Täällä Vaasassa pierutkin haisee paremmalta kun miltä naiset näyttää Seinäjoella!
Seinäjoen ja Vaasan ero
15
329
Vastaukset
- Hanki elämä
Onko Oulunherra ja Kokkolanherra nyt Vaasanherra. Turha provo.
suustejä miehiä taas välillä :/
- Hienot Paskat:.!1%#?
.
Luonnollisesti vaasalaisten paskat tuoksuu kukkaniityille
. - oppopooppi
Ja minä kun olen pitkään ihmetellyt, että mikä siellä Vaasassa aina haisee... Pruut... Oho..
- Kossulle pesiskenttä
Ja täällä Seinäjoella vituttaakin paljon ankarammin kuin Vaasassa. Varsinkin, kun ollaan minikaupunki ja lentokenttä ei käpyperällä kannata vaikka miten kiristelisi hampaita.
Rengonharjustahan voisi tehdä karting-radan tai tractorpulling-radan, voisi sitten kuvitella pääsuoran kiihdytyksen aikana miten noustaan ilmaan... jos tämä olisi oikea lentokenttä. - H. E. Tero
""""Täällä Vaasassa pierutkin haisee paremmalta kun miltä naiset näyttää Seinäjoella!"""""
Riippuu tietysti siitä, että mistä pitää enemmän! Itse en niinkään pidä noista B-rapun jutuista enkä varsinkaan syty pierun hajusta! - luyfpoyuf
"Riippuu tietysti siitä, että mistä pitää enemmän! Itse en niinkään pidä noista B-rapun jutuista enkä varsinkaan syty pierun hajusta! "
Eipä täällä Vaasassakaan sytytä yhtään sen enempää. Mutta vielä sitäkin vähemmän sytytään Seinäjokelaisista naisista YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK! Haetteko te naisenne Venäjältä, Thaimaasta, vai otatteko te todellakin ehdan seinäjokelaisen rupikonnatantan?
Onneks meillä Vaasassa ei tarvi ottaa täyttä sekundaa eikä langeta tuontiemäntiin.- 0+t9u+2q0
Juu, eihän teidän siellä Vaasassa tarvii ottaakaan emäntää, isännänhän te miehet siellä hankitte.
- Alvar uusitalo
Siellä nyt taas kitajaa yks saamaton mulkku, joka kävi naista itselleen pyydystämässä Seinäjoella ja kukaan ei huolinut tätä urhoa. Yritä kestää ja jos et kestä hae akka itsellesi ulkomailta. Joka kolmas vastaantuleva on Vaasassa jostain ulkomailta kärrätty. Mee kadulle yrittämään onneasi.
- oxxox
Joo - sä voit jatkossakin haistella niitöä pieruja kun mä vien sulta kaikki naiset
- vaakkuri
Eikös rupikonniin sekaantuminen ole laissa kiellettyä?
- Suvilahden dynamo
Seinäjoella on...ei mitään, joten ketä edes kiinnostaa? Lapsellinen trolli lapsellisesta paikkakunnasta.
- OhhohII
On noita eroja muutenkin. Tänään Ilkka kertoo, että Seinäjoen budjetista puuttuu 5 miljoonaa, ja Vasabladet kertoo, että Vaasan budjetti on 5 miljoonaa ylijäämäinen.
Kuinkas Seinäjoen nyt sitten ehkä käy Jalasjärven jättivelkojen kanssa? Toivottavasti Suur-Seinikseen liittyy samalla myös kepulistinen Isokyrö... - barflyyyy
Seinäjoelle kun kerran tulee saa niitä rupikonnia punteista karistella kun koko ajan akat kimpussa. Aivan kiimassa kun kerrankin tulee tosimies jollasta paikkakunnalta ei löydy - ja kaikenlisäksi ei ole sisäsiittonen koska on ulkopaikkakuntalainen. Harmi vaan että ei niistä ole iloa vaan vaivaa, niin kamalia ovat että mielummin ottaa ruton kun seinäjokisen rupikonnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081