Pian 40v. ammatiton ja työtön täällä kirjoittelee!
Mistä minulle etäopiskelua? Mitä voisin opiskella verkossa?
Auttakaa oikeesti,alkaa masentaa!!
3
321
Vastaukset
- prehs
www.nettilukio.fi
- mihinvaan....
Aikuiskoulutuskeskukset, aikuislukio, nuorisoasteen aikuispuolen opinnot, avoin yliopisto, avoin amk... Suomi on pullollaan netti opiskelua. Sen kun otat puhelimen kouraan ja soittelet vapaita paikkoja. Aikuispuolella se käy niin helposti :)
Olen aivan samaa mieltä, kun tuo ''prehs'', sillä itse käyn tuota nettilukiota parhaillaan ja suosittelen. Mutta jätän sen kesken, koska lähden ammattikouluun hakemaan ammattia, sillä olen vasta 22-vuotias, joten en paljoo ole menettänyt aikaa siinä ideassa, mutta suosittelen tuota nettilukio.fi sivustoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657