Jos nyt Salossa loppuu kokoonpano niin mikä on viimeinen malli ja milloin sitä pitää kysellä?
Nokian viimeinen?
6
135
Vastaukset
- Jvaltsu
Ei kannata edes harkita mitään Nokiaa, kun laittavat porukan pihalle. Nokian taru on loppu - onneksi on markkinoilla hyviä puhelimia.
- Jesssper
Kartat/navigointi ym... nokia puhelin on tosi hyvä. Nyt itellä hieno samsung mut ei yhtä hyvä ku nokian mallit.
- hah hah haa
Jesssper kirjoitti:
Kartat/navigointi ym... nokia puhelin on tosi hyvä. Nyt itellä hieno samsung mut ei yhtä hyvä ku nokian mallit.
Nokian satusetä kertoo omia satuja.
- C 7
"Puhelimen kamerasensorin kerrotaan olevan yksi isoimmista, mitä matkapuhelimissa on koskaan nähty. Tällä hetkellä markkinoilla on muutamia 12 megapikselin kameralla varustettuja älypuhelimia.."
Artikkelin kirjoittaja sekoittanee kennokoon ja pixelimäärän toisiinsa, jotka ovat kaksi aivan eri asiaa.
Pokkareissakin saisivat pixeleiden sijaan kasvattaa kennokokoa laadun parantamiseksi, vaikka nykyiset laadukkaamat pokkarit ovatkin suht' hyviä yleiskameroita.
Ps. Olisipa tuo huhun puhelin aktiivisella dual-simillä.
- .........
n9 on ainakin made in finland.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864