Tykkään neuloa villasukkia aikani kuluksi, lähipiiri on jo varustettu villasukilla näin joulun jälkeen, niin tietääkö kukaan onko itse neulotuilla villasukilla missään foorumilla kysyntää?
Kysyntää villasukille?
14
757
Vastaukset
- villasukkaan näin
- army
Armeijan pojille, ainakin Hennalan varuskunta Lahdessa on ottanut vastaan sukkalahjoituksia...
- puikot heilumaan
ensikodit ottavat vastaan mielellään pieniä sukkia ja lapasia.ainaskii täällä jyväskylässä.
- puikkopirkko
Kiitos vastanneille! On nyt lisä motivaatio jatkaa neulomista :)
Omatekoisilla villiksillä luulisi olevan kysyntää myös huuto.netissä. Jos nyt et ihan ansiomielessä ala sukkia tehtailemaan, niin niitä voi huutokaupata eniten paleleville :)
- vaakalainen
- mari,,
Hei!
Päiväkodit mielissään jos sinne neuloisit villasukkia:)
terkuin Mari - azzy
Minulle kelpaisi muutama pari sukkia, vanhat mummontekemät alkaa olla niin usein parsitut. Voin vaihdossa kutoa lapaset :)
- kutoja mamma
teea makiken laisii sukkia muutakin huivii säärystimii aikani kuluki
- Passimies Lapista
Hei!
Sinulle on kysyntää. Metsästäjät, erityisesti hirvimiehet tarvitsevat ihan rajattomasti vahvoja villasukkia. Niitä kun ei saa mistään ostaa.
Kysyntää on myös ns. puolisukista, eli lyhyellä varrella olevista sukista.
Voi kun sais vielä kotikutoiset vahvat villasukat!!- Passimies Pellosta
Jatkan vielä. Sukilla voi olla hintaakin, hyvistä ja lämpimistä kannattaa kyllä maksaa.
Meillä Erässä oli eräs mummu joka kutoi sukkia koko seurueelle, mutta nyt ei enää kykene. Vahinko.
Saiskos sinuun Pirkko jotenkin yhteyden??? - hani
Passimies Pellosta kirjoitti:
Jatkan vielä. Sukilla voi olla hintaakin, hyvistä ja lämpimistä kannattaa kyllä maksaa.
Meillä Erässä oli eräs mummu joka kutoi sukkia koko seurueelle, mutta nyt ei enää kykene. Vahinko.
Saiskos sinuun Pirkko jotenkin yhteyden???Hei, minä voin kutoa teille sukkia, kerrot vain kuinka monet parit ja minkä kokosia!
- hani
Passimies Pellosta kirjoitti:
Saiskos sinuun Pirkko jotenkin yhteyden???Hei passimies Pellosta, kuten jo äsken mainitsin niin neulon todella tasokkaita villasukkia. Yleensä neulon myös miesten sukat jollakin hienolla kuviolla, hyvästä ja lämpimästä villalangasta.
Saat yhteyden kun vastaat tähän viestiin, niin luultavasti se tulee mun s.postiin? En kyllä tiedä tätä käytäntöä ja ihan hirvittää se roskaposti mikä siinä ohessa kulkee ja häiritsee joka päiväistä elämää!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022