Voisitko

mitä mieltä?

lähettää meiliä, kirjoitetaan vaikka mitä sylki suuhun tuo tai kompastuskivet potkitaan sivuun... no lähinnä ne, kaikkea mennyttä. Kerron syitä mitä haluat tietää, ja toisinpäin ja jos ei miellytä niin ei. Joku suora yhteys.
Jos olisi helpompaa näin, tai mitä mieltä olet. Saada setvittyä asioita ja sen jälkeen nähdään jos kumpaakaan enää kiinnostaa... riittihän sitä pitkälle miksi ei mihin vaan, ainakin mun puolelta. Se olisi ainakin rehellistä.

27

1048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No musta vaan

tuntuu että tuo ei ole oikein sopiva keino mulle. Juttelisin mieluummin kasvotusten.

• mitä mieltä?

Okei, no se käy. Mistä se on sitten kiinni. Kun on kaikkea turhaa kärhämääkin ollut, niin mietin voisko tehdä aluksi selvää ja selventää, jos se tuntuu paremmalta, niin suostun.

• :))

Olipa hyvä vitsi :)) Jos todella mieluummin puhuu livenä niin ei tod. sinuttele täällä vieraita immeisiä ! Mutta niinhän loppukin toi viestittely kuin kanan lento :))

• ajatustenvaihtoa

Kirjoittamalla voi ilmaista itseään kenties selkeämmin, lukijahan voi palata tekstiin ja esittää tarkentavia kysymyksiä ja itsekin voi tarkentaa ajatuksiaan jos säilyttää kirjeenvaihtoa. Toimiva idea, kokeiltu on ja tykkäisin vieläkin.

• mitä mieltä?

On se näin myös. Sais vähän selvitettyä ajatuksia toiselle ilman ettei pidä heti koittaa selitellä umpia ja lampia, ns kevyt lasku. Vaikka ei sen niin pidä mennä... miten toinen tahtoo on eri asia.

• ajatustenvaihtoa
        mitä mieltä? kirjoitti:

On se näin myös. Sais vähän selvitettyä ajatuksia toiselle ilman ettei pidä heti koittaa selitellä umpia ja lampia, ns kevyt lasku. Vaikka ei sen niin pidä mennä... miten toinen tahtoo on eri asia.

Kevyt lasku on varmaan hyvä asia, toisaalta asioiden puhuminen niiden oikeilla nimillä voi olla pelottavaa, mutta myös puhdistavaa.

• face to face

kirjottamalla on helpompi valehdella, mutta se on paljon vaikeempaa kun toinen seisoo edessä.

• Mutta myös

helpompi keskittyä siihen, mitä toinen tarkoittaa, miettiä sitä useammalta kantilta. Suorassa yhteydessä tulee helposti reagoitua tunteella, ja vasta myöhemmin ymmärtää, että on mahdollisesti ymmärtänyt väärin.

Toiset kirjoittavat paremmin, toiset puhuvat. Oikea tapa ja tyyli löytyy kaikille, jotka niin haluavat.

• Kari Köli

Mitäs mieltä tästä: Voisitko ystävällisesti ilmoittaa kenelle viestisi on tarkoitettu?

Aika vaikea on tietää kuka lähettäisi meiliä ja kenelle...
      Rohkeasti nyt vaikka nimikirjaimet kehiin.

• Tuhkimus Parka

Juuri noin haluaisin toimia. Näin tämä ei toimi. Yhtenä päivänä kaikki on hyvin toisena päin seiniä. Liikaa hämmentäjiä tässä sopassa. Varmasti lisää kynnystä yhtään mihinkään. Mulla alkaa ainakin olemaan tästä jo pahoinvoiva olo. Ei tämä ole kenellekkään hyväksi pidemmän päälle ei hänelle ei minulle.

• yhteydenottoja...

Voisin jos tietäisin varmemmin että se todella olet sinä siellä ja tietäisin sinun kaipaavan jotain yhteyttä. Tunnisteita vaan kehiin.

• No tuota...

Periaatteessa voisin lähettää, mutta en yhtään tiedä esim. seurusteletko, koska en kehtaisi lähettää meiliä, jos seurustelet. Periaatteessa voisin muuten lähettää. Onhan meillä töissäkin yksi "pari", jolla on on-offsuhde ja toinen on tahoillaan avoliitossa. Ne hangeilee avoimesti ja kaikkien mielestä se on nykyään ok (ettei kukaan kiinnitä siihen mitään huomiota).

Allekirjoitan sen, että pitää olla rehellinen. Olen rehellinen sillä tavalla, että pystyn kaikille muille sanomaan, mitä tunnen ja olen sanonutkin joillekin läheisille, että vieläkin ajattelen meidän juttua ja olen pahoillani siitä, kun emme pystyneet selvittämään ongelmia ja koko homma kariutui aika ikävästi, mutta kaikista vaikeinta on kohdata sinut ja aloittaa uudestaan selvittely, kun aikaa on jo mennyt. En tiedä hänen elämäntilannetta. Voi olla, että hän ei halua ottaa mitään kontaktia. Voi olla, että hän ei ajattele koko asiaa vaan kaikki on kuitattu "sata vuotta sitten", että mitä näistä Hurmalan häistä. EVVK.

Koska se on väh. 50% mahdollisuus, että köniin voi tulla, niin haluaisin hieman tietää jotain etukäteen, ennenkuin juoksen suin päin suden suuhun. Olen pikkusen oppinut varovaisuutta, ettei taas tulla kotiin häntä koipien välissä...

• Selkä suorassa

Vähän kerrot epäselvästi kenelle sanomasi kohdistat 'sinä' / 'hän' mutta minä en seurustele. Ja jos pelkosi on vain että kotiin takas joudut luikkimaan niin vähänpä rakkauteen luotat

• melko tavallinen

Pakko vastata tähän, jotain tutunkuuloista on kirjoituksessasi.

Tiedän hänenkin kertoneen joillekin siitä mitä ajattelee minusta ja jutustamme. Tiedän myös, ettei ole kaikille voinut asiasta puhua, joillekin joutunut olemaan kertomatta.

Tiedän senkin, ettei hän mitenkään voisi tietää mitä elämässäni nykyään tapahtuu. En seurustele. Liian paljon selvittämätöntä jäi. Ei ole vielä tuntunut siltä että voisi miettiä uusia kuvioita.

• No tuota...
        Selkä suorassa kirjoitti:

Vähän kerrot epäselvästi kenelle sanomasi kohdistat 'sinä' / 'hän' mutta minä en seurustele. Ja jos pelkosi on vain että kotiin takas joudut luikkimaan niin vähänpä rakkauteen luotat

En voi tietää, oletko sinä hän, joten siksi kirjoitin sinä/hän-muodossa. En myöskään tiedä, seurusteleeko hän vai ei seurustele.

Mitä rakkaus on? Onko tunteeni häntä kohtaan riippuvaisuutta vai rakkautta...Ehkä uinun pilvilinnoissa, että kuvittelen hänet sellaiseksi, jota hän ei ollut. Kuvittelen, että välillämme oli rakkautta vaikka tosiasiassa se olikin hetken huumaa ja hulluutta. Luulin, että hän on Hän, jonka kanssa jaan elämäni. Tosiasiassa hän ei välittänyt minusta ja hänellä ei ollut aikomustakaan ottaa minua vakavissaan. Alkuhuuman jälkeen tulee päätös, onko kiinnostusta vai ei.

Luotan rakkauteen, jos tiedän, että toinen varmasti välittää ja haluaa toiselle parasta, mutta kun ei ole varmuutta, niin ei voi luottaakaan. Ei valerakkauden takia kannata murtaa mieltään.

• lusikka kauniiseen..

tee kuten itse sanot ja ole rehellinen jos haluat tää on vapaa maa ja yhteydenpitovälineet on keksitty

• ee

• sivusauva

Olipa villi vinkki.

• tätä mieltä

Voisitko sinä soittaa mulle tai jottain ;D

• ???

Mites se nyt sulle vois soittaa kun ei tiedä ees kuka oot etkä sinä tiedä kuka ap on ?

• soriiiiiii

mut tossa vaiheessa pitää laittaa jo kone kiinne

• sorry itelles mut
        soriiiiiii kirjoitti:

mut tossa vaiheessa pitää laittaa jo kone kiinne

Se nyt oli vaan vastattu kuvitellen aloittajan "häneksi" vaikka tietoa ei kyllä ole. Ei aloituksessa mitään tunnisteita ollut. Ja ehkä oli myös vinkki aloittajalle, että soittaisi tai ottaisi itse jotain yhteyttä ihmiseen ketä sitten ajatteleekin.

• toista mieltä
        ??? kirjoitti:

Mites se nyt sulle vois soittaa kun ei tiedä ees kuka oot etkä sinä tiedä kuka ap on ?

Hyvänen aika, mitä väliä sillä on kuka on ap, voi sitä soittaa/tx mulle muutenkin...

• No eipä näytä
        toista mieltä kirjoitti:

Hyvänen aika, mitä väliä sillä on kuka on ap, voi sitä soittaa/tx mulle muutenkin...

voivan kun täällä siitä toitotat !!!

• Nainen 5x5x

No, jospas se ketjun aloittaja tulisi kiltisti tänne kirjoittamaan vähän tarkennusta kenestä on kysymys, kiitos!

Meillä on toistemme meiliosoitteet, voisit siis vaikka mua tarkoittaa.Ja olemme muutaman kerran vaihtaneet postia mutta ei mitään henkilökohtaista kuitenkaan. Meillä taitaa olla vähän selvittämättömiä asioita, lähinnä mulla on todellakin sulle kysymyksiä meistä ja muutakin höpölöpöä..;) tosin en tiennyt niiden vaivaavan sua myös (?) Et näytä etkä ole näyttänyt sitä mulle oikeassa elämässä mitenkään.
      Tämä tapa sopisi mulle, ihan jees idea mutta kun en tiedä tarkoitiko mua? En voi siis tehdä mitään nyt.

• Mies 5x5x5x11

Herää kysymys että jos sulla on selvittämättömiä asioita niin miksi et kirjoita meiliä hänelle? Tuskimpa se etsimäsi täällä on, vaikka välillä kirjoitusten perusteella niin voisi luulla.

Kirjoita se sähköposti ja kysy suoraan haluaisitiko hän nähdä ja jutella?
        Ei se sen vaikeampaa ole. :)

• ed kirj.

Koska en tiedä kuka ap on! Mun tapaus ei ole koskaan sanonut et meidän välit vaivaa sitä, mua pikkiriikkisen vaivaa ja hän ehkäpä tiedostaa tämän. Tai sitten ei.

Edellisellä kerralla tuli puhuttua kaikenlaista, viimeksi hän ei edes jaksanut puhua mistään - niin ehkäpä tämä ei ollutkaan mulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe