Olen 15 v tyttö ja soitan sähkökitaraa:) Haluaisin oman bändin kavereideni kanssa. Kaverit puhuvat aika usein siitä että miten he haluaisivat soittaa bassoa tai rumpuja ja laulaa :) Mutta he eivät usko että tästä pystyisi syntyä mitään bändiä.. Miten saisin heidät innostumaan että tekisimme bändin? :) Heillä on bassoja, kitaroita ja rummutkin löytyy, mutta bändi vain puuttuu :) Kertokaa miten innostaisin heitä :)
Kiitos :)
Miten saan kaverit innostumaan bändin perustamisesta?
2
173
Vastaukset
- Ongelmia?
Minkäslaista musiikkia haluaisit soitella? Monet naispuoliset henkilöt eivät
ole välttämättä kovin kiinnostuneita soittamaan tiettyjä rankempia musatyylejä, kuten
metallia ja punkkia niin silloin kannattaisi miettiä, että kannattaisiko hakeutua bändiin
jossa olisi myös poikia soittamassa. Jos ongelma ei ole tyylilajissa vaan yksinkertaisesti siinä, etteivät kaverit viitsi edes yrittää ei heitäkään voi pakottaa vaan
täytyisi etsiä muualta soittoseuraa. - ilovehair__
kaikki kaverini tykkää soittaa metalcore ja heavy metallia ja joskus jotain vähän helpompaa metallia :) he kyllä varmasti haluaisivat myös bändin jos vaan saisi vähän innostusta peliin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329