Kumpi on tehokkaampi vesipaasto vai sellainen, että syö esim. 300kcal/pvä ja 3 viikon ajan :) Eihän painon putoaminen jumitu vesipaastossa? Paaston jälkeen aloittaisin terveellisen syömisen ja liikun jo nyt aika paljon :) Miten kannattaa jatkaa paaston jälkeen, ensin pieniä määriä ? Kiitoksia vastauksista !
tehokkaampi ?:)
2
145
Vastaukset
- neuvoa.
Vesipaasto on tehokkain. Ja kannattaa juoda lähdevettä hanaveden sijaan, se on puhtaampaa ja puhdistaa elimistöä paremmin. Painon putoaminen ei jumitu, koska elimistö ei voi kovin paljon tiputtaa kulutusta, eli välttämättä energiaa tarvitaan. Vesipaasto on raskas, mutta tehokas. Syöminen pitää pidemmän paaston jälkeen aloittaa varovasti, että ruuansulatus alkaa taas toimimaan. Itse olen vesipaastonnut 5 päivää ja aamulla ensin join vihannesmehua ja sitten päivän mittaan vähän hedelmiä, vihanneksia ja piimää. Illalla söin sitten jo leipää, tonnikalaa ym. Mitä pidempi paasto sitä pidemmän totutteluajan ruuansulatus vaatii.
- -5 kg
Jos et ole ennen paastonnut, ota mehupaasto. Kolmesti päivässä 2 dl mehua ja kerran päivässä 2 dl lihalientä. Lisäksi päivän mittaan noin litran verran yrttiteetä ja pari litraa vettä. Mehut voi tehdä itse mehulingolla tai ostaa kaupasta laadukkaita mehuja.
Tästä saa noin 300 kcal, mutta verensokeri pysyy tasaisena ja tällä jaksaa paremmin kuin aivan vesipaastolla. Tehokkuudeksi voi ajatella myös sen, että paasto ei jää kesken. Noin viikko on sopiva pituus ensikertalaiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820