Mitä tehdä?

Mitä nyt

Olen auttamattoman rakastunut vaimooni. Luulen tai luulin, että hän on myös minuun. Yhteisen harrastuksemme (alastonsuomi) kautta hän alkoi viestitellä innokkaasti erään miehen kanssa. Itsekkin innostuin ja saimme väriä seksielämäämme, camin kautta. Mies masturboi ja vaimoni tietysti kiihottui, mistä kiihotuin minä myös. Kuvittelin, että se olisi yhteinen juttu.

Aika pian huomasin, ettei vaimoni oikeastaan halunnut minua näihin sessioihin mukaan. Varoitin häntä, että älä pullauta minua pois. Hän sanoi, että ei tietenkään. No aika pian tuli halu tavata ja pienen vastustamisen jälkeen annoin luvan, koska kimppaseksi olisi ollut meidän mieleemme. Annoin kuitenkin kaksi tärkeää sääntöä, joiden mukaan tapaaminen olisi mahdollista hänelle.

Hän rikkoi ne molemmat, mutta ei päätynyt sänkyyn. Kaikkea muuta kyllä tapahtui.

Nyt kaikki on paskaa. Mitä sanotte, mitä pitäis tehdä? Lapsia ja velkaa on, eikä halua erota.

14

632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jrrjio

Ilmeisesti tämä on sellainen tilanne, ettei keskustelua synny edes täällä. Siitä paskamainen homma, kun tilanne on sellainen ettei kenenkään tutun kanssa viitsi omia perverssioita käydä läpi. Pää vaan leviää.

• Parisuhden on kahden kauppa.
      Jos ette osaa keskustella, niin erotkaa rauhassa.

• hjkh

Kyllä me keskenään keskustellaan, tuntuu että liikaakin. Kaikki on meillä perustunut 100 % luottamukseen ja yhdessä tekemiseen. Nyt en kuulu siihen yhteen ja luottamuskin on petetty. Sovitut säännöt olivat hyvin yksinkertaiset, hän ei voi vain sietää, jos hänelle asetetaan sääntöjä. Tämä oli selityksen ydin. Sanoin, etten halua, että meseilet hänen kanssaan pariin viikkoon, pitää saada oma pää selväksi. No, oli sitten viestitellyt kännykällä, sitä en kuulemma ollut kieltänyt. Eikä voi kuulemma luopua kännykkäviestittelystä.

Aika mielenkiintoista nähdä omat ajatukset kirjoitettuna, tietenkin tässä on vain minun näkökulmani, mutta en koe vaativani mahdottomia. Vituttaa vain niin paljon!

• gffg

Kommenttia tai ei, mutta olkoon tämä kirjoittaminen sitten terapeuttista. Eilen hän oli jäykkänä ja sulkeutuneena eikä halunnut minua juurikaan lähelleen. Itse elän ja hengitän läheisyydestä ja kosketuksesta. Halusin, että hän olisi lähellä, haluaisi minua ja läheisyyttä. Selitin, mitä halusin ja sain vastaukseksi, että hän on vain tällainen, hän ei halua stressitilanteessa ketään lähelleen. "Sinä vain haluat muuttaa minut joksikin muuksi", kuului mieltä ylentävä vastaus.

Tietenkin olen yli 10 vuoden aikana huomannut hänen sulkeutuvan kuoreensa ahdistuksessaan, mutta kun tähän tilanteeseen ajauduttiin sen takia mitä hän halusi, tein selväksi mitä minä haluan. Tunne on vahva siitä, että minun halullani ei ole tässä asiassa mitään merkitystä. Pitääkö vain tanssia hänen pillinsä tahdissa? Sitä ei pää kestä.

Katumusta, rakkautta, hyvitystä ja hellyyttä. Siinä on asiat millä mitä haluan häneltä. En ahdistuneisuutta omien halujeni julkituomisesta.

• Leikitään perhettä

Se on rakastunu tohon toiseen ja siks sekasin. Sinä olet vain kakkonen ja este tällä hetkellä. Tee selväks mitä haluat ja jos se ei tehoa, niin eiku hellurei sun heiluvilles. Kattos kun leikistä tulee totta.....

• no can do

leikitte tulella ja niinhän siinä kävi että näpit paloivat. nyt on edessä jälkihoito, mutta vähän vaikuttas ettei vaimoasi enää hirveästi kiinnosta ottaa sinua huomioon, joten eiköhän se ollut siinä.

• jomppe´´

Mitäpä alatte pelleillä tuollaisilla alaston suomi ja kimppa jutuilla??? Sulle kävi nyt paskamaisezti. Eikö olisi parempi ollut keskittyä PARIsuhteeseen joka on kahden kauppa!! Mitäs tyrkytit vaimollesi vierasta?? Kerro miksi?

• nainen4404

Oon vähän samaa mieltä kuin jomppe.... Oliko pakko sotkee teijän parisuhteeseen kolmas osapuoli....
      Keskustelkaa asiasta mahdollisimman avoimesti.... muuta en osaa sanoa...

• sir wili

Toisaalta homma on perustunut yhteiseen harrastukseen...
      Onko se sitten parempi että nainen käy salaa panemassa jotain miestä, jää kiinni ja avioero sen takia??

Mielestäni on turhaa moralisoida as: harrastusta kun se on ollut YHTEINEN!
      Suurinosa saittilaisista on siellä puolison tietämättä hakemassa panoseuraa!

Vaimosi on ihastunut as mieheen sikäli olette leikkineet tulella mutta yhtähyvin kaikki olisi voinut tapahtua salassa!

• pervot

HAH! vai, että oikein harrastus! Voihan vee! Oletkos paukapää koskaan kuullut seksiaddiktiosta? Terve parisuhde, jossa rakastetaan ja kunnioitetaan toista muunakin kuin seksiobjektina ei tarvitse mitään sairaita fetissioita. Nämä leikit kuuluvat sairaille seksiriippuvaisille narsisteille, jotka eivät kykene kuin pinnallisiin nautintoja tuottaviin suhteisiin. Jatkuva loputon kierre, jossa omaa kelpaavuuttaan täytyy todistella epäterveellä sairaalla tavalla.

Pervoilua, elostelua ja synnissä elämistä ja haureutta ei todellakaan voi selitellä, ei ainakaan "harrastuksella" vaan se on likaista ja ihottavaa pelkkää demonista hekumoimista, josta takuu varmasti joutuu aina kärsimään tavalla tai toisella.

Tässä sanonta: "sitä saa mitä tilaa" ei voisi paremmin pitää paikkaansa. Jätä tuollainen ihminen, kadu ja hae terveempi tapa elää ja saada hyvä suhde. Hän ei tuosta koskaan tule muuttumaan, eikä parane.

• nainen22112

Mitä tuomittavaa siinä on, jos molemmat haluavat ja nauttivat As kuvioista? Pointti tässä koko jutussa näyttäisi olevan, että vaimo halusi enemmän kuin mitä mies oli valmis antamaan. Ja haluaa tehdä edelleen niin kuin itse haluaa miehen haluista välittämättä. Itsekkyyttä sanon minä.

• leenuliina

Höpöhöpö. Mies on aivan yhtä itsekäs, kun asettaa vaimolle sääntöjä.

• leenuliina

Mitä tuohon sanoisi? Paitsi, että ihan satavarmasti epäilen rakkautta vaimoosi ja hänen rakkauttaan sinuun. Tuollaisista kimppaseksiharrastuksista ei ole kuin harmia - ja lopulta ne päätyvät tuhoamaan lopunkin parisuhteesta.

• kaikenlaisia onkin

Sairasta sekoittaa muita parisuhteeseen, kyse on seksiaddiktiosta ja oikea osoite teille molemmille olisi seksuaaliterapeutti. Hyi! Saitte mitä tilasitte!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7237
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3401
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      155
      1693
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      305
      1631
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1250
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      248
      1195
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe