Mitenhän onnistuis ku oon ollu selvinpäin kohta kuukauden ja juhlat olis parinviikon päästä tiedossa. Jos ottais vaikka 15-pulloa ykköstä ja alottais illalla juomisen vasta. Saattashan se ihan vähä mennä päähän, mutta ainaki ois kokoajan kaljapullo kädessä ja näyttäs samalta niinkuin muutkin. Mulla jää aina putki päälle jos enemmälti otan alkoholia, niin tällä ykkösellä se voisi pysyä hallinnassa.
Kohtuukäyttö ykkösoluella
15
475
Vastaukset
- höpöhöpö//
Olen nähnyut pilsnerijuoppoja. Menee pilsuu tuhottomasti!
Ota vaan "jaffapullo"!- Mukava janojuoma.
Kyllä juopon bilsnerin juonnissa täytyy olla erittäin voimakas tahto olla juopumatta, ettei sorru vetämään kunnon känniä....kun on "kunnon ainetta" saatavilla.
Mutta jos haluat näyttää mihinkä pystyt, voithan kokeilla...mutta 15-pulloa bilsua...hhehe.
Rännääjällä ja rännääjälle ei ole kohtuutta. Viinahanassa on kaksi asentoa, "auki" ja "kiinni". Välimuotoa ei ole. Tämänhän tiesitkin.
- kohtuu nyt
Itse olen entinen alkoholisti, nykyään kohtuukäyttäjä. Joten hanassa on muitakin kuin ääriasennot.
- Jasseri55
kohtuu nyt kirjoitti:
Itse olen entinen alkoholisti, nykyään kohtuukäyttäjä. Joten hanassa on muitakin kuin ääriasennot.
Voisiko olla että olet ollutkin suurkuluttaja etkä alkoholisti.
Minulla on pitkä kokemus alkoholistien kanssa ja en ole vielä tähän päivään nähnyt
alkoholistia joka pystyy kohtuukäyttöön.
Kohtuukäytöllä on tietysti joillakin ihmisillä omat määritelmänsä. - ====
kohtuu nyt kirjoitti:
Entisiä alkoholisteja ei ole olemassakaan.
On vain juovia, tai juomattomia alkoholisteja, sekä alalajina sellaisia alkoholisteja, jotka luulottelevat itselleen olevansa huom. pysyvästi kohtuukäyttäjiä.
Oma joukkonsa ovat sellaiset, jotka eivät koskaan ole alkoholisteja olleetkaan. - HIC!
kohtuu nyt kirjoitti:
Pullo eurokossua päivässä ja kaljat päälle, jos ei ole viikonloppu?
- Totuus palaa
==== kirjoitti:
Entisiä alkoholisteja ei ole olemassakaan.
On vain juovia, tai juomattomia alkoholisteja, sekä alalajina sellaisia alkoholisteja, jotka luulottelevat itselleen olevansa huom. pysyvästi kohtuukäyttäjiä.
Oma joukkonsa ovat sellaiset, jotka eivät koskaan ole alkoholisteja olleetkaan.Entisiä alkoholisteja on olemassa.
On vain juovia alkoholisteja, sekä alalajina sellaisia raitistuneita alkoholisteja, jotka luulottelevat itselleen olevansa ikuisesti alkoholisteja. - Heh--
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/ - Heh heh..
Totuus palaa kirjoitti:
Entisiä alkoholisteja on olemassa.
On vain juovia alkoholisteja, sekä alalajina sellaisia raitistuneita alkoholisteja, jotka luulottelevat itselleen olevansa ikuisesti alkoholisteja.Siinä amatööri yrittää todistaa sellaista, mitä ei edes ymmärrä.
- Totuus palaa
Heh heh.. kirjoitti:
Siinä amatööri yrittää todistaa sellaista, mitä ei edes ymmärrä.
Oletko sinäkin AA:n aivopesun uhri? Ryhdistäydy ja lopeta "sairastaminen".
- Asian tiimoilta.
Totuus palaa kirjoitti:
Oletko sinäkin AA:n aivopesun uhri? Ryhdistäydy ja lopeta "sairastaminen".
Yhdyn mielipiteisiin ja toisaalta en.
Parantumattomuus alkoholismista pitäisi perustua siihen, että aivoissa on tapahtunut peruuttamattomia muutoksia alueilla jotka säätelevät tahtoa ja halua.
Aivot kumminkin ovat tavattoman sopeutuvaiset ja on nähty kuinka tuhoutuneet aivon osat korvautuvat toimivilla.
Voisi ajatella, että myös alkoholismista kuten joistakin muistakin mielisairauksista voi jopa parantua, jos altistumista taudin aiheuttajalle ei enää ole.
Tapajuoppous on hieman eriasia kuin alkoholismi, moni tapajuoppo ei vielä ole alkoholisti ja usein pitääkin ihmeparantumistaan hänen suuren tahdonvoimansa osoituksena ja vaikka parantumisen motiivina saattaa olla valaiseva suhde johonkin ulkopuoliseen tekijään, kuten Jumalaan tai lemmensuhteeseen.
Jos rakko tulee jalkaan kävelemisestä, on syytä välttää kävelemistä samoilla kengillä tai ainakin laittaa laastari rakon päälle.
- ()()()
Tuttu keskikaljajuoppo halusi kohtuullistaa juomistaan siirtymällä yhden tolpan kaljaan.
Muutos syntyi vain siinä, että hullun kiilto silmissä kiskoi sitä ykköskaljaa moninverroin entistä enemmän.- Otto von Koff IV
Kaksi pulloa ykkösolutta vastaa yhtä A-olutta! Että siitä vaan ja vauhdilla!
- Päivä kerrallaan!
Alkoholismi on synnynnäinen ja parantumaton sairaus.
Siihen auttaa usko korkeimpaan voimaan, jumalaan. Sekä käynti kerholla, koko loppuikänsä, päivä kerrallaan.
Mikä parasta, kerholta onkin sitten erikiva lähteä kokouksen jälkeen virkistävälle ohrapirtelölle, esson paariin, samanhenkisessä kerholais-seurassa!
http://www.youtube.com/watch?v=RdEZLfueE5k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846