Heipä vain sinne! Täällä koneella näppäilee pian 19-vuotta täyttävä elämäniloinen tyttö, joka toivoo löytävän samanhenkisiä ihmisiä seurakseen. Olin jonkun aikaa poissa Suomesta, minkä takia moni asiassa elämässä sai muutoksia ja olisi kiva myös muutosten kautta löytää uusia ihmisiä täältä kylmästä Pohjolasta.
Yritän kuvailla muutamalla lauseella itseäni, vaikka en ole siinä erityisen hyvä. Matkailu ja erilaiset kulttuurit kuuluvat kiinnostuksiini - tahdon kokeilla sellaista mitä en ole tehnyt ja matkustaa paikkoihin missä en ole käynyt. Elämä tuntuu välillä pieneltä seikkailulta ja siksi pyrinkin elämään tätä hetkeä ja tulevaisuutta varten. Tähän vastapainoksi sisälläni elää kuitenkin pieni kotihiiri - nautin illan viettämisestä hyvän kaveriporukan tai perheeni parissa.
Ihmisiä ja eläimiä rakastavana persoonana koen olevani varsin avarakatseinen, sillä tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja kaveripiirini onkin aika värikäs. Ujon luonteen olen aina omannut, mutta se on alkanut hälvetä kokemusten myötä.
En osaa rajata tätä kellekkään tietylle ryhmälle, joten jos koet halua kirjoittaa niin kirjoita. :) Haen vain kavereita joille voi kirjoittaa kaikkea taivaan ja maan väliltä, joten privaattiseuraa tai muihin hämäräpuuhiin henkilöitä etsivät tyypit, älkää vaivautuko.
Kerrothan sitten mailissasi jotain itsestäsi?
sunday-girl@hotmail.fi
Nuorella neidillä on mailikavereita hakusessa :)
Sundaygirl
1
162
Vastaukset
- tgdgaggagas
käytätkö mesee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657