Pieni muistutus

palstalaisille.

32

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanavapauden

puitteissa sopii kirjoittaa ja sen "sopivuuden" rajan määrittelemiseen ja sen rajat ylittäviin teksteihin on yhteiskunnassa työkalut ja sanktiot, joten "turha" muistutus.

Jos teksti ei herättele suuntaan ja toiseen tuntemuksia, näille palstoille ei ole käyttöä.

• e-tsijä

Lähden Ecuadoriin etsimään nuorta rattopoikaa, moro

• Eipä tässä voi sanoa, että on lottovoitto syntyä Suomeen. Niin ahdasmielistä porukkaa tuntuu olevan.

Enkä voi ymmärtää sitä, miten sukupuolinen suuntautuminen tai uskonto vaikuttaa ihmisen ammatilliseen pätevyyteen. Vai pitääkö nyt lopettaa lentomatkustaminen, kun kaikki stuertit ovat homoja?

Nuo asenteet ovat jostain 1930-luvun Suomesta, eikä olla kovin kaukana saman ajankohdan asenteista Saksassa.

Ja niille kaikille, jotka tämän perusteella luulevat tietävänsä, kumpaa aion äänestää, voin sanoa kuuluisan sankarin Peräsmiehen tapaan : PRÖÖÖH.

• Ojarumpu

Vain omasta seksuaalisuudestaan epävarmat ihmiset tekevät näistä vaaleista hetero/homo -kysymyksen ja jättävät pätevyyskysymyksen toissijaiseksi kriteeriksi. Tai muut ns. peräkammarin pojat. Eivät ole juuri maailmaa nähneet eivätkä tiedä millä vuosituhannella eletään.

• jos Haavisto olisi hetero niin ekalla kierroksella hän olisi kamppaillut rinta rinnan Essayahin kanssa ,. peränpitäjän tittelistä. Suurin noste tulee selvästi erilaisuudesta, mut sitähän ei kukaan halua huomata ,. siihen ei saa kiinnittää huomiota ,.

• natugladiaattori

HugaZaga ~~ Uskalsit sanoa sen mitä minäkin olen ajatellut. Haavisto varmaan odottikin Antonion esiin tuomisella saavansa näissä vaaleissa lisää äänestäjiä. Toiselle kierrokselle pääsy oli todennäköisesti hänelle yllätys.

Haaviston asemassa oleva politikko pyrkii toimimaan aina niin, että hänen asema säilyy, ja sen takaa ainoastaan äänestäjät. Olkoon politikolla kuinka leppoisa tai tuima ilme, mutta alitajuntainen ja opittu pyrkimys menestyksestä on ilmeen takana.

• tai sitten haaviston noste perustuu hänen arvoihinsa joihin kuuluu ihmisistä välittäminen ja erilaisuuden hyväksyminen. monella saattaa olla sellainen mielikuva, että nämä arvot on finanssimaailmaa ja kokoomusta edustavalla toimijalla eri tolalla. homoseksuaalisuus on tässä asiassa sivumauste.

• On todella surullista kun muita keinoja ei enää ole, niin turvautua pätevän ehdokkaan vuoksi äärimmäisiin konsteihin. Nimettömänä ja kasvottomana on niin helppo tehdä netissä vaikka mitä.
      Eiköhän noi homottelut sun muut parjaukset ois saanut jäädä edelliselle vuosituhannelle, mutta ainahan meidän joukossa vielä muumioita liikkuu :)) Jokainen saa itse valita sukupuolisen suuntautumisensa, eikä siinä pitäis olla toisilla nokan koputtamista.

• kerbiili62 ~~ Kirjoitat: "Jokainen saa itse valita sukupuolisen suuntautumisensa,"

Minä olen ymmärtänyt, että kaikilla ei ole mahdollisuutta valita haluaako olla homo vai hetero luontevalta sukupuoliselta käyttäytymiseltään. Biseksuaalit voi valita, ja vielä tarkistaa valintansakin. Vielä vaikeampi varmaan on kieltää tunteitaan. Heteroksi, biseksuaaliksi tai homoseksuaaliseksi synnytään,, tai sit varhaisessa vaiheessa kehitytään, eikö näin, en nyt ole ihan ekspertti asiassa, enkä ainakaan seksuaaliterapeutti.

• Tarkennusta pliis

Eihän kukaan saa tai voi valita sukupuolista suuntautumistaan. Se tulee mikä on tullakseen eikä ole edes geeneistä kiinni. Eli jos homo ja lesbo synnyttävät lapsen niin lapsen sukupuolisen suuntautuvuuden todennäköisyys on ihan sama kuin heteroparin.

On mielestäni ihan sama, hoitaako asiat mies vai nainen, homo tai lesbo. Pääasia, että hommat tulevat hoidetuk
        si parhaalla mahdollisella tavalla.

• ääääb
        Tarkennusta pliis kirjoitti:

Eihän kukaan saa tai voi valita sukupuolista suuntautumistaan. Se tulee mikä on tullakseen eikä ole edes geeneistä kiinni. Eli jos homo ja lesbo synnyttävät lapsen niin lapsen sukupuolisen suuntautuvuuden todennäköisyys on ihan sama kuin heteroparin.

On mielestäni ihan sama, hoitaako asiat mies vai nainen, homo tai lesbo. Pääasia, että hommat tulevat hoidetuk

Mutta se on hyvä, ettei homoja ole vielä pakko valita mihinkään. Joissain tv-ohjelmissa kyllä taitaa jo olla homokiintiö

• PerErik
        natugladiaattori kirjoitti:

kerbiili62 ~~ Kirjoitat: "Jokainen saa itse valita sukupuolisen suuntautumisensa,"

Minä olen ymmärtänyt, että kaikilla ei ole mahdollisuutta valita haluaako olla homo vai hetero luontevalta sukupuoliselta käyttäytymiseltään. Biseksuaalit voi valita, ja vielä tarkistaa valintansakin. Vielä vaikeampi varmaan on kieltää tunteitaan. Heteroksi, biseksuaaliksi tai homoseksuaaliseksi synnytään,, tai sit varhaisessa vaiheessa kehitytään, eikö näin, en nyt ole ihan ekspertti asiassa, enkä ainakaan seksuaaliterapeutti.

Varmaan on vielä vaikeaa pienissä paikkakunnissa tunnustaa olevansa erilainen kuin valtaväestö. Paine voi olla sitä luokkaa, että ei ole muuta mahdollisuutta kuin muutta isompiin kasvukeskuksiin, jonka moni tekee jo opiskelun myötä.
        Mulle henk.koht on yks lysti ryki tai yski, elikkä jokainen ihminen on saman arvoinen sukupuolisesta suuntautumisesta huolimatta.

• mitä sitte?
        ääääb kirjoitti:

Mutta se on hyvä, ettei homoja ole vielä pakko valita mihinkään. Joissain tv-ohjelmissa kyllä taitaa jo olla homokiintiö

onko se sinun päätettävissä missä on mitkin kiintiöt täynnä?
        Olet viimevuosituhannelta varmasti, ja et ymmärrä miten ihania ne homot ja lesbot on ystävinä! Sen uskollisempia, ja ihanampia ihmisiä saat hakea, mutta tuskin löydät muualta kuin noista piireistä.

• PerErik
        Tarkennusta pliis kirjoitti:

Kyllä homous tai lesbous monesti ilmenee vasta teini-iän myötä. Tiedä sitten mennä sanomaan varmaa saako kaikki sen suuntautumisen jo syntyessään?
        Lapsia tehköön net jotka tuntuvat suoriutuvansa vanhemmuuden tuomasta vastuusta kunnialla.

• PerErik kirjoitti:

Varmaan on vielä vaikeaa pienissä paikkakunnissa tunnustaa olevansa erilainen kuin valtaväestö. Paine voi olla sitä luokkaa, että ei ole muuta mahdollisuutta kuin muutta isompiin kasvukeskuksiin, jonka moni tekee jo opiskelun myötä.
        Mulle henk.koht on yks lysti ryki tai yski, elikkä jokainen ihminen on saman arvoinen sukupuolisesta suuntautumisesta huolimatta.

Olen syntynyt todella pienellä paikkakunnalla.Luokallani oli homo jonka kaikki tiesivät ,hänestä puhuttiinkin usein naisen nimellä. Ei siis oikealla ristimä nimellään. Asui aikuisena pitkässä parisuhteessa naisen kanssa. Olivat pidettyjä yrittäjiä paikkakunnalla ja näkyvästi esillä mm. kunnallispolitiikassa. Joku aika sit sain kuulla hänen muuttaneen naapuri kuntaan asumaan miehen kanssa. Kaikin puolin oli miellyttävä kaveri siloin ainakin kun minä hänet tunsin.

• ingaliina

Ei tule helppoa olemaan Haavistolla ja hänen puolisolla ,jos Haavisto pääsee presidentiksi.
      Ei varmaan lopu ikinä ilkeydet ja haukkumiset .Ja varmaan on osa nuoristakin vieläkin sellaisia jotka eivät hyväksy homoutta vaikka nykynuoriso on muuten niin suvatsevaisia.Mä kyllä olen sitä mieltä että jokainen pitäisi saada elää rauhassa,
      Jokainen saa olla sitä mitä on.Tunnen monia homoja ja ovat ystävällisiä ja mukavia immeisiä.

• ei oikeaa ainesta

Miten voi Pekka pressana pärjätä jos jo nyt itkettää?

• valheellisia

Mistä noita lööppejä revitään.
      Olisi edes totuuden häivää. Ei ole noin kärkäästi sanonut.
      Poimitaan lause sieltä täältä.

Annetaanhan Niinistökin rauhassa etsiä Natura-esiintymiään. :DDD

• pieni vinkki

Kehottaisin ihmisiä katsomaan television presidenttiväittelyitä ja vetämään niistä AIVAN ITSE omat johtopäätöksensä. Toisen käden tieto on aina epävarma.
        Kun niitä omia aivojakin on lupa käyttää.

• pieni vinkki
        pieni vinkki kirjoitti:

Kehottaisin ihmisiä katsomaan television presidenttiväittelyitä ja vetämään niistä AIVAN ITSE omat johtopäätöksensä. Toisen käden tieto on aina epävarma.
        Kun niitä omia aivojakin on lupa käyttää.

ja samaa mieltä kuin edellä, Niinistö luuli Naturaa malmiksi. Kylläpä on koulussa jotain missattu.

• pieni vinkki kirjoitti:

ja samaa mieltä kuin edellä, Niinistö luuli Naturaa malmiksi. Kylläpä on koulussa jotain missattu.

Siis häh???,,, Onko toi aivan totta?,,, Missä Niinistö on noin pahasti mokannu?,,, ei taida tietoisuus olla aivan kohdallaan,,, ja pressaks haluaa,,, no mitenhän se sitten onnistus, kun ei alkeellisematkaan asiat ole hallinnassa? ;o))),,, Illan parasta huumoria ;o))),,,

• Kaltto

Siviilipalvelusmies ei kestä niin paljon painetta kuin armeijan käynyt. Onkohan siellä kaapissa vielä muutakin?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe