Olisko kellään tietoa mistä vois saadaa suomea puhuvan psykologin?
kiitäen: mm
suomenkielinen psykologi
10
1729
Vastaukset
- mm
sis tukholmasta!
- ei varmaa mutta
Oliskohan Brommassa lähin tukholman seudulla löytyy kun laitat hakusanat ruotsin kuukkeliin .
- börjessön
Saat sellaisen Suomesta.
- RS:ssä
On niitä Ruotsissakin. Muistaakseni Ruotsin suomalaisen sivuilla on ilmoitus, tulee torstaina, katsotaan sieltä, laitan tietoa.
Myös Vårdcentraalissa pitäisi niitten tietää.- näillä mennään
Suomalainen seurakunta on hyvä tiedonantaja. Heillä kun on yleensä viimeisimmät juorut.
Vårdcentral nimi vaihdettiin jo kauan sitten hälsocentral nimeen meillpäin ainakin.
- mm
kiitos tiedoista.
- Puh ja osoite
Tässä tietoa:
Suomalainen psykiatrian vastaanotto
puh. 08-672 22 50,
Gustavslundsvägen 26, 3 kerros. 167 51 Bromma
Lähete lääkäriltä, maakäräjämaksut voimassa.- aponemang
ei ole aponemangia kyseisessä numerossa
- jajnakjsnjk
katso psykologiförbunden ja hae sieltä språkkunskapilla finska! :) Jag lyckades själv hitta en jätte sympatisk finlandsvenska som talar både svenska men ganska bra också finska. Föredrar själv dock timmarna på svenska eftersom då får man själv också lite språkövning. :) Lycka till med jagande!
- suomenkielinen psykologi
Esimerkiksi katsoen kotisivua
http://www.sundaillet.com/Vaelkommen/
tai soittaen puh 46-72-309 9979.
Olen suomenruotsalainen psykologi/psykoterapeutti ja
toimin Tukholmassa, mutta koska annan myös konsultaatioita puhelimitse voit asua muuallakin! Kotisivuni ei ole ihan valmis, mutta voit kuitenkin löytää tärkeimmät tiedot, valitettavasti ei vielä suomeksi (tein kotisivuni ITSE muutama päivä sitten!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657