Olen siirtymässä osittain imetykseen ja ajattelin käyttää äidinmaidonkorviketta jauheena, mutta jauheen käyttöohjetta lukiessa tuli mieleen, että miten kannattaisi jäähdyttää se kiehuva vesi 40 asteeseen mahdollisimman nopeasti (vauvalla kova nälkä)?
jauheen käyttö
kuuma vesi
2
117
Vastaukset
- Haloj
Kylmää vettä/jääpaloja sopivaan astiaan ja pullo siihen.
- tuttis
Entä, jos keittäisit etukäteen vetä keitettyyn tuttipulloon ja laittat sen jääkaappiin kylmenemään. Nälän iskiessä keittimellä kiehuvaa vettä, jonka laimennat sopivaan lämpöön kylmällä "steriilillä" vedellä.
Nopeampaa, kuin kiehuvan jäähdyttely hauteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670