Meinaan tämä Haavisto. Selittelee, että jos olis ollut aikaa vielä 3-4 viikkoa lisää,olis oltu Niinistön kanssa tasoissa. Lapsellisia selityksiä isolta mieheltä. Niinistö kuusi vuotta sitten, kun hävisi niukasti Halosell, totesi vain: Mies se on hävinnytkin. Eikä itse selitellyt. Kannattajien jokosta kyllä esitettiin Haaviston selittelyyn verrattavia lausuntoja.
Voi jumankauta mikä mies
33
240
Vastaukset
- AlaHaa
Outoa että Haavisto paljasti todelliset karvansa vasta maaliviivan jälkeen. Pahinta on huono häviäjä.
- Ruoska
Haavistolla tosi kova hinku pressaksi, vaikka ei ollut minkäänlaisia edellytyksiä asrmaan.
Minun tuttavapiirissäni ei ollut ketään, joka olisi äänestänyt homo, sivari ja kirkostaeronnutta miestä pressaksi, vaikka olisi tehnyt vuoden vaalityötä. Etenkin, kun ei ollut edes vaadittavaa koulutusta, kokemusta eikä asemaan vaadittavaa karismaa.
Täysin suuruusharhan vallassa oleva mies, joka kuvitteli olevansa suurikin persoona. On kait sille harhalle olemassa diagnoosinumerokin.- Mahdoton yhtälö
Sinä kirjoitit hyvin tarkasti sen, mitä minä ja lähiympäristömme ajatteli tästä Humu-Pekasta. Hirmuinen pyrkyri, ns. tyhjää täynnä, kaverisuhteilla edennyt tehtävästä toiseen, oma osaaminen heikkoa, saati taustat (opinnot yms.) kerrassaan surkeat.....mutta tautinen himo armeijan ylipäälliköksi. Sairasta touhua sivarilta.
- Vaasan veri ei vapis
Pekka Haavisto alkoi jo televisiotenttien loppupuolella käyttäytyä kuin presidentti. Että mua sieppasi sen äijän keekoilu. Lopetin senkin vähän tenttien katsomisen, mitä olin harrastanut.
Oli varmaan kuullut ja ymmärtänyt, että hänellä oin Hgissä tosi kova kannatus (melkein 50 - 50) ja suuruudenhulluuksissaan luuli, että sama pätee koko maahan...vaan eipä onneksi pätenyt.
Vaasassa olivat vielä oikeat arvot kunniassa, eikä Haavisto siinä maakunnassa saanut kuin noin 20 % - 25 % kannatuksen. Eteläpohojalainen ei homoja kumartele, ei todellakaan. Kannatan heidän ajatteluaan. Vaasan veri ei vapise, eikä Kauhavan rauta ruostu..... - Äänestänyt
Olen samaa mieltä presidenttiä ei olisi Pekasta tullut vaikka vuoden olisi tehnyt työtä osaa ne toisetkin.
Toisella kierroksella äänestin heti ensimmäisenä äänestyspäivänä Niinistöä. olin niin varma ketä äänestän, että ei tarvinnut enää selittelyjä kuunnella.
- hande-56
Tuohon tuumaan että vaikka koko loppuvuoden niin ei siinä päät käänny. Yleisön länäolo hänen kiertueillaanhan johtui vai siitä että hän edusti määrättyä suuntausta.
Sitä ihmiset menivät katsomaan..............livenä.
Ei kaiketi se muusta johtunut,luulen. Luulo ei ole tiedon väärti. - suvisten syöksylasku
Tosiasioden tunnustamien ei ole koskaan ollut viherstalinistien vahvimpia puolia.
- tappio
onhan se pekka 4v joten tollaista saa odotaa. kärsisi tappion narisematta kun on hävinny.
- herranpieksut
Pekka loitsuaa myös next step messujen tytöstä kuinka se saa olla nyt vaalikiertueen takia oma itsensä. Voi hellentuuteli mitä vouhotusta. Manipulointia suorastaan. Minä olen ollut oma itseni vaikka näitä vaaleja ei olisi ollutkaan. Ja aion olla edelleen
- ei ainesta
Haavistolla nousi ns. kusi päähän muutaman Etelä-suomalaisen pikkujulkkiksen suitsutuksesta. Realiteetit katosi ja kaveri näytti tosiaan pettyvän, vaikka olisi luullut nyt hyvä ihme tajuavan koko ajan missä mennään.
"Haavistolla nousi ns. kusi päähän muutaman Etelä-suomalaisen pikkujulkkiksen suitsutuksesta. "
Argumenttisi antaa olettaa, että on monia pohjoissuomalaisia isoja julkkiksia, jotka kannattivat muita ehdokkaita kuin Haavistoa. Voisitko mainita muutaman?
- anni siitakesieni
Tyypillinen viherhörhö, molemmat jalat tukevasti ilmassa.
>>>Selittelee, että jos olis ollut aikaa vielä 3-4 viikkoa lisää,olis oltu Niinistön kanssa tasoissa. Lapsellisia selityksiä isolta mieheltä.
- vooooi
jos minä tulisin TÄNNE, 2 viikkoa ennen. Olisi Pekka salen kanssa tasoissa !!!!!!
- Ruoska
Älä unta nää.....voooi....Pekka sai sen pienen kannatuksen minkä sai siksi, kun kaikki mediat suitsutti hänen edistyksellisyyttään. Nuoret oli helppo manipuloida ja nuorethan haluavat aina vastustaa vanhempaa ikäpolvea, jota Sauli Niinistö heille edusti..
Haavisto ei ollut edes edistyksellinen. Aina on ollut homoja, sivareita ja kirkostaeronneita.
Haaavisto olisi ollut huono malli edustamaan maatamme myös siksi, kun vielä oli täysin avuton ansioluettelo. - Lomasuunnitelma:
Ruoska kirjoitti:
Älä unta nää.....voooi....Pekka sai sen pienen kannatuksen minkä sai siksi, kun kaikki mediat suitsutti hänen edistyksellisyyttään. Nuoret oli helppo manipuloida ja nuorethan haluavat aina vastustaa vanhempaa ikäpolvea, jota Sauli Niinistö heille edusti..
Haavisto ei ollut edes edistyksellinen. Aina on ollut homoja, sivareita ja kirkostaeronneita.
Haaavisto olisi ollut huono malli edustamaan maatamme myös siksi, kun vielä oli täysin avuton ansioluettelo.Taidanpa astua pojan tropiikissa..
- Püppeli-Pippeli
Lomasuunnitelma: kirjoitti:
Taidanpa astua pojan tropiikissa..
Greening the leather..
- ai jaa
salen pojan pippeli.
- Nexarius 17 anos
ai jaa kirjoitti:
salen pojan pippeli.
ayyy papiiii.. papi chulooo
Si! P-Daddyyy... - DaddyTop-Peksi
Nexarius 17 anos kirjoitti:
ayyy papiiii.. papi chulooo
Si! P-Daddyyy...Yeah! That's me boy..
- Good (elitist) idea:
"pepputemput viidakossa"
- Ass.pillage@Equador
Se ei haittaa - se on ihqua. Kv-meininki ja vihreä aate!
- Riistäjä_peksi
Anna palaa vaan.. herra on herra myös sademetsässä!
- Jaa...
Ei se Haavisto sata-absolutisti ole. Rohkeasti halasi naisia telkkarissa. Satanen olisi kääntynyt ympäri jo paljon ennen kuin naisen pikkusormikaan olisi ehtinyt hipaista.
- mikä ukko.
Tämä Niinistö selittelee, että jos olis ollut aikaa vielä, olis mul Munaa kasvanut,
saisin nuoremman naisen. Lapsellisia selityksiä. On se itse jo selitellyt kuusi
vuotta Haloselle. Kannattajien joukosta kyllä esitettiin Niinistön selittelyt
verrattavia lausuntoja.- punavihriä kirjelaat
Andreas Baader oli länsisaksalaisen terroristiryhmä Punaisen armeijakunnan johtohahmoja ja maan etsityin rikollinen 1970-luvun alussa. Kuinka hemmotellusta mammanpojasta kasvoi säälimätön kaupunkisissi?
- Baader-Meinhof
Vihreän liikkeen Sinnemäki lähinnä "Ulrika Meinhofia".
Katelkaapa ja kuunnelkaapa tämän Ultrapraan- sanoittajan sepustuksia, vaikka juutuubista. Verratkaapa Ulrika Meinhofin "jolkotuksiin"...ihan kananlihalle menee nuo yhtäläisyydet ! - Voi jumankauta
jokaisella salen naisilla oli HEVONENvittu ?
- Sale pässi
kuvittelle, että naiset rakastaa sitä persoona.
- Viiksimiehet kovimpi
Haavisto olisi päihittänyt Niinistön 50,5 % - 49,5 %, jos ei olisi leikannut viiksiään.
- Normaalia elämää
Olen tyytyväinen Niinistön aloitus puheeseen. Niinistöllä on normaali perhe-elämä lapset ja vvaimo. Eli on joutunut tunne-elämässään käymään lasten kasvatuksen.
Haavistolla ei ole mitään tälläisiä kokemuksia.- Pekka-Pan
Bäckpäkkeri pökkii poekii mualimalla..
- Saulilla
lapset ja lapsivaimo - vanhapiika 35v, 19 19=38 mummo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088