Poliisit sarja Jimillä.

Oulun julkkikset

Ootteko olleet tekemisissä Janne Lammelan ja Tommi Heikkilän kanssa?

49

5221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venttiili-Veijjo

En ole. Varmaan Oulun edustavimmat poliisit. Vtun tylsä työ niillä on ainakin. Kaikki tehtävät renkaanvaihtoa lukuunottamatta viinaan ja pipovikaan liittyviä.
      Käyköhän pojat Oritkarissa - eli mitä miehiä?

• LLLLLLLLLLLLLLL

L ainaki toinen 100-varmasti, se Pudasjärveltä kotoisin oleva

• -.-

Joo kyllä valitettavasti olen.......

• no mitä sä teit ajoit humalassa autoa tietenkin?

• kuri ja järjestys

Mukavia äijiä, sopivasti sanavalmiita. Mutta itse en kyllä kytäksi alkaisi, nykyään kaikenlaisia vempuloita liikeellä. Mutta palkka niillä kuulemma hyvä. ilta ja yölisien kanssa helposti 6-7000 /kk .

• kaakkurissa

joo kaakkurin tebikalla kerran oli syömässä yöllä, kattoin että nuohan on ne jotka on siinä poliisi sarjassaki

• Harbaazio

Pikkunen ku pillunsilmä se Tommi. Ei kandee tulla muhun oikeustoimia tolladten mikki-hiirten kohdistaan jis mulla verensokeri alhaalla ja olen hankalana. Kivan oloisia heppuja kuiten. Juoppokuskeha kytät vaan. Tuossakin sarjassa parhaat tehtävät annetaan kuvattavalle partiolle, kun muut vaan näppäilee muniaan.

• EnIkinäUnohda
        Harbaazio kirjoitti:

Pikkunen ku pillunsilmä se Tommi. Ei kandee tulla muhun oikeustoimia tolladten mikki-hiirten kohdistaan jis mulla verensokeri alhaalla ja olen hankalana. Kivan oloisia heppuja kuiten. Juoppokuskeha kytät vaan. Tuossakin sarjassa parhaat tehtävät annetaan kuvattavalle partiolle, kun muut vaan näppäilee muniaan.

eihän tuo niin kovin pieni ollu ku panin sen kaa

• Anonyymi
        EnIkinäUnohda kirjoitti:

eihän tuo niin kovin pieni ollu ku panin sen kaa

😒Sen ku uskoisi

• Marjo78-

Tommi ja Janne ovat kuin pariskunta. Näin heidät kesällä helsingin dtm klubilla. Ovathan hiuksetkin kuin pikkuisilla gay pojilla :)

• Playa-de-OritGay

Kumpi on top ja kumpi bottom? Uskon että Lammela on kontillaan. Ainakin tästä Raipesta ja Tompasta Tomppa on botton eli kontillaan.
        Poliisit korvataan teknologialla kohta 80%.

• tollot

eihän L voi olla mikään gay

• Anonyymi
        tollot kirjoitti:

eihän L voi olla mikään gay

Ei kait ne lessuja ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kait ne lessuja ole?

Lam mela on

• punaniskaa

Toinen ainaki huollatti autoaan. Ja ei kuittia tarvinnu osan ostosta. Hyvä asiakas siis. Korjaamopäällikkö hivene huijaski siinä sitä

• vakiKundi

Vaki asiakas olen ke-pe... nyt pulloa ostamaan.

• anarkisti-ismo

Eipä tarvitse ihmetellä että poliisivastaisuus nousee.
      Media yrittää epätoivoisesti uskotella että poliiseja arvostetaan edelleen yhtä paljon kuin ennen. Laiskat ja kyylämäisen luonteen omaavat alkavat poliisiksi kun heistä ei oikeisiin töihin ole.
      Resurssipula! Höpö höpö................................ Kaikkea sitä uskotaan.
      Kehtaavat vielä telkussa elvistellä tyhjän panttina.

• Sen-näkee-sokeakin

Ei ole resurssupulaa kun lounasaika koittaa.

• Jäppinen82

Kuinka moni suomalainen on valmis tekemään 12 tunnin työvuoron ilman safkista? Hohhoijaa neropattien kommentteja. Hakekaa Polamkiin, jos poliisin duuni tuntuu kauhean helpolta.

• Poliisit-näytellään

Kyllähän tuo koko ohjelma on sellaista esittämistä, jossa umpimulkut yrittää esittää hyviä tyyppejä pelleilemällä veronmaksajien rahoilla. Todella huonoa ja väkisin väännettyä huumoria monella partiolla. Matkivat niitä hyviä partioita, joita Oulun partio esimerkiksi ei ole ollut vuosiin. Missä muussa ammatissa saat jonottaa grilliltä ruokaa firman ajalla ja vehkeillä, tai hakea näin eväät kotoa? Tai istua tuntikaudet huoltoasemalla porsastelemassa. Tai missä ammatissa pelleillään ja tehdään vitun puujalkajäyniä, niin kuin sekin jumppapallo kuljetustilassa yhdessä poliisit -jaksossa. Poliisi pitää olla kyylä, eli töihin vain kyttäilemään. Eväät naamaan kyyläyksen ohessa, niin ne tekee amerikkalaisissa leffoissakin. Eivätkä ikinä nuku! Mulkkujs poliisit on luonteeltaan ja kierojakin, mutta sillä mennään. Ei empatiakykyä. Ei tuollaisella kyseisessä sarjassa nähtävää pelleilyllä ja turhannauramisells ainakaan kyseisen ammatin arvostus nouse, mutta varmaan sinne nyt hakeutuu kaikki epäpätevimmät nyt vielä enemmän. Parempi edes tietty yrittää huumoria kuin olla oma itsensä eli mulkku, mutta oikeassa elämässä poliisit on hermoheikkoja ja katkeria laiskoja. Luonnevika jotenkin itää niissä tai esittääkö ne vähän hullua? Monissa ammateissa on omaksuttu rooli. Millaisia lie puolisoina poliisit?

• Ei-pullamössö
        Jäppinen82 kirjoitti:

Kuinka moni suomalainen on valmis tekemään 12 tunnin työvuoron ilman safkista? Hohhoijaa neropattien kommentteja. Hakekaa Polamkiin, jos poliisin duuni tuntuu kauhean helpolta.

Safkis on yleensä 29 minuuttia ja sinä aikana haetaan ruoka ja syödään ruoka. Poliiseilla menee 29 minuuttia pelkästään jonottaessa pizzaa tai grillillä ja syömiset päälle. Huoltoasemilla ja ruokaloissa istutaan sitten tunteja.
        Jokainen jepari käyttää 12 tunnin työvuorosta vähintään 2 tuntia taukoihin. Huom VÄHINTÄÄN!

Ja ompa joskus tehty 30 tunninkin vuoroja syömättä, kun ei ole ehtinyt syömään. Ei yksinkertaisesti voinut syödä, kun se olisi siirtänyt kotiin leville ja syömään pääsyä.

• Paperit-vetämään
        Jäppinen82 kirjoitti:

Hae sinä sinne, kun koet sen niin haasteena. Vaikutat henkisesti oikein sopivalta lusmulta ja tosikolta.

• joomuttah
        Jäppinen82 kirjoitti:

Safkis on yleensä 29 minuuttia ja poliisilla se on vähintään 2 tuntia palkallisena ainakin käytännössä.

• TunkkiJaPeräluukku

Tuollahan nuo pyörii Oritkarissa jatkuvasti.

• Pelekään_polliisia

Kyllä mie oon raksilasa ollu tekemisisä molmpien kansa.

• VihaanValittajia

Vitun urpoja ootte kaikki. Taitaa oma työ olla perseestä kun viittii toisia haukkua. Vai työttömiä kenties?!?! Eikö jokainen tee sitä työtä mistä tykkää. Enemmän mä arvostan poliisin työtä kuin monia muita. Esim raksamiehet, suurin osa laiskoja paskoja. Raha kyllä kelpaa, mutta vittu valmista ei vaan tule!

• Urakka

Raksalla joutuu kyllä töitäkin tekemään ja vastuuta ottamaan. Poliisi ajelee vain päämäärättömästi tai ruoan perässä ympäriinsä yhteiskunnan vehkeillä, ja laskuun ja viettelee ylipitkiä useamman tunnin ruokiksia.

• kannustaja-
        Urakka kirjoitti:

Raksalla joutuu kyllä töitäkin tekemään ja vastuuta ottamaan. Poliisi ajelee vain päämäärättömästi tai ruoan perässä ympäriinsä yhteiskunnan vehkeillä, ja laskuun ja viettelee ylipitkiä useamman tunnin ruokiksia.

mitä poliisin pitäisi tehdä palkkansa eteen, että olisit tyytyväinen? kerro ihmeessä.

• Perse-ylös-penkistä
        kannustaja- kirjoitti:

mitä poliisin pitäisi tehdä palkkansa eteen, että olisit tyytyväinen? kerro ihmeessä.

Nousta autosta ulos muutenkin kuin lounastauolle tai sen oheisvalmisteluihin. Tai kun juoppo -Rellua nostetaan kyytiin miekkataksiin. Jalkapartio!

• Monion

Näköjään jotain poliisin vanhoja tuttuja ja poliisin kanssa monesti ollu tekemisissä kommenteista päätellen.

• Polliisit
        Urakka kirjoitti:

Voisi käydä tarkistaan näitten raksalaisten taustat sen verran omituisia hiipareita siellä. Ei näytä paljon työ muutenkaan kiinnostavan.

• PoliisinWanhaWtuttu
        Monion kirjoitti:

Näköjään jotain poliisin vanhoja tuttuja ja poliisin kanssa monesti ollu tekemisissä kommenteista päätellen.

joo, myönnän: olen! naimisissa pollarin kanssa kohta 25 vuotta ja poikakaverinakin ollut pari pollaria ja sukulaisissakin pollareita löytyy

• EiMikäänTyhjänPantti

Tommi Heikkilä on kaikkien naisten suosikki, ulkonäöltään ja luonteeltaan - kyllä löytyy empatiaa Tommilta ja kiva pilke silmäkulmassa koko ajan - herrasmies ja ah niin ihana! Lisäksi Tommi on älykäs mies.

• olet-oikeassakin

Kannattaa jättää naisen korkkarit kotiin, niin ei tule Tommille alemmuuskompleksi. Muuten kyllä kivan oloista esitävä heppu.

• Pojåt-ihånii-ån

Nö Mites Tompan puntti. Onxs tyhjä vai täys?

• EmpaattinenÄlykäsMies
        olet-oikeassakin kirjoitti:

Kannattaa jättää naisen korkkarit kotiin, niin ei tule Tommille alemmuuskompleksi. Muuten kyllä kivan oloista esitävä heppu.

ei hän esitä, hän on ihan oikeesti symppis

• PunttiTÄYS
        Pojåt-ihånii-ån kirjoitti:

Nö Mites Tompan puntti. Onxs tyhjä vai täys?

en voi ikinä unohtaa - oli niin ihanaa hänen kanssaan

• helpottaaelämääkummasti

En,elän lakien ja asetusten mukaan.Virkavallan kanssa asioin vain lupa-asioissa.

• ehkäisySyntiä

ai niinku kortsujen ostolupa-asioissa?

• tiettömyys

Ohjelman mukaan Tommi pisti haalarit naulaan. Mihinkäs tie vie?

• Huonoja_poliiseja

Ammattitaidottomia ja kädettömiä ovat Oulun poliisit. Antavat syyttäjälle (joka on myös idiootti, esim. Hannu Koistinen) valheellista esitutkintamateriaalia, jonka mukaan ihminen levitoi, teleportaatuu ja puukolla hakataan kahvaa myöten ilman naarmuakaan uhrissa.

• tuomio.on.tarpeen

Taidat olla itse rikollinen.

• Vanha-Ok-ruuna

Olen..ihania könsikkäitä.

• kutenmuutkinsiniset

Siellähän ne reppumiestä jahtasivat.

• Huonoa-toimintaa

Vähän vaan huonolla menestyksellä.

• Anonyymi

Ei vttu tällä kaudella ne karhumiehet 😂😂😁Murisemalla puhuvat 😂😂 kunnon rooli päällä pojilla.

• Anonyymi

mä legit oon jannen naapuri. en oo koskaa sanonu muutaku moi

• Anonyymi

Upeita kundeja mun mielestä.

Tykkään ja unelmoin poliiseista.

Terv. Jånus

• Anonyymi

olen ollut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6275
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      642
      2594
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1113
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      75
      1064
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      59
      1064
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      65
      942
    9. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      69