Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä hotellista.....winks winks....olis kiva kuulla minkälainen hotelli on. Olemme menossa sinne maaliskuun lopulla Finmatkojen matkalle.
Jardin del Sol
3
297
Vastaukset
Olin kahden murkkuikäisen kanssa Jardin del Solissa vuosia sitten.
Huoneistohotelli oli hyvällä paikalla ja hyvätasoinen. Tykättiin kovasti.
Huoneistomme oli rauhallisessa kulmassa puutarhan perällä altaiden vierellä.
Huoneet oli kahdessa kerroksessa ja maaterassi oli tilava ja viihtyisä.
Tullessamme oli pöydälle tehty kattaus astioilla ja punaviinipullo talon puolesta.
Huoneet oli perusmallia ja siistit. Yleisissäkin tiloissa siivottiin usein.
Puutarha oli viihtyisä ja matkamme jälkeen on tehty jotain parannuksiakin.
samassa rakennuksessa oli muistaakseni Iskelmäbaari ja toinenkin baari mutta yöunia ei ne haitanneet koska menivät ajoissa kiinni ja baarit oli eri suunnalle auki.
Suosittelen paikkaa, voisin mennä joskus uudestaan.
Mutta kohta on reissu Playa Blancaan.- Mallura
Kiitoksia....olipa kiva kuulla kommenttia tästä hotellista.....kuitenkin aina hieman mietityttää kun varaa hotellia. Toivotan Hyvää Playa Blancan matkaa.
- kgyuf
Joitakin vuosia sitten olimme pajarin maantien puolella olevassa huoneistossa,eikä melu häirinnyt kunhan piti vessan ikkunan öisin kiinni.Hotelli muutenkin erittäin rauhallinen.Respan vieressä myös hyvä ravintola nimeltään (EL?)Riche. Hieman arvokasta sapuskaa tosin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164