mistä sitä lankaa saisin, onko kellään jemmassa?
tango fani lankaa
9
346
Vastaukset
- Oliko värillä
väliä? Mulla on jossin tummanruskeaa... Kunhan tästä 'herkeän' työttömäksi, aion käydä mittavat lankavarastoni läpi, ja myyn pois kaiken tarpettoman. Ja tosikoille tiedoksi, en ole aloittamassa 'työttömän uraputkea', lopetan vain päivätyössäni - töitä kyllä riittää jatkossakin :)
Jos haluat ostaa pörrölankoja puolen kilon paketeissa, niin sellaisia pystyn kyllä hommaamaan (ei Novitan Tangoa)- pörrölapasia tahtoo
hei,kaikenlainen pörrölanka kiinnostaa....laita tietoa niin jutellaan lisää...
- Voin laittaa
pörrölapasia tahtoo kirjoitti:
hei,kaikenlainen pörrölanka kiinnostaa....laita tietoa niin jutellaan lisää...
sulle tietoja privaatisti s-postiisi. Tilaan langat ulkomailta suoraan tukusta samalla kun tilaan muitakin tuotteita.
- pörrötellään pakkas
http://www.novita.fi/cms.php?cms_cname=tuotesivu&tuote_id=50077
http://plaza.fi/ellit/kasityot/neuleohjeet/lapset/porrolapaset
http://www.novita.fi/cms.php?cms_cname=neulemallisivu&nlm_id=80592
Kuis ois Novita Malminrinne 3 Helsinki- pörröä talveksi
hei, en kaipaa ohjeita tai selostusta pörrölangasta, vaan tietoa MISTÄ SITÄ SAISIN????????
- !!!
MEE KAUPPAAN...............................sieltä sitä löytyy pönttöpää!!!
- Aika pönttöpäinen
vastaus! Monista liikkeistä ei enää pörrölankoja löydy, sillä ne eivät ole tällä hetkellä (enää) tapetilla. Varmaankin juuri sen takia ap niiden perään kyseleekin.
Itse tarjouduin auttamaan, sillä esim. niissä paikoissa joista itse tilaan lankani niitä kyllä löytyy, jopa monia eri laatuja, eripituisilla hapsuilla yms. - kyllä löytyy
Aika pönttöpäinen kirjoitti:
vastaus! Monista liikkeistä ei enää pörrölankoja löydy, sillä ne eivät ole tällä hetkellä (enää) tapetilla. Varmaankin juuri sen takia ap niiden perään kyseleekin.
Itse tarjouduin auttamaan, sillä esim. niissä paikoissa joista itse tilaan lankani niitä kyllä löytyy, jopa monia eri laatuja, eripituisilla hapsuilla yms.Mulla olis tummanpunaista tango fania 20 kerää avaamattomassa paketissa. Jos kiinnostaa, niin laita yhteystietosi, niin sovitaan määrästä/ hinnasta:-)
- minzci
kyllä löytyy kirjoitti:
Mulla olis tummanpunaista tango fania 20 kerää avaamattomassa paketissa. Jos kiinnostaa, niin laita yhteystietosi, niin sovitaan määrästä/ hinnasta:-)
löytyykös keltään enään punaista Tango-lankaa tai vastaavaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164