Se oli se kuvauksen kontrolli jolta puuttui lääkäriaika. Nyt tuli hyviä uutisia. Syövän rääpäle ei ollut uusiutunut eikä piiloon jääneitä pesäkkeitä löytynyt. Kyllä tuntuu hyvältä.
Nyt olin lääkärillä
16
108
Vastaukset
- 1+1
Olen todella iloinen puolestasi!
- Mailta
Kiitosta vaan.
Mailta kirjoitti:
Kiitosta vaan.
Mukava lukea sp-potilaista jotka saavat hyviä uutisia, onnea. Voimia taas niille joilla taistelu ja toipuminen jatkuu.
- Mailta
MTJ kirjoitti:
Mukava lukea sp-potilaista jotka saavat hyviä uutisia, onnea. Voimia taas niille joilla taistelu ja toipuminen jatkuu.
Voimia minäkin toivon kaikille syövän kanssa sotiville. Ei tämä ole helpoa tiedän sen.
- IkiMuori
Onnea Mailta!
- Mailta
Kiitosta vaan IkiMuori
Onnea!
- Mailta
Kiitos sinulle claudia.c
- Ipana fani
Ihanaa kuulla hyvät iloiset uutiset Mailta ja onnea vaan.Miten pikku ipanan kanssa menee?
- Mailta
Kyllä ipana järjestää monet hauskat hetket. Minä luulen häenstä tulevan sellaisen stand-up koomikon isompana (oliko tuo sana oikein kirjoitettu). Puhuu jo kuin paupata ja joka asiassa haluaa auttaa. No tietysti minä kehun kuinka apu oli tarpeen ja hyvä vaikka aika menisi hänen jälkiensä korjailussa.
Se on tärkeintä, että ipana tuntee olevansa ´tärkeä. Se kasvattaa lapselle tervettä itsetuntoa ja auttamishalua.
- c 37
Onnea hyvistä uutisista ja mukavaa kevään odotusta ;)
- Mailta
Kiitos ja sitä samaa mukavaa kevättä sinulle myös.
- MöKin-MuiJa
No eipä uutiset voi enää paremmaksi tulla,kuin tuo "rääpäle"on kuvista elikkä sinusta poissa.
Nyt on paikallaan oikein kerroskakku hyvällä kaffeela ja miksipä ei tilkka likööriä juhlan kunniaksi olisi paikallaan.Sylintäydet Onnittelut sinulle Mailta mies,nyt on keveemällä mielellä lähteä kevättä kohden mukavaa.;) - Mailta
Niin tuo kerroskakku olisi myös hyvää. Arvaas miten juhlin?
Ostin 800g pötkön Gouter makkaraa ja litran purkin Asidofilus piimää. Lämmitin saunan. Menin pihalle pakkaseen (-24 ja vieno itätuuli) istumaan vähissä vaatteissa ja koetin ehdinkö syödä koko makkaran ja juoda litran piimää ennenkuin tulee vilu.
Vilu tuli kesken, mutta sisu ei antanut mennä sisälle ennenkuin viimeinen makkaranmuru ja piimän pisara oli mennyt.
Sitten rauhallisesti kävellen vilusta väristen saunan lauteille ja kovat löylyt.
Näin tämä poika juhli hyviä uutisia.
Sinulla näkyy olevan komea sakemanni.- näkyy sevlästi
olet aivan selvästi jonkun muun kuin syöpähoidon tarpeessa ja se muu on laitoshoitoa
- ookona latitoksen au
näkyy sevlästi kirjoitti:
olet aivan selvästi jonkun muun kuin syöpähoidon tarpeessa ja se muu on laitoshoitoa
Heipat sulle,kuinka ihmisestä tulee noin ilkeä,vaikutat olevan sitä mistä puhut.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768