuin sanoi miukii mies että puhutaan illalla ja pamautti pommin että haluaa eron.
Olisit ollut vaikka nukkuvinasi ja katsellut mitä se mies puhelimen kanssa räplää, kenelle yöllä viestittelee/soittelee.
Aivan samoin kulki minunkin exä vain töissä ja takas, mutta niin vain tuli pitkä-aikainen suhde esille.
- 7+13
Kyllä tiedät mitä ajatella..samaa kuin me muutkin.. Pyydä sitä todistusta.
- puheiden aika
jos seksi on loppunut nin suhdekkin on kuollut kuin kivi.
- Miettivä nainen
Olenko tyhmä jos otan hänet takaisin? Olen viimeisilläni raskaana ja hän on pettänyt mua monesti sen aikana (saman naisen kanssa kun oli seksisuhdekkin ollut ennen meidän yhdessäoloa) Meidän seksissä ei koskaan ole ollut vikaa. hän on nauttinut niinkuin minäkin, myös raskauteni aikana. Nyt hän vannoo ettei tule koskaan enää tekemään sitä ja poisti naisen kokonaan hänen elämästä, tämä nainen siis asuu kaukana meistä tällä hetkellä (n.250km) hän haluaisi jatkaa minun kanssa elämää eikä ole koskaan halunnut mua menettää..
- Ei rotta
heitä upottavaan suohon tuollainen ukko. Sehän aivan taukki se sun ukkeli. nakkaa kamppeet perässä. Jo nuita paarempiakin ukkoja on maailma pullollaan. Roska väkeä nuo pettäjä ukot. iljettäviä rottia.
- ikävä kyllä
Olet tyhmä. Olen toinen nainen, joka tunsi varatun miehen jo ennen kuin tämä oli varattu. Suhteemme jatkui hänen suhteensa ajan ja kun puoliso sai tietää siitä, mies vannoi että olen pois hänen elämästään. Nyt siis tapaamisemme jatkuvat vain entistä salaisempina. Harvoin kakkossuhteesta luovutaan ja varmasti hänellä on tunteita mukana jos pitkään on tuon toisen kanssa ollut jo ennen sinua. Nuo menettämis ja rakastamishöpinät kuulee myös se toinen, usko minua. Ota yhteyttä siihen toiseen naiseen, häneltä saat todennäköisemmin tietää totuuden kuin mieheltäsi.
- päätöstöntön
Just ikävä kyllä, suhteet tuppaa jatkumaan, mies on kuin bumerangi tulee aina takaisin, naisen täytyy tehdä päätös ja lopettaa suhde, siis vaimon tai kakkosen, mies ei tee päätöstä.
- kuilulla
Juup..
Mieshän tuli sitten kotiin eilen illalla 11 aikaan ...kännissä.
Sain haukut kun olen hullu joka ei luota ja usko häneen. Ei tue häntä eikä ymmärrä.
Just just... Sanoi, että jätä minut mielummin kuin jatkat epäilyä.
Tulipa tunne, että ei hirveesti väliä mitä tapahtuu. Kiva tämän tulevan lapsen kannalta.
Voin sanoa, että vituttaa suuresti ja en tiedä mihin uskoa.
-AP-- voiei
Voikun olen pahoillani sun puolesta. Eikös miehen pitäisi sua raskaana olevaa tukea ja ymmärtää. Mitä tukea tommonen renttuilu ja pakoilu on. Onhan raskaus myös iso muutos sinulle, etkä voi siltikään alkaa käyttäytymään ihan miten vaan.
Anteeksi vaan, mutta mun mielestä puolisostaan ja tulevasta lapsesta välittävä mies käyttäytyy ihan toisella tavalla. Mies jolla ei ole mitään salattavaa ja välittää sinusta, niin kyllä selvittäisi asian perusteellisesti sinulle, niin ettei sinulle jäisi epäilyn varaa. Tuollainen tunteeton käytös kyllä osoittaa, että jotain salattavaa on. Voimia sinulle! - ka
voiei kirjoitti:
Voikun olen pahoillani sun puolesta. Eikös miehen pitäisi sua raskaana olevaa tukea ja ymmärtää. Mitä tukea tommonen renttuilu ja pakoilu on. Onhan raskaus myös iso muutos sinulle, etkä voi siltikään alkaa käyttäytymään ihan miten vaan.
Anteeksi vaan, mutta mun mielestä puolisostaan ja tulevasta lapsesta välittävä mies käyttäytyy ihan toisella tavalla. Mies jolla ei ole mitään salattavaa ja välittää sinusta, niin kyllä selvittäisi asian perusteellisesti sinulle, niin ettei sinulle jäisi epäilyn varaa. Tuollainen tunteeton käytös kyllä osoittaa, että jotain salattavaa on. Voimia sinulle!Tarinassa on kaksi puolta. Olemme kuulleet vain toisen puolen. Tässä vaiheessa on ihan turha ryhtyä tuomitsemaan.
- kuilulla
Niin minunkin mielestä. Asioista on helppo puhua jos ei ole mitään salattavaa tai peiteltävää. Jos rehellisiä ollaan niin tekisi mieli heittää ulos koko jätkä, mutta sen tekisi niin paljon mielummin ja helpommin silloin kun tietäisi, että omat aavistelut olisivat oikeasti totta eikä vaan minun korvienvälissä...
-AP-- voiei
Kyllä kannattaa luottaa omaan vaistoon. Muakin syytettiin vainoharhaiseksi, mutta sitten löytyi niin vankat todisteet toisesta naisesta ja henkilöllisyydestä, että ei voinut enää kieltää. Ehkä voit hankkia todisteet pettämisestä, mutta "kyttääminen" on tosi stressaavaa ja inhottavaa puuhaa. Ei välttämättä ole hyväksi kun kerran olet raskaana. Pääsisit kuitenkin ehkä vähemmällä kun vain heittäisit jätkän ulos. Eihän kaveri osaa käyttäytyä kuin aikuinen, niin että sitten kun lapsesi syntyy, sinulla on kaksi vauvaa hoidossasi.
Onko sulla jotain läheisiä, vanhempia, kavereita, joilta voisit hakea tukea. Ei tälläistä taakkaa tarvitse sun jaksaa kantaa yksinään.
- kuilulla
On onneksi kavereita joille voi oloaan purkaa. Se on totta, että jos alan kyttäämällä kyttäämään niin voi aika raskaaksi käydä. Nämä on niin vaikeita asioita ja moraali on kovilla. Urkkiakko tietoja vai ei? Sotii niin paljon omia periaatteita vastaan se, mutta niin sotii myös minun pettäminen ja huijaaminenkin. Voi hitto, että tämä tämmöstä nyt on. Mies soitti äsken ja sanoi, että haluaa jutella kun pääsee töistä. Muuten kiva ajatus, mutta kun hänen juttelustaan ei tule ikinä mitään. Se istuu hiljaa ja minä puhua pälpätän ja kun sanon, että onko hänellä asiana mitään sanottavaa niin sanoo vaan, että niin kai asiat sitten on... huhhuh.. jospa minä illalla teenkin niin, että en itse sano sanaakaan vaan annan hänen vaan puhua.
Sanoin puhelussa myös sen, että hänen mielestään minun olisi pitänyt puhua hänelle minun pahasta olosta jo aikaisemmin eikä yhtäkkiä mainita sanaa ero.
Muuten huomaavaista, mutta olen ekan kerran sanonut tästä monta kuukautta sitten. Ehkä jo silloin kun seksi loppui melkein kokonaan... ei taida kuunnella minua oikein. Ei ole pysähtynyt katsomaan minua.
:(
-AP-- Erouhkailu tyhmää
On väärin erimielisyyksien tullessa uhkailla toista erolla. Usein se loukkaa enemmän kuin mikään muu. Jos se sanotaan toiselle useammankin kerran voi uhkaililja jo odottaakin että joku päivä on eropaperit nenän edessä uhkailun kohteen tuomana. Kunnioitusta toista ihmistä kohtaan olisi sen verran oltava ja asioitaan pitäisi pyrkiä ratkomaan muilla tavoilla. Ellei toinen sitten olekin oikeasti tehnyt päätöksensä ja lähdössä.
- voiei
Tiedän, toisen urkkiminen ja yksityisyyden rikkominen tuntuu pahalta kun itse on rehellinen ihminen eikä ole mitään salailtavaa. Toisaalta pettäminen on myös tietynlaista yksityisyyden rikkomista, jos suhteessa onkin yhtäkkiä kahden sijasta kolme. Minusta itseasiassa paljonkin vakavampaa. Jos huono tuuri käy, niin voi saada jonkun sp-taudinkin siinä sivussa.
Laita mies keskustelussa koville ja sillä tarkoitan, että annat hänen hoitaa selvittelyt. Saattaapa mieskin säikähtää, jos toimit eri tavalla ja istut vaan hiljaa. Tai on ehkä jo säikähtänytkin, kun kerran on ehdottanut puhumista. Toivottavasti saatte kuitenkin asioita selvitettyä. Yritä pysyä rauhallisena, ihan jo vauvankin takia. - Meri
Erouhkailu tyhmää kirjoitti:
On väärin erimielisyyksien tullessa uhkailla toista erolla. Usein se loukkaa enemmän kuin mikään muu. Jos se sanotaan toiselle useammankin kerran voi uhkaililja jo odottaakin että joku päivä on eropaperit nenän edessä uhkailun kohteen tuomana. Kunnioitusta toista ihmistä kohtaan olisi sen verran oltava ja asioitaan pitäisi pyrkiä ratkomaan muilla tavoilla. Ellei toinen sitten olekin oikeasti tehnyt päätöksensä ja lähdössä.
Niin tai sitten mies ei uskalla tehdä päätöstä ja odottaa vain että nainen tekisi sen hänelle helpommaksi, näonkin voi asia olla.
- kuilulla
Kiitos kannustuksesta!
Yritän pysyä rauhallisena ja kaikkein eniten yritän pysyä suu supussa :D
Pakko tulla sitten illalla vielä kertomaan uutiset tänne, että miten meni.
Vähähän tuo jännittää, että mitä ilta tuo tullessaan. Noh, sen näkee sitten.
-AP-- lopeta!
En kyllä "valitettavasti" löytänyt minkäänlaista vinkkiä edes kirjoituksistasi mistä voisi edes epäillä että miehesi pettää.
Oletko yhtään ajatellut mitä tuleva lapsi saa miehen ajatuksissa aikaan? Et varmaan,koska tunnut vaan höökivän omaa asiaasi miehen päälle ja niskaan.
Meillä odotus aikana,seksi loppui myös. Enkä todellakaan ajatellut että olisi toista naista kyseessä koska konsepti oli sama kotona-töissä-kotona. MIes sanoi syyksi pelon. Pelkää lapsen puolesta ja pelkää jos seksi aiheuttaa jotain minulle taikka lapselle. Sekä miehellä oli kova stressi kuinka elättää perheensä ja kuinka selviää isänä.
Herra isä,anna nyt miehellesi vähän tilaa ja tottua ajatukseen vanhemmaksi tulosta.
Taas yksi hyvä esimerkki tyypistä MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ....
Voi olla että kohta miehesi saa tarpeekseen ja todella menee pettämään.
- miettivä nainen
Olen soittanut hänelle ja kysynyt asiasta, hän ei tiennyt että olin raskaana eikä edes tiennyt minusta ollenkaan. sain paljon kuulla totuuksia ja miten asiat oli heidän kohdallaan mennyt, heillä oli kaks kuukautta seksisuhde ennen meitä. ja sanoi ettei ole kuin 3krt nähnyt meidän aikana häntä, sanoi että hän itse mietti sitä miksi yhtäkkiä tapaamiset loppuivat häneen mut siihen oli syynä minä ku hän alkoi seurustelemaan mun kanssa, että se nainen on ollut erittäin tyhmä eikä ikänä olisi suostunut tähän. myös hän on soittanut miehelleni ja haukkunut pystyyn, myös sanonut että ei halua ikinä tätä enää nähdä ja vaihtoi numeroa. joten meitä molempia hän vedätti loppu peleissä.
- miettivä nainen
Eli mitä mun kannattaisi tehdä asialle.? onko mitään hyviä vinkkejä.
- IinesAnkkka
Hyppää sen kuraojan yli ja ala elää!
- seuraile
Älä ala riitelemään, voisit antaa hänen puhua ilman että itse hermostut. Voisiko joku ystäväsi katsella miehen perään että minne menee ja mitä puuhailee?
- miettivä nainen
Voi katsoa kyllä. juuh no olen yrittänyt vauvan takia etten hermostuisi koska hän hermostuu myös eikä se ole hyväksi sille koska ei se hänen vika ole mitä isä äidilleen on tehnyt.
- +++++
ei kuulosta hyvältä miehen dokaaminenkaan ja kyvyttömyys keskustella. Oletko ihan varma että haluat olla tuon miehen kanssa? Miehiä on maailmassa miljardeja...
- rehiypeueu
Syy keinot löytää. Hyvin se ehtii ja "työpaikkahaastatteluja" pukkaa.
- kuilulla
Kuuleppas nimimerkki lopeta!
Ehkä sinulla on jollain tavalla erilainen ymmärtämistapa miten toimia suhteessa kuin minulla. Kuulostaa siltä, että sinun mielestäsi seksinkin loppuminen on teidän suhteessa ok. No, meillä se ei ole koskaan ollut normaalia, että seksi loppuu. Ja mitä tulee sinun lukemisenymmärtämiseen niin ei voi kehua.
Eikä tämä lapsi ole minun ensimmäinen joten tiedän siis kyllä mitä lapsen saaminen suhteessa tekee. Eikä se meillä tee tälläistä. Joten pyydänkin, ettet puhuisi ohi suusi, koska teet itsestäsi asioita ymmärtämättömän höppänän.
Jännityksellä edelleen odottelen illan juttutuokiota miehen kanssa.
Raportoin tänne sitten.. :D
-AP-- että joo
Eli siis ei ole sinun ensimmäinen lapsi. Tiedätkö että minulla on useampi lapsi, kaikki saman miehen kanssa, jokainen raskausaika oli erilainen, viimeisimmän raskauden aikana ei ollut seksiä juuri yhtään, mutta odotinkin kaksosia. Ja joo, minä en ole vielä löytänyt yhtään syytä kirjoituksistasi, että miehesi pettäisi, vaikuttaa mielikuvituksesi tuotteelta. Ja kyllä, olen itsekin ärähtänyt joskus miehelleni, kun soittelee perääni, onneksi työni on sellaista ettei siellä puhelinta voi edes pitää mukana, eipä soittele. Enkä ole pettänyt koskaan miestäni, eikä hän minua, vaikka seksihalut vaihtelee kummallakin ja olen miesvaltaisella alalla.
- mielikuvitusta..
1. Sihteerin kanssa siivouskomerossa, kaapissa tai työkaverin pöydällä.
2. Ruokatunnilla.
3. Aamulla salarakkaan kanssa.
4. Työaikana. Heti työn jälkeen.
5. Pomon kanssa.
6. Pikkujouluissa ja pippaloissa.
7. Kauppareissuilla, ajelulla tai kaverilla käydessä /sukulaisilla muka käydessä.
8. Netissä ja puhelimessa.
9. Salainen kaksoisveli on kanssasi kotona. :D Okei no ei sitten.
10. Parturissa käydessä.
11. Joku vanha tuttu. - sellaista se on
kyllähän sitä ehtii jos haluaa. Minua mies oli pettänyt kun sanoi käyvänsä kaverin luona, viikonloppuisin jatkoilla, kun en itse ollut kotona jne, aina ku tilaisuus oli niin oli pettänyt ja itse myöntänyt tämän nyt jälkeenpäin, saman oli tehnyt exälleen useita kymmeniä naisia oli käynyt painamassa. olis vaan pitänyt uskoa mitä mulle kerrottiin suhteen alussa mutta en uskonut..
- Rankkaa se oli
Aivan sama mullakin, petti exäänxä ja teisin sen, en vaan halunnut kai uskoa että mitä, minuako pettäisi , ei minua..mutta jo vuoden opäästä petti maksettujen kanssa ja jäi siitä puhelimitse kiinni siis kuulin puhelimessa kaiken kun oli vahingossa jääny puhelin auki..jatkoin suhdetta kun hehhe vannoi etei enää..ni uusi perhe löytyi kun oli tas pettänyt minua ja niin tulee pettämään tätä uutta naistakin että onnea vaan j akestämistä sille naiselle poikineen..huh olen jo hyvillä vesillä eli ohi siitä kivusta ja särystä joskin itsetuntoni ei koskaan palaa..
- Se kamala vaimo
Minun miehelläni on toinen nainen, jonka kanssa suunnitellaan (tai toinen nainen suunnittelee) tulevaisuutta jo muutaman kuukauden jälkeen ihan täysillä. Sattumoisin tiedän, että miehelläni on jo uusia virityksiä meneillään sekä työpaikallaan että netissä. Onnea vaan sinulle, joka luulet saavasi itsellesi rakastuneen ja uskollisen miehen. Sen verran v-mäinen bitch olen, että enpä taida viitsi sinulle kertoa, mihin ääliöön olet käsiäsi laittamassa. Sinä kun niin kovin haluat mieheni ja lapseni elämääsi. Lycka till. Ikävää, että joudut pettymään jälleen kerran.
- Ei kiitos.
Se kamala vaimo kirjoitti:
Minun miehelläni on toinen nainen, jonka kanssa suunnitellaan (tai toinen nainen suunnittelee) tulevaisuutta jo muutaman kuukauden jälkeen ihan täysillä. Sattumoisin tiedän, että miehelläni on jo uusia virityksiä meneillään sekä työpaikallaan että netissä. Onnea vaan sinulle, joka luulet saavasi itsellesi rakastuneen ja uskollisen miehen. Sen verran v-mäinen bitch olen, että enpä taida viitsi sinulle kertoa, mihin ääliöön olet käsiäsi laittamassa. Sinä kun niin kovin haluat mieheni ja lapseni elämääsi. Lycka till. Ikävää, että joudut pettymään jälleen kerran.
Tiedän miehen joka on naimisissä ja sillä onaina ollut liuta naisia. Nykyistä vaimoaan petti kanssani kunnes sain tietää että hänellä on vaimo. En halunnut ukon kanssa olla missään tekemisissä enää.Vaimo ja mies ovat vieläkin naimisissa ja heillä on lapsikin. Mies on sellainen ja vaimo hyväksyy sen. Mies ei tule koskaan eroamaan naisesta rahan takia ja naisia hänellä tulee aina olemaan.
Vaimo on kunnon ihminen, eikä se ole hänen syytään.
- Miettivä nainen
Kiitos ihmisille että saitte hiukan mua ymmärtämään miten tosiasia on.
- Niin surullista
Vastaan tähän kun eräs miespuolinen työkaverini sanoi kuullessaan meidän naisten puhuvan siitä miten jonkun mie spettää kun ei tullut yöksi kotiin jne, niin hänen sanoin: "Luutteko te naiset tosiaan, että pettämiseen tarvitaan yö tai edes ilta..ehei olettepa te tyhmiä.." Jäimme suu auki ja sitten se osui omalle kohdalleni mutta vuosia myöhemmin, jolloin muistin nuo sanat ja nyt taas kun kysyt tuota..Sori..
- ei näytä hyvältä
Vaikutat sairaalloisen mustasukkaiselta. Mene hoitoon.
- hunningolla_nainen
Hyvin ehtii, kun minäkin ehdin. Kummatkin varattuja.
Ennen töitä, työaikana, töitten jälkeen heti!
Kekseliäisyyttä! Siihen harjaantuu... - 18
Varmasti ehtii, jos haluaa...
- kyrpyri
että mies sitä tekee myös naiset,eilen illalla tulin töistä saunavuoro oli 21.-22 kerrostaloasunto,kotona ei ketään menin saunaan noin klo 21.30.vaimo oli saunassa kuului outoja ääniä ,katsoin löylyhuoneeseen niin naapurin ukko pani vaimoa sielä takaapäin.hiippailin himaan vedin kossupullon päähän,nyt pian korkaan uuden.Mitä tehdä,vaimo ei tiedä että kävin saunassa
- illalla treffit :)
kyrpyri kirjoitti:
että mies sitä tekee myös naiset,eilen illalla tulin töistä saunavuoro oli 21.-22 kerrostaloasunto,kotona ei ketään menin saunaan noin klo 21.30.vaimo oli saunassa kuului outoja ääniä ,katsoin löylyhuoneeseen niin naapurin ukko pani vaimoa sielä takaapäin.hiippailin himaan vedin kossupullon päähän,nyt pian korkaan uuden.Mitä tehdä,vaimo ei tiedä että kävin saunassa
Kerrot vaimolle et tiedät ja sit lätkimään suhteesta. Tiedän et ei se niin helppoa ole, mut jos tekee kerran niin tekee toisenkin.... Itse kokenut saman ja olen vieläkin katkera mieheni toimista. Nyt olen kuitenkin ollut yksin 6 vuotta ja vieläkin vaikee luottaa toiseen sukupuoleen, et aloittaisi uuden suhteen.
- taisi olla valhe
kyrpyri kirjoitti:
No et siinä kirjoittelisi jos olisit kossupullon vetänyt, tuon nyt ymmärtää jokainen. sönköttäisit eikä kirjoituksesta tulisi mitään.
- tähtiä kämmenellä 10
työaikana ,vaikka ruokatunnilla .sitten netissä virtuaalisesti .
moi
ehtisitkö itse?mieti sitä!- Aloittajalle.
Tiesitkö että mustasukkaisuus on henkistä väkivaltaa? Kannattaa hakeutua ammattiauttajan puheille.
- Pettynyt mies
Kyllä naiset pettää ihan samanlailla, kuin miehet.
Itse en ole koskaan vieraissa käynyt, vaikka muutaman vuoden takainen nais-ystäväni ilmeisesti sitä epäilikin. Kun hän lopetti suhteen, niin kysyi vaan, että pitäisikö hänen muka uskoa, että minulla ei ole ollut muita naisia! Sanoin vaan, että, usko mitä uskot, mutta itse tiedän mitä olen, ja mitä en ole tehnyt.
Ja kyllä seksisuhteenkin voi lopettaa, ei tarvi palata takaisin.
Itselläni oli seurustelujen välissä suhde vapaaseen naiseen, ja yhteisymmärryksellä, ettei muuta tulekaan.
Kun tapasin ex-vaimoni, niin suhde loppui. Nyt kun olen sinkkuna, niin ollaan taas muutaman kerran tavattu. Ei se ole vaikeaa, jos kummallakaan ei ole vakavaa mielenkiintoa toista kohtaan, ja on selvät pelisäännöt.
Ps. Kumpaakaan vakavaan suhteeseen ei liittynyt millään tavalla toista naista, miehistä en tiedä, kun kummastakin eron jälkeen alkoi tulla todellinen luonne esiin, valehtelua ja salailua. - Näin on närhet!
Joopa joo!
Tyytymättömyys suhteessa kyllä saa jossain vaiheessa edellä kuvatun kaltaista toimintaa aikaiSEKSI....
Tyytymättömyyteen osaltaan vaikuttaa se, ettei toinen olekkaan oletetun/kuvitellun kaltainen.
Ja tämä tilanne juuri on yleinen!
Mikä avuksi?
Ihmistuntemus.
Mistä sitä saa?
Vaikeampi kysymys...
On kyllä kurssejakin, mutta maltti jälleen kerran valttia.
Ensin rauhassa tutustuminen ja laajat keskustelut...
Ja seksi vasta myöhemmässä vaiheessa kuvioon mukaan!
PS. Jos henkilö ei ole yksi"avioinen" luonteeltaan, niin mikään ei sitä muuta! - Make_46
Jos haluja löytyy niin aina onnistuu jotenkin,sitä on edes turha miettiä :).Kuka valvoo toista koko ajan että meneekö töihin oikeesti vai mitä tekee ja tiedän muutamia tapauksia missä naimisis olevat nai työpaikal ja kaikki sen tietää siel mutta ei siihen kukaan puutu,tietävät olla menemättä sillon huoneeseen kun homma toimii.
- mietis
Entäs jos heille itselleen tehtäisiin samoin? Kukaan ei käräyttäisi pettävää puolisoa ja olisivat vaan tietämättöminä suhteissaan. Toivoisivat varmasti että joku olisi käräyttänyt.
Uskomantonta mutta kyllä pettämiseen aikaa löytyy.Kännykän räpläily, pidentyneet kauppareissut, vähän poissaoleva olemus.
- Nooooooooooooooooh
Mustasukkaisuus on aiheellista jos on syytä olettaa että huijataan ja petetään. Tuolloin kyse ei itse asiassa ole edes mustasukkaisuudesta vaan normaalista, terveen itsetunnon omaavan ihmisen halusta selvittää kohdellaanko häntä törkeästi.
- tuhti69
Sairas lomalla on2 viikkoo joka päivä
käy vieraissa - poiujklo
kannattas ehkä varata aika lääkärille ,sulla taitaa kypärässä vähän naksua.
- Jiihuuuuu
Voi jeeee.
Miten Vit..ssa tuollaisesta pikkuasiasta joku voi tehdä noin maailmanlopun meiningin. Olis se jotenkin niin että 5% lapsista kutsuu väärää miestä isäkseen.- Mitäs tuosta
Totta. Kahteenkin kertaan tehty tutkimus. Suomalaisista lapsista noin viisi prosenttia on jonkun muun siittämä kuin virallinen isä, tämän tietämättä naisen salatessa asian. Jos asia paljastuu, ei se saa miehelle olla ongelma. Mitäs tuosta, sanotaan tällä palstalla.
- sivusta seurannut
Se joka on luonteeltaan pettäjä löytää kyllä keinot. Mielikuvitusta nimimerkillä puhuu totta. Sivusta seurannut kuinka työpaikalla voi erinäisissä paikoissa touhuta kun luullaan jotta kukaan ei näe mutta toisin on. Ja molemmat keksii jossakin käyntiä päivän aikaan (liukuva työaika) tai jäävät yhdessä ylitöihin kun on yhteisiä projekteja. Työmaan virkistysreissut tai koulutusreissut. Kaikki työkaverit tietää mutta ei tiedä miten pitäisi suhtautua. Juorutaan kyllä seläntakana mutta kukaan ei sano päin naamaa. Mietin vain, jos oma avioliitto ei pelitä vaan on haettava kodin ulkopuolelta rakkautta, hyväksyntää ja sitä seksiä ennenkaikkea niin miksi ei tee elämälleen mitään vaan kiduttaa itseään perhettään ja viellä sen toisenkin osapuolen perhettä johon tietenkin itse kakkonenkin syyllistyy. Osaako tämmöinen ihminen rakastaa ja tietääkö mitä se on?? Luulenkin jotta ihminen on narsisti sillä myös omassa lähipiirissä on tämmöinen mies ja täysi narsisti. Narsistin kanssa eläminen on helvettiä ja siitä olisi pyrittävä eroon sillä harvempi narsisti pystyy muuttumaan koskaan... P.s miehet jotka jatkuvasti pettävät vaimojaan ovat vaimoilleen itse enkeleitä jottei vaimo epäilisi.
- vituttaa
vittu että olette idiootteja koko sakki....
- ou4
Idiootti on AP:n mies
- 69
Jos seksi loppuu kotona ja nainen kiusaa miestä sillä asialla,niin sehän lähtee.
Panemiseen toisen kanssa ei tarvita paljon aikaa. - täh
joskus voi ihmisellä olla muitakin murheita.kaikki ei aina liity seksiin....
- 31
Ihan samoilla metodeilla kuin mies. Jos vähän kyllästyyttä tai seksi ei toimi, niin siitä vaan hakemaan seksiseuraa ilman moraalia.
- todekstodettu..
Mies pettää millon vaan ja missä vaan ja varsinkin silloin kun lapset ovat pieniä tai nainen on raskaana. Tai lapsia on siunaantunut monta.
- tiedustelupalvelu
Selvisikö asia kun puhuitte?
- Uskollisuus
Näin se on etä voi pettää vaikka ei käy missään. Mutta täytyy olla todella tarkat vaistot jos sen tajuaa. On helppoa pettää töissä ollessaan jos on siihen taipuvainen. Usein puoliso ei huomaa ja salata voi niin monilla tavoilla. Aikaa löytyy ja selityksiä riittää. Valitettavasti se vain näin on. Uskollisuus täytyy olla ihmisessä ehdoton perusarvo jota kunnioittaa, sellainen ihminen ei petä. On tervettä vaatia toiselta sitä mitä itsekin on.
- +026
Miehelläni oli suhde avustajansa kanssa. Töissä sopivat sitten aina, kun kummallakin oli sopiva tilaisuus luistaa tanssilavan parkkipaikalle töiden jälkeen. Erikseen sinne ajettiin eri autoilla, vasta hylätyllä sopivan nimisellä parkkiaikalla (=Huvilintu) vaihdettiin samaan autoon.
En ollut koskaan laskenut miehen työtunteja, mutta joskus muistan kyllä ihmetelleeni, etteivät normaalit työtunnit stemmanneet... Kerran kuukaudessa keskimäärin oli parkkipaikalla käyty, seksiä harrastettu aina perheautomme etupenkillä, lastenistuimien ollessa asennettuina takapenkille. Kun stoori selvisi, en enää kestänyt edes nähdä silmissäni tuota jäänsinistä autoamme, jonka värinkin olin itse valinnut aikanaan.
Kummatkin olivat naimisissa,kummatkin onnelliset perheet tekivät mukavia perhematkoja trooppisiin kohteisiin. Paratiisissa vain oli käärmeitä.- vierestä seurannut
Ei siellä paratiisissa tarvi käärmeitä olla kun siellä kotona on jo yksi.
Vaimoilla pukkaa olla tuo vääristynyt käsitys jotta joku se hänen miehensä on vikitellyt, melkeinpä väkisin vienyt. Totuus saattaa olla toisenlainen. Oma aviomies voi olla todella aktiivinen etsiessään vierasta petiä. Suurin osa harkitsee etukäteen pettävänsä eikä mitenkään edes "ajaudu" pettämään. Kotona sitten ollaan niin kilttiä perheenisää ettei vaimo näe näytelmän kulisseihin. - R
vierestä seurannut kirjoitti:
Ei siellä paratiisissa tarvi käärmeitä olla kun siellä kotona on jo yksi.
Vaimoilla pukkaa olla tuo vääristynyt käsitys jotta joku se hänen miehensä on vikitellyt, melkeinpä väkisin vienyt. Totuus saattaa olla toisenlainen. Oma aviomies voi olla todella aktiivinen etsiessään vierasta petiä. Suurin osa harkitsee etukäteen pettävänsä eikä mitenkään edes "ajaudu" pettämään. Kotona sitten ollaan niin kilttiä perheenisää ettei vaimo näe näytelmän kulisseihin.Niin että se kotona olija olikin syypää kun kaksi kusipäätä petti? Just...
- sp
Sinkkunaiset haluaa välttämätt varattuja miehiä... nus ja pus.
- kuilulla
Jooh...
Eli nyt eletään sunnuntaita ja mistään puhumisesta ole perkele ollut tietoakaan. Seksiä jopa harrastettiin lauantaina, mutta tuli vähän sellainen olo, että säälistä antoi.
Miksi itse ehdotti, että puhutaan jos ei osaa puhumiseenkaan tehdä aloitetta?
On tää vaan rankkaa...
-AP-- Voimia
Kuulostaa tutulta. Valitettavasti suuri osa miehistä on täysin keskustelukyvyttömiä ja lakaisevat ongelmat maton alle lupailemalla asioita, joita toinen haluaa kuulla, mutta joita ei itsellä ole aikomustakaan toteuttaa. Pyytely, vaatiminen ja suuttuminen ei ainakaan auta, joten ne voit unohtaa. Joudut manipuloimaan miestäsi saadaksesi edes jotakin selville. Jos olisin tilanteessasi, selaisin kännykän tilaisuuden tullessa. Yhteinen lapsi on kuitenkin niin iso asia, että miehellä ei tuossa tilanteessa ole mitään asiaa vieraisiin (ei tietysti muutenkaan, mutta varsinkaan tuossa tapauksessa). Kyllä sinun pitää tietää missä mennään.
- tutkipuhelin
Riippuen miehesi työpaikasta,mutta työ aikana/työpaikalla?
Kyllä pettäjä paikat ja ajat löytää! Et voi olla noin sokea tilanteelle.- puhukaa
Itse lapsia saaneena voisin ehdottaa puhumista! Miehesi voi pelätä vatsaasi ja satuttavansa tulevaa lastanne. Lapsi ilmeisesti ensimmäinen sinulle ja myös puolisollesi,joten puhukaa tuntemuksistanne. Molempia varmasti pelottaa ja tilanne suuri muutos elämässä,ottaa vastuu pienestä,avuttomasta,joka ei selviä ilman apuanne.
Miehesi ei kuitenkaan voi tuntea sitä yhteenkuuluvaisuutta kanssasi,koska kaikki elämä tapahtuu sinun sisälläsi ja hän vain voi haluta olla varovainen,pelkää siis satuttavansa sinua tai lasta.
Puhukaa ja sitten kun olette puhuneet,niin puhukaa lisää.
Rakastelu ei vahingoita lasta ja itsestäni tuntui hyvältä,kun mieheni rakasteli minua vaikka olinkin kasvanut melkein 20kg isommaksi.
Toisaalta mieheni myös petti minua ,ollessani lapsemmekanssa laitoksella.
- Sisar Hento
Mun varattu mieheni käy "pelaamassa" tai sitten sillä on "päivystyskeikka"....
- Kskdlslwosösmfme
Ruokatunnilla, kahvitunnilla? Valehtelee työpäivän kestosta eli ennen tai jälkeen työpäivän? Voi varmaan olla että mies on uskollinen ja kaikelle on joku muu selitys:)
- kiinnostunut
ap voisi kertoa miten tarinassa kävi. juttelitteko ja myönsikö mies?
- !"#¤%
Kun haluaa kusettaa, huijata ja pettää, mahdollisuuksia on monia. Jos haluaa puhua totta ja olla reilu; se on se vaikeampi juttu...
- Näin on näreet
Mies pettää silloin, kun nainen pihtaa.
- Irti kulisseista
Olen vuosikausia avioliitossa elänyt nainen tai oikeammin kulissiliitossa. Mies kulkee omia polkujaan, tekee mitä lystää, panee ketä lystää ... aina on joku nainen kierroksessa. Kiinnijääntejäkin on tullut, mutta silti väittää, ettei mitään väärää ole tehnyt..... Olen vinkannut usein, että kannattaa ensin opetella kunnolla valehtelemaan ja peittelemään jälkensä ja vasta sen jälkeen lähteä pettäjän tielle.
Seksiä saisi kotoakin mielin määrin, mutta se ei nähtävästi ole niin jännää kuin vieraiden kanssa. En siis ole samaa mieltä edellisen "näin on näreet" -nimimerkin kanssa.
Kovasti mies todistelee raukkauttaan minua kohtaan ja ei halua erota, vaikka olen sitä häneltä kysynyt. Mutta mutta .... Mihinkäs hän tästä täysihoitolasta lähtisi. On katto pään päällä, ihan kiva koti, minä en ole nalkuttava vaimo, puhtaita vaatteita löytyy aina kaapista, ruokaakin löytyy ja kaikki kodin mukavuudet käden ulottuvilla. Euroakaan hän ei tosin yhteisen kodin eteen laita likoon. Hänen rahat on hänen rahojaan ja minun rahat on meidän rahoja.
Kuten jo tuolla tuli mainittua, en ole nalkuttaja. Olen erittäin pitkäpinnainen ja pystyn antamaan valtavan suuria asioita anteeksi, osan katson vaan läpi sormien. Olen miettinyt, olenko liiankin rauhallinen ja anteeksiantavainen. Ehkä tämä asia ajaa miestäni vieraisiin. Ehkä häntä pitäisi pitää kurissa ja rouvan nuhteessa, kuin pientä lasta, joka ei tunne rajojaan. Mutta ei kuulu tyyliini.
Tosin silloin kun suutun, niin TODELLAKIN suutun. Liittomme aikana tämä on tapahtunut muutamia kertoja, lähinnä juuri pettämisten takia, ja silloin mieheni on hiljaa, todella hiljaa. Suuttumisen syy vaietaan kuoliaaksi, roskat lakaistaan maton alle, mistään ei saa puhua.
Miksi sitten olen tällaista touhua näinkin pitkään katsonut? Minulla on kaikesta huolimatta voimakkaita tunteita miestäni kohtaan ja ero ei ole minulle helppo ratkaisu. Olisin toivonut, että olisimme voineet selvittää vaikeatkin asiat ja lähteä peruskorjaamaan liittomme ns. "peruspilareita". Mutta vaikka mies minua sanoo rakastavansa, hän ei halua puhua eikä alkaa "vatvomaan" asioita ja yksin se on aika hankalaa.
Olen nyt monen avioliittovuoden jälkeen lopulta pistämässä pillejä pussiin. Se sattuu, mutta en jaksa enää katsoa sohvalla röhnöttävää talon "isäntää", josta ei ole mihinkään muuhun kuin vieraiden naisten jalkoväliin.
Eropaperi on jo valmiina. Siinäpä sitten miehelle ihmettelemistä, että ketä hän nyt pettää, kun vaimo jätti? Voi olla sekin mahdollista, että miestä alkaa kaduttaa, koska näin suvaitsevaista toista tyttöystävää, avo-/aviovaimoa hän tuskin koskaan löytää.
Mitä sitten miehen katumiseen tulee, niin tähän osoitteeseen ei tarvitse roudan porsasta takaisin ajaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614