Mitkä ovat kolme tai viisi parasta nähtävyyttä Köpiksessä (ei lapsia mukana)?
Gallup, 3 parasta paikkaa Köpiksessä?
4
651
Vastaukset
- jörgen
- kävelykierroksen, josssa näki kaikki upeat vanhat linnat. Ovat kävelyetäisydellä toisistaan
-Strögetin kävelykatu
-Nyhavnin satama-alue värikkäine taloineen ja kuppiloineen
-Carlsbergin oluttehdas- jussi
1. Eläintarha
2. Pieni merenneito
3. Ströget - Manne man
jussi kirjoitti:
1. Eläintarha
2. Pieni merenneito
3. Ströget1. Tivoli
2. kioski
3. rautatie - Tiina
Manne man kirjoitti:
1. Tivoli
2. kioski
3. rautatie- Tivoli on todella ihana. Härvelit eivät ole ihmeellisiä, mutta paikkana Tivoli on mahtava: täynnä pieniä yksityiskohtia ja isoa loistoa.
- Pikkukaupat. Satamäärin ihania kauppoja, paljon löytöjä.
- Pikku kahvilat ja baarit. Ihana tunnelma, rentoa menoa. Tällaisia ei Suomessa ole.
Kaupoissa ja kahviloissa on suomalaiseen menoon tottuneella ihmettelemistä, palvelu on jouhevaa ja mukavaa.
Kööpenhaminassa kannattaa lompsia siellä täällä. Voi tehdä todellisia löytöjä, ihastella kanavia ja käydä istumassa oluella. Älä ihmettele,ihmiset voivat tulla juttelemaan mukavia, eivät kuitenkaan tunkeile.
Olen käynyt itse Kööpenhamissa muutaman viime vuoden aika kuusi kertaa. Aina vaan jaksaa ihastutaa. Ikävä puoli on ruoan kalleus, myös liikkuminen saattaa tulla kalliiksi, kannattaa tutustua etukäteen erilaisiin lippusysteemeihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820