Homosuhteet eivät sovi presidentille!

Maan presidentti on kansan keulakuva. Hänen tulee olla esimerkkinä kansalaisille terveistä, siveellisistä ja säädyllisistä elämäntavoista. Siksi on sanomattakin selvää, ettei hän saa elää missään homosuhteissa tai muissa seksuaalisissa irtosuhteissa. Ne ovat vakavuudeltaan sen luokan syntejä ja pahennusta herättäviä, että ne ovat häpeäksi koko maalle ja kansalle.

Homosuhteet ovat tietysti syntiä jokaisen ihmisen kohdalla, mutta erityisesti maan päämiehelle ja presidentille. Siksi sellaisesta tulisi irtisanoutua julkisesti jo ennen kuin edes asetutaan ehdokkaaksi presidentinvaaleihin.

Snl. 14:34 "Vanhurskaus kansan korottaa, mutta synti on kansakunnan häpeä."

9

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaakopinjalka

Kyllä! Ja Niinistön kohdalla on muodostettava kansalaisvaltuuskunta, joka käy tarkkailemassa suoritetaanko pyhä toimitus siveellisesti peiton alla ja lähetyssaarnaaja-asentoa käyttäen.

• sffff

Eipä ole niinistön kannattajien tuoda sukupuolisuuttaan joka käänteessä esille kuten haavisto ja haaviston kannattajat ja uskomatonta, jotta julkkiksetkin tuotu tähän mukaan, ei ihme jos suurinta osaa suomalaisista alkaa tympiä moinen pelleily

• äiti11

Batman ja Robin pyyhkäisee fariseukset tieltään.

• homppelikokkeli

Ensimmäisenä ainakin kolmesta suurimmasta puolueesta KOKOOMUS ILMOITTI TUKEVANSA HOMOLIITTOJA, sekä noiden adoptio-oikeutta.
      On se nyt vallan prkl, että jotkut nyt vouhkaavat kokoomuksen puolesta homoja vastaan.........................ONKO SUOMEN KANSA NOIN SAAAAAAAATTANANN TYHMÄÄÄ..............

• Tietysti homoliitotkin ovat väärin, mutta vielä tärkeämpää on se, että maan presidentti ei henkilökohtaisesti ole missään tekemisissä haureuden syntien kanssa.

• 11

Synti on uskonnollinen käsite. Sillä ei pitäisi olla mitään tekemistä presidentin valinnan kanssa maassa, jossa on uskonnonvapaus. Humanistisen etiikan näkökulmasta tuollainen on pelkästään rienausta.

• homovihaaja 2

haista homo paska tai tuun vetää suo hanuriin.

• Olen täsmälleen samaa mieltä. Jumalien palvonta on yksityisasia ja ihmiset saavat palvoa mitä jumalia haluavat tai olla kokonaan palvomatta. Politiikan ja uskonnon pitäisi olla täysin erillään toisistaan. Mallia voisi ottaa sellaista sekularistisista maista kuin kristillinen Ranska ja islamilainen Turkki.

• tarkoitatko että

Suomessa olisi uskonnonvapaus, ei muuten pidä paikkaansa, henkilöt voivat kirkosta erota, omaisuus ei ja tää on totuus tässä asiassa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3287
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2116
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1826
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1487
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      122
      1353
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1241
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      442
      1116
    Aihe