Jaahas! olis kiva saada joku mukava tyttö keneen vois tutustua mesen kautta ja myöhemmin vaihtaa numeroita ja tutustua kaikessa rauhassa =) Ketään sinkkua jota kiinnostais tutustua muhun :p?olen avoin,mukava ja tykkään jutella :) ruskeet melko keskipituiset hiukset ja siniset silimät. välimatkalla ei mulle väliä. 19 olen ni voisit olla 16-20 suunnillee
onko teitä edes enää O.o
Sinkkua tyttöä=)?
7
225
Vastaukset
- nallenallenallekalle
Kukaan tuon ikäinen tyttö ei ole sinkku, koska he menivät jo 2-vuotiaana naimisiin pehmonallensa kanssa eivätkä he ole vieläkään purkanut liittoa.
- tyttö19
miten suhun saa yhteyttä? mistä päin oot?
- sinkkua tyttöä=)?
satakunnan maakunnasta oon :) entääs sinä?
- sansku09
voisiko joku olla minun sähkötys kaveri vaikutatte tosi kivoilta tyypeiltä joten voitaisko tekstitellä joitain asioita
- sansku09
sansku09 kirjoitti:
voisiko joku olla minun sähkötys kaveri vaikutatte tosi kivoilta tyypeiltä joten voitaisko tekstitellä joitain asioita
p.s. olen kotoisin laitilasta
bingo! sinkku 19 vuotias tyttö :D mese? :)
- satakunnangirl
Mäki oon satakunnasta (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667